vrijdag 24 september 2010

challenge 18 bij E.H.I challenge blog

Het is weer vrijdagavond en de nieuwe challenge bij E.H.I challenge blog is weer van start gegaan. dit keer is de opdracht om een scrapkaart te maken, heel veel laagjes scrappapiertjes met als thema kerst. Doen jullie allemaal mee . en neem ook eens een kijkje bij de andere dt-membersen de nieuwe challenge blog met borduurchallenges. Het is een prachtige blog geworden.succes allemaal

Het stempeltje die ik heb gebruikt heb ik pas bij de trekpleister gekocht, ze hadden 4 verschillende setjes en ik heb er gelukkig 3 van kunnen bemachtige. ( echt super leuke tekstempels zaten er ook bij voor maar 3,99)
verder heb ik er nog wat stickels op aangebracht wat een beetje bling bling mag wel vind ik.
zo morgen ga ik lekker aan de slag met nog een kaartje voor mijn papa en mijn nieuwe stempeltjes zijn binnen en ik hoop dat ik ook daar mee aan de slag kan
fijn weekend allemaal

nu snel onder de wol want rens moet morgen al heel vroeg weer op het voetbalveld staan.
liefs sandra

25 opmerkingen:

  1. schitterende kaart sandra, veel plezier met je nieuwe stempels ben benieuwd naar het kaartje voor papa, voor nu slaap lekker
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk kerstkaartje Sandra! En morgen succes met het kaartje voor je vader.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart hoor Sandra
    leuke stempel ook!
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een supermooie kaart!!

    mooi papier en leuke stempel en mooi ingekleurd!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje,lieve stempel.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Sandra

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje , met leuke details. Jij hebt een koopje kunnen doen zeg, 3 stempels voor 3.99.
    Ik heb vandaag ook stickles gekocht.
    Ik heb een oproep voor het Kinderkankerfonds op mijn blog staan, kom je even kijken ?
    grjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sandra,hij is erg leuk geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra wat een mooi kaartje,super!!
    Ik kan me nog niet tot de kerstkaartjes aanzetten,word wel tijd he!
    Fijn weekend en een goede wedstrijd!!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sandra!! Zo mooi en zo stijlvol!

    Fijn weekend!!

    Saskiav :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En weer al zo'n heel mooi kaartje,echt schitterend!!!

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is echt een superleuk stempeltje! Je kaartje is schitterend geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje Sandra. Veel plezier met je nieuwe stempeltjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sandra,

    Mooie kaart, leuke stempel.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig kaartje is het geworden. Super leuke stempeltjes ook.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart Sandra! Ziet er weer super uit!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, Sandra. Heb je toevallig papier gebruikt van Marianne Design Scandinavian Christmas? Je vertelt dat de stempeltjes van Trekpleister zijn. Leuk, maar hier heeft noch Tp noch Kruidvat iets op scrapgebied in de aanbieding. Jammer!
    Fijn weekend en succes met voetbal (twee van mijn vier mannen staan nu ook op het veld - ze hebben in ieder geval mooi weer (-:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enig kaartje weer.
    Hoop dat je lekker geslapen hebt.

    Fijn weekend.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwwww Sandra,Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt.
    Leuke stempels,heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo eindelijk kan ik weer een berichtje bij je plaatsen. Ik kreeg steeds een foutmelding.
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Leuke combi grijs met rood. Maar ook je laatste vintagekaartje vind ik prachtig. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk kaartje San en idd leuke stempels!

    BeantwoordenVerwijderen