dinsdag 28 september 2010

Annie hou jij mijn tassie ff vast









waar een kartonnen koker wel niet goed voor is hé.
Ik heb een kast voor mijn knutsel spullen en die hebben we ingebouwd in een nisje,
Onder in die kast liggen ook werk/speelkleding van de jongens en nu trok ik pas de deur open en ze hadden idd hun kleren netjes in de kast terug gelegd maar zo goed dat de achterwant van de kast los gesprongen was. Gister manlief toch zover gekregen om de kast te maken maar eerst moest de kast helemaal leeg gemaakt worden. Pff wat een spullen had ik in de
kast liggen zeg. Dus eerst maar weer even door de spullen gespit om het op te ruimen.
Maar toen kwam ik dit tasje weer tegen . Ik was het helemaal vergeten om hem aan jullie te laten zien dus net maar eerst een foto ervan gemaakt om het aan jullie te kunnen laten zien.
En terug komend op mijn vorig kaartje.
Ik heb daar helaas geen werktekening van want ik heb hem na gemaakt van een foto.
Nu zag ik vorige week dat mariane er ook 1 had gemaakt en zij heeft een link van een filmpje op haar blog staan. Dus als je hier klikt kun je het filmpje bekijken op haar blog en haar kaartje.
Morgen laat ik jullie mijn laatste kaartje zien als gast designer. Helaas zit het er weer op maar ik vond het erg leuk om te doen
fijne dinsdag allemaal

35 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Wel gaaf om dat van een koker te maken! Bedankt voor je link naar het filmpje, je kerstkaartjes zijn erug leuk!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer schitterend uit Sandra! Erg leuk om kado te geven!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja super! toevallig. ik hb zo'n koker van mijn werk meegenomen paar weekjes terug. ik dacht al. ik ga daar iets mee maken. dit is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een leukertje zeg, en die grote bloem maakt het helemaal af, toppie! Soms hebben we meer in de kast dan we wel denken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een schitterend tasje en ben weer
    benieuwd naar je volgende kaartje als gastdesigner

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héééél mooi en creatief!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben verzot op het maken van tasjes en andere kadoverpakkingen!! deze is wel heeeeel erg leuk :D
    daar gaan we iets mee doen ;) krijg altijd zoveel inspiratie op jou blog!! heerlijk!!

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi tasje zeg ik heb een hele tas vol tennis bal kokers denk dat ik ook weer aan de tasjes gaat grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sandra, ik vind het een erg leuk tasje, kun je nog een foto maken van het tasje als deze is geopend??
    Je bent erg creatief maar dat had ik al eerder gezegd. Toppie hoor.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig geworden Sandra.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sandra,
    Wat een ontzettend leuk tasje! Zo zie je maar weer niet te snel iets weggooien, wat ik nog wel eens doe. Ik heb nu zelfs kleine lege glazen sapflesjes bewaard om nog eens te versieren.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf tasje! Ik heb er ook al verschillende gemaakt en weggegeven. Zo leuk om te doen!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sandra, prachtig, en jij stopt dat zo ver weg in een kast. Je moet daar mee pronken zo'n mooi stuk.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is dit tasje, en super origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk tasje! Kaartje hieronder zijn ook super!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi

    wow wat gaaf!!

    heel erg leuk gemaakt en mooi papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg leuk en mooi papier heb je weer gebruitk zeg, toppertje weer en je vorige kaarten zijn ook supers. De 30ste gaat gewoon door, heb een groot kruis in mee agenda gezet dat ik niets meer mag afspreken hihi..Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk tasje Annie hiii.
    Prachtig gemaakt Sandra.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie creatie heb je gemaakt supper groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schattig tasje Sandra!! Met mijn lievelingspapier..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wouw schitterend tasje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sandra,hoe kun je nou zo iets moois vergeten??
    Ik vindt hem top.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh Sandra,wat een prachtig tasje,mooi papier en kleuren.
    En dat doe je zomaar in een kast,ook zonde.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig tasje Sandra.....bedankt voor de link!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sandra,
    Wat een leuk tasje met super papier!
    groetjes van Judith
    ps ik kan me voorstellen dat je vast nog een keer of 10 gevraagd wordt om gastdesigner te zijn (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een snoepie meis
    helemaal te gek
    en dat kleurtje is helemaal mijn kleur op dit moment alles wordt langzaan roze in huis, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een geweldig leuk Tasje.
    En het papier is helemaal super lief.

    Fijne dag Groetjes jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig,heel mooi en dat had je vestopt in de kast liggen..zonde en ik vind je kerstkaartjes ook al zo supermooi.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen