woensdag 8 september 2010

2de bijdrage gast designer bij crafty creations

Even een langere post vandaag al jullie dat geen probleem vinden ,Vandaag is het week woensdag en dus de nieuwe challenge begint bij crafty creation. Waar ik de hele maand september gast designer ben. dit is mijn 2de bijdrage als gast designer, De opdracht was dit keer maak een creatie met een vervoersmiddel. Ik had dit stempeltje van sarah kay nog niet zo heel lang geleden gekocht dus dat kwam goed vanpas,
het papier wat ik heb gebruikt is uit de nieuwe papierblok van tilda wintergarden,
het kaartje is al opgestuurd na Arina want zij is bijna jarig en geeft een candy weg,



verder wil ik even melden dat er ook nog de challenge loopt bij E.H.I.challenge blog.
helaas zijn er nog weinig inzendingen binnen gekomen deze week , dus doe nog gezellig mee het kan nog tot vrijdagmiddag 3 uur


ook heb ik nog een award ontvangen van marika.
dank je wel marika ik ben er erg blij mee,

verder wens ik jullie een fijne woensdag toe maar hier regend het al volop.
bah bah
liefs sandra

27 opmerkingen:

  1. ik vind je kleurtje ook zo leuk bij elkaar passen. leuk weer meid!
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart lief stempeltje en mooi paier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje !
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra wat een prachtige kaart heel mooi papier ook Arina zal er wel blij mee zijn.

    En wat een prachtige foto van je schattige 4 tal.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Sandra! Leuke kleurencombi ook!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooie creatie van je.
    Mooie kleuren gebnruik je toch weer steeds.

    xx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart meis
    de kleuren zijn prachtig
    grappig dat je die stempel nog niet zo lang geleden hebt gekocht
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Sandra,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig dat papier,ik ben er ook helemaal weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw schitterende kaart sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je gemaakt Sandra, zoals altijd...hihi...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje,mooie kleuren en zo zo mooi ingekleurd Helemaal super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je weer een schitterend kaartje
    gemaakt Sandra echt een toppie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig hoor en zo mooi gekleurt ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra,
    Wat een prachtig kaartje, Sarah Kay stempels zijn ook zo mooi.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig en heel schattig is dit kaartje, en hier is het ook heerlijk freubelweer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kaart met prachtig papier.

    Leuke stempel hé en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra,hij is weer prachtig,en hier in Rotterdam is het weer niet veel beter.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sandra,
    Vroeger had ik al (school)spulletjes van Sarah Kay. Vond ik toen al leuk. En nog steeds, zoveel details in deze tekeningen. Mooie kleurencombi heb je gemaakt. Dat inkleuren vind ik toch zo knap!
    Zie ik mij nog niet doen...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje leuk zo met die strik, mooi papier. Hier komt het ook met bakken uit de hemel.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sandra this is beautiful! So glad you could be on the DT this week!!!
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterend kaartje Sandra en wat een mooie kleuren, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een hartstikke leuk kaartje. Heb het afdrukje ook liggen volgens mij, alleen het mooie papier heb ik niet ;-)
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sandra this is so beautiful!! Lovely feminine touch! I'm so happy your are with us this month as Guest Designer at Crafty creations!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sandra,

    Ik wil je heel erg bedanken voor de prachtige kaart die ik van jou heb mogen ontvangen.
    Ben er heel blij mee en kikker er zeker van op.

    En ook dit kaartje is weer prachtig.
    Je maakt altijd van die mooie creaties.
    Echt geweldig.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had je kaart natuurlijk allang gezien om hem te plaatsen bij onze CC blogpost, maar volgens mij heb ik je nog niet eens gezegd hoe mooi ik hem vind, SUPER! Ga je binnenkort mailen over de opdrachten van de volgende weken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen