vrijdag 3 september 2010

challenge 15 bij E.H.I challenge blog











hoi allemaal
het is weer vrijdagavond en de nieuwe challenge bij een hoop inspiratie challenge blog van start gegaan, en dit keer weer aan de hand van een sketch gemaakt , ik vind het een erg leuke sketch en ik ben daarom ook heel benieuwd na jullie reactie,
doen jullie weer gezellig mee.
we hebben ook nieuwe leden in ons design team dus neem ook snel een kijkje op hun blog.
dit kaartje heb ik gemaakt voor peet wat zij is bijna jarig. als het goed is heeft ze hem inmiddels ontvangen, verder heb ik mijn candy van durvina al gekregen echt een geweldig pakketje , morgen zal ik er met daglicht een foto van maken en het aan jullie laten zien.
verder wil ik jullie even melden dat ik al verschillende aanmeldingen heb gekregen voor de scrapdag, deze zal op 30 okt van 10.00-16.00 plaats vinden bij mij thuis . Ik heb nog 3 plekjes vrij dus heb je alsnog zin om te komen mail me dan om een plekje te reserveren. Ik vind het gezellig als jullie komen. Ben al met de uitwerkingen bezig en aan de hand van een voorbeeld gaan we zelf een uitwerking maken van een tasje . zo dat was het volgens mij wel
dan rest mij alleen nog jullie een fijne avond toe te wensen.

33 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra!

    Wat een geweldige kaart!
    Echt heel erg mooi!

    Groetjes Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en schattig kaartje Sandra!
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sandra!
    Bedankt voor je reactie op mijn laaste kaartje.
    Die techniek is niet zo heel moeilijk hoor gewoon proberen hihih je kan je lekker uitleven bij deze techniek.
    Fijn weekend!!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend mooi kaartje Sandra
    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er superr uit zeg , je bent lekker op dreef.hihi.
    veel plezier met je afdrukjess

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart!
    Echt heel erg mooi
    doeiiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow san schitterend kaartje heb je gemaakt, mooi in het blauw
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje mooi zo in blauwtinten.
    Fijn weekend,

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Sandra.
    Fijn weekend.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, prachtig!!

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje, heerlijk zo die blauwe kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Sandra heel lief met dat stempel en kleurtjes.

    Fijn weekend.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. `oh Sandra wat een super lief kaartje en wat leuk
    dat je vel aanmeldingen hebt gekregen voor de scradag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief kaartje met Sarah Kay!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief kaartje met Sarah Kay!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi,dat blauw is helemaal super!!!Mooi gemaakt hoor!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een ontzettend lief en mooi kaartje en een hele mooie sketch
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor,dat zachte blauw.
    Groetjs Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje Sandra.

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sandra,

    Mooie kaart geworden!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart meis
    helemaal toppie
    ik wens je een fijn weekend
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een beeld schone kaart supper dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een heel mooi kaartje!echt super in die blauw-tinten

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart! Lief stempeltje!

    Leuk dat je workshop genoeg aanmeldingen heeft! Succes!

    Fijn weekend,

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig en schattig kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart heb je gemaakt Sandra! De stempel heb je prachtig ingekleurd.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh wowww Sandra,wat een schitterende kaart,zo lief die stempel.
    Prachtig papier,mooi zachte kleur.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterend kaartje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Sandra, wat een schatje weer! Erg leuk afdrukje ook! Mooi die zacht blauwe kleurtjes! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart...weer eens heel iets anders met die vlakken. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kaartje, het afdrukje wat je hebt gebruikt vind ik erg lief! Ik heb me al aangemeld voor 30 oktober :-) Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Sandra,

    Oh, wat een leuke kaart! Ik ben gek op Sarah Kay! Mooi gemaakt!! Hopelijk melden zich er nog drie mensen aan voor de scrapdag en hopelijk ben ik er een andere keer bij... wel jammer, hoor, ik vind jouw scrapdag veel leuker dan die bruiloft, ha ha!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart zeg!! Nog gefeliciteerd met je prijs! Echt leuk. Helaas kan ik niet 30 oktober maar wel een heel leuk idee van je.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen