dinsdag 21 september 2010

tractatie's van Rens en de werktekeningen
















Hoi allemaal,
Gister ben ik gelijk aan de slag gegaan met de uitwerkingen van de 2 werktekeningen. Ik hoop dat jullie ze duidelijk vinden en anders dan hoor ik het wel
Verder heb ik gister de tractaties van rens afgemaakt want hij is aan komende donderdag al jarig.en aangezien ze morgen een vrije dag hebben en we dan met niek en rens na de efteling gaan kan ik ze maar vast klaar hebben . De 2 kleintjes gaan een dagje na mijn schoonmoeder toe.
Ik hoop dat het met mijn bekken dan betere gaat want gister en vandaag ook nog wel heb ik erg veel pijn met lopen maar we doen nu maar rustig aan en even de beentjes omhoog als de kids slapen.
tja en wat betreft de tractaties.Ja we kunnen er niet onderuit dat rens voor psv is tot ergernis van zijn papa( hihi). Het is het zelfde doosje als ik pas heb gemaakt waar ik ook een werktekening op mijn blog heb staan. Als je hier klikt ga je na mijn andere uitvoering.
Zo nu nog even met de beentjes omhoog want als de school uit is dan gaan we met mijn ouders en mijn zus en haar gezin na de kermis en daarna allemaal bij mijn ouders thuis een hapje eten.
Verder wil ik jullie complimenteren met jullie schitterende creaties weer , sorrie dat ik geen reactie achter heb gelaten maar ik heb ze wel bewonderd .
fijne dag allemaal
liefs sandra

25 opmerkingen:

  1. Hey Sandra.....Wat een leuke tractaties heb je er van gemaakt!
    Doe je het wel een beetje rustig aan met je bekken.
    Heel veel plezier op de kermis en morgen op de Efteling.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende doosjes heb je gemaakt san
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werkj, maar het resultaat mag er zeker zijn.
    Hier maakt ie zeker vrienden mee!!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee en wat een werk heb je hier aan gehad zeg maar het resultaat mag er zekers weer zijn. Sterkte met je bekken Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,

    Wauw! Super, zeg! Dit ziet er echt fantastisch uit!!! Complimenten! Ha ha, dus het is een voetbalstrijd bij jullie thuis? Nu al? Ha ha, dat wordt nog wat dan! ;-) Hopelijk kun je lekker goed met de beentjes omhoog en gaat het snel weer goed met je. Rustig aan, meis!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ijverige mama ben jij toch, weer zo'n mooie doosjes gemaakt. Veel plezier straks op de kermis en morgen in de Efteling !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, dat voetbal ook he, ikzelf moet er niets van hebben en gelukkig mijn man ook niet.
    Maar het zijn hele leuke tractaties geworden.
    En bedankt voor de werktekeningen, ik zal ze eens uit gaan proberen.

    xx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pff wat een werk, maar het ziet er prachtig uit zo, en bedankt voor de werktekeningen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf,wat mooi zeg,hij zal er bere trots op zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit zeg!
    Zal een heel werk zijn geweest.
    Veel plezier bij de Efteling.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige creaties meis
    dank je wel voor de uitwerking van het patroontje
    veel plezier morgen, en hopelijk gaat het dan wat beter met je bekken meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oke Sandra,de afbeelding is iets minder hihi maar ze zijn heel leuk geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi sandra
    Superleuk weer!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi sandra,

    Wat een leuke tractatie, maar wat een werk hoe krijg je toch alles voor elkaar,heb jij soms 48 uur in een dag (haha).

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke traktaties! Wat een werk!

    GRoetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een werk heb je hier weer aan gehad. Nu hopen dat iedereen het leuk vindt.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een hele leuke traktatie.
    waar je een hoop werk aan hebt gehad
    wat zal hij blij zijn met zo'n kreatieve mama

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw schitterende traktatie sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tractaties zeg! En bedankt voor de werktekening, ga er zeker een keertje mee aan de slag! Veel plezier in de Efteling, het wordt prachtig weer! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi

    dat ziet er erg leuk uit,maar wat een werk zeg!!

    een heel leuk idee!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo wat een werk zal dit geweest zijn maar
    ze zijn wel schitterend geworden en wat
    zullen de kinderen daar blij mee zijn.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sandra, mooie tractaties heb je gemaakt. Leuk met zijn favoriete voetbalclub. Daar zal hij zeker trots op zijn. Wat een werk heb je er mee gehad, maar wel erg leuk om te doen he.
    Veel plezier morgen. Ik lees bij Linda dat het mooi weer wordt. lekker dat wist ik nog niet.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sandra,
    wow, wow, wow, wat een werk weer. Maar je kunt gewoon merken dat je daar veel voldoening uit haalt! Bedankt voor de werktekening, ik hoop het binnenkort zelf te kunnen maken.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooie traktaties en bedankt voor de werktekeningen
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen