woensdag 15 september 2010

nieuwe kaart als gast designer bij crafty creations




Het is weer woensdag en de nieuwe challenge bij crafty creations en dit keer is het thema MUZIEK/ DANS. Ik moest wel even er over na denken maar ik ben zelf erg tevreden over het kaartje, Heb een vintage plaatje van internet gehaald en op cream papier afgedrukt, de papier randen heb ik eerst bewerkt met de distresser en daarna met de timholtz tool bewerkt met distressinkt.de bloemen in de hoek waren wit en heb ik met glimmermist bewerkt.
Onder het plaatje heb ik ook nog een scrappie zitten met muziek nootjes die ik ook via de computer heb uitgeprint,
Gister een kleine bescheide verjaardag gehad van stan maar hij is al heel erg verwend,
Zijn kledingkast kan ik weer vullen met prachtige kledingsetjes en ook heeft hij een fietsje gekregen. Wat betreft het keukentje nou die valt helemaal in de smaak, ze zijn er alle 3 niet bij weg te slaan.
Zo ik duik mijn bed weer in want ik voel me helemaal niet lekker hopelijk voel ik me straks beter,
Fijne woensdag allemaal

32 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooi, elegant kaartje Sandra !
    Fijn dat het keukentje in goede aarde valt anders was al je werk voor niks.... Hahahha
    Ja, die kids worden altijd zo vewend als ze jarig zijn maar wl erg leuk !
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sandra, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gemaakt, heerlijk die vintagestijl. Beterschap meis..liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige vintage kaart is dit, hopelijk knap je snel weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk een schitterende kaart weer Sandra! Hou wel van dat vintage achtige!!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een schitterend kaartje sandra
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sandra,

    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt!!! Super, dat plaatje, ik vind ballet erg mooi, dus prachtig dit! Mooie kleuren, helemaal leuk!
    Ik hoop dat het niet door zet en dat je je snel weer lekker voelt. Rustig aan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sandra, Dit is echt een schitterend kaartje! Geweldig die afbeelding van het danseresje En zo mooi vintage, daar hou ik wel van! Beterschap! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schatje weer Sandra! Prachtige vintagekaart!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje san, hoop dat je snel weer opgeknapt bent
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart en sterkte meid, nog gef.met Stan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,wat een plaatje,ik hoop dat je je al weer wat beter voelt.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig...kan niets anders zeggen!!!
    Helamaal super,alles klopt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik hoop dat je snel iets beter wordt meis
    je kaart is een ware schoonheid, dat vintage style wil bij mij nog niet echt lukken.
    geweldig dat je keukentje zo in de smaak is gevallen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaartje!! En beterschap!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje! Waar haal je toch al de tijd vandaan?
    Beterschap!

    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig stijlvol kaartje, maak eigenlijk nooit Vintage kaarten ga het toch eens proberen.

    Hoop dat je je snel weer beter voelt.

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje Sandra!!
    En je hebt veel mooie dingen weer gemaakt de laatste weken, super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een geweldige kaart!!! Mooie kleuren en lekker rommelig. Beterschap...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauuuw Sandra wat een schitterend kaartje
    en ik hoop dat je je snel weer beter voelt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi

    schitterend kaartje!!

    heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat schitterend gemaakt Sandra,lief plaatje,prachtig papier en details.
    Hoop niet dat je ziek word meis,want dat kan jij met je gezin niet gebruiken.
    Heel veel sterkte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje weer, Sandra!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beterschap, en hopelijk valt het mee.
    Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt,

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart !!!

    Veel beterschap, verzorg je goed !!!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sapperdeflap Sandra wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Hoop dat het al weer iets beter met je gaat

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een supermooi vintagekaartje Sandra!! En beterschap hoor..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW wat een prachtig kaartje heb je gemaakt...heel mooi! En dan je keukentje...jeetje die is ook gaaf zeg. Heel knap dat je dat zelf hebt gedaan. Nee...dat is niet voor mij weggelegd. Beterschap Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Sandra,
    Hoe gaat het nu met je? Nou, je hebt me aan het werk gezet... en ik ben verder gaan tikken (-: wel grappig om daar even over na te denken.
    Je kaart is trouwens een design-plaatje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Sandra,mooi in deze kleuren.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen