donderdag 2 september 2010

e.h.i.challenge blog en kaartje voor susanne en candy gewonnen





hoi allemaal
ik heb dit kaartje gemaakt voor de candy van susanne(kijk voor de link in mijn sitebar)
en ook is dit gelijk weer een kaartje voor de challenge van e.h.i.challenge blog
doen jullie nog mee jullie kunnen tot morgen 15.00 uur je inzending mailen na ida.
De challenge is dit keer alles mag ,
gemakkelijk kan eigenlijk niet toch.
en ik kwam er gister achter dat ik de candy heb gewonnen bij durvina, helemaal geweldig ik ben benieuwd na mijn prijsje, ( is voor mij de 1ste keer dat ik iets heb gewonnen)
voor ons eindigd vandaag de vakantie al een beetje want de wekelijkse zwemlessen beginnen weer vandaag dus dat wordt weer rekening houden met de tijd. kunnen we vast wennen voor maandag als hier de scholen weer beginnen.
fijne dag allemaal
en bedankt voor jullie liever reacties op mijn vorig bericht

25 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de candy Sandra! Zoals je vast hebt gezien ben ik de andere winnaar van Durvina's candy, leuk he.

    Ik vind je creatie erg mooi. Ik ben zelf helemaal gek vn Sarah Kay dus dit is ook helemaal mijn smaak, super!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje heb je gemaakt, leuk modelletje, en gefeliciteerd met je prijs, altijd leuk om iets te winnen.

    Fijne dag,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sandra, gefeliciteerd en deze kaart is ook weer helemaal top.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje,super!!
    Fijns dag,Jolanda
    En gefeliciteerd met je gewonnen Candy,veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woh wat leuk dat je de Candy hebt gewonnen en dat je gast designer mag zijn. Je kaartje is ook heel mooi.
    Jammer he dat je schoolvakantie weer voorbij is?

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer supers uit Sandra! Prachtig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je gewonnen Candy!
    En wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Super schattig!

    LIefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en ja gefeliciteerd met je candy die je gewonnen hebt, spannend hé.
    Hier zijn van gisteren de scholen terug begonnen, ik heb me al bezig gehouden met boeken kaften. Heel leuk als het gedaan is hoor.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.
    En natuurlijk gefeliciteerd met het winnen van de candy.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In het echt ziet het er nog veel mooier uit :-)
    Bedankt.
    En gefeliciteerd met je prijs.

    xx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig is dit schattige kaartje, en gefeliciteerd met je gewonnen candy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart meis
    gefeliciteerd met je candy
    ik ben ook benieuwd wat je hebt gewonnen
    wel laten zien hé meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Sandra,wat een plaatje!!!
    En gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje en weer heel mooi ingekleurd, van harte met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief kaartje Sandra en gefeliciteerd met je gewonnen candy!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed zeg san je eerste candy gewonnen, en lieve labelkaart heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sandra,
    Wat leuk allemaal: Mooie kaart en je prijs ook. Gefeliciteerd!!!
    Succes met de zwemlessen (hier zijn de scholen al weer twee weken geleden begonnen en dus ook zwemles, voetbal en duiken) Ook al diverse boeken gekaft (ja, onze oudste zit sinds deze week in de 2e klas...) Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. supermooi kaartje en gefeliciteerd met de candy die je hebt gewonnen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je gewonnen candy,altijd leuk hé.
    En wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt super gaaf!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je gewonnen cabdy altijd leuk om weer te worden verrast. Heel leuk kaartje prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend gemaakt Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. En gefeliciteerd met je prijs! Leuk om zo iets te winnen he :)

    LIefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk kaartje San!
    En wat een mooie foto van je 4 prachtige kindjes samen!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. grappig dat je net met hetzelfde papier bezig bent! ben benieuwd hoe het resultaat eruit ziet ;-) dit kaartje super vind ik in ieder geval super!!!

    BeantwoordenVerwijderen