woensdag 1 september 2010

IK ben gast designer bij crafty creations







goede morgen allemaal ik heb super leuk nieuws wat ik eindelijk met jullie mag delen,
een tijdje terug heeft jeanet mij benaderd of dat ik het leuk zou vinden om gast designer te zijn in de maand sept bij Crafty Creation en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen,
De eerst opdracht was maak een kaart in het WIT met 1 andere kleur
dit is mijn 1ste bijdrage als gast designer. helaas heb ik de foto met verkeerd licht gemaakt maar ik hoop dat dat niet hindelijk is.
doen jullie ook gezellig mee met de challenge van deze week ,
Aan de linkerzijde onder de bloemen heb ik een stuk behang gebruikt met zo'n foamlaagje erop.
en verder het magnoliatje die ik voor mijn verjaardag heb gehad.
ik heb al verschillende leuke reactie's gehad om een scrapdag te houden. heb je ook interesse lees dan even mijn vorig bericht,

44 opmerkingen:

  1. Meid ontzettende leuke kaart en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je GDT,toevallig zit ik momenteel bij Karen`s Doodles alas gast Dt
    en natuurlijk zou ik ook geen nee zeggen in jou geval,heerlijk met de Vitagelook werken
    Ik vind je kaart beeldschoon.
    jammer dat je mij te ver woont anders had ik zeker gekomen.

    Lieve groetjes
    sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte en je kaartje is super
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat auperleuk voor je zeg dat je gast designer bent..helemaal top en je kaart is weer subliem...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo wat is dit weer een super gaaf kaartje Sandra.
    En gefeliciteerd met je nieuwe gast designer job.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, gefeliciteerd !! je hebt het verdiend, je maakt altijd zulke mooie kaarten, goed hoor. Zie je wel dat er zat freubelaars zijn die willen komen knutselen?
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sandra,en wat een schattig kaartje weer! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou meid geweldig hoor, gefeliciteerd, en je kaart is prachtig goed gedaan met een stukje behang xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap!
    Je hebt een supermooi kaartje gemaakt.
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd meis, het is je gegund
    mooie kaart

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaatje is dit geworden
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,wat een prachtig kaartje weer,en gefeliciteerd met je GdT.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whow wat een prachtig kaartje is dit, en gefeliciteerd met je gdt schap

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, gefeliciteerd! je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Grtjs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Sandra! En het is weer een plaatje van een kaartje!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooooooooi!! En gefeliciteerd!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi

    heel erg mooi!!

    en gefeliciteerd!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Sandra!

    Wauw! Wat leuk, zeg! Gefeliciteerd en een super mooie bijdrage van jou, erg mooi met dat wit en het reliƫf!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sandra,

    Schitterende kaart en proficiat met je GDT!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HĆ© San, je kaart is super mooi! Ik ben er helemaal trots op dat ik jou heb gevraagd, hihi.
    Oh en over je scrapdag...ik vind het wel leuk, maar weet niet of het te combineren is met school e.d. of doe je het in het weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sandra,
    Wat een eer, gastdesigner te zijn. Veel plezier! Deze kaart spreekt mij erg aan, ik houd van wit, het heeft een chique uitstraling(-:
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje zeg! En leuk zeg, gast designer!
    Maarre... helaas dat je te ver weg woont, anders was ik zeker gekomen naar je workshop. Heb er trouwens as zaterdag 1 bij Durvina. Ben benieuwd!
    Groetjes en veel freubel-plezier!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd meis, geweldig leuk
    je kaartje is een beauty geworden
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh meid!!! wat geweldig zeg! TOP! en welverdient natuurlijk he!

    je kaartje is ook weer zo super schattig!

    dikke knuffel martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super voor je zeg, gefeliciteerd en wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Veel succes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Super kaartje!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauuw wat een schitterend kaartje en van harte gefeliciteerd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh wat geweldig voor je Gefeliciteerd Sandra!
    Prachtig kaartje heb je gemaaakt.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey wat leuk dat je gastdesigner bent, gefeliciteerd!
    Ik vind je kaart zo mooi, heel schattig met die rustige kleuren. En die tag is helemaal geweldig!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een eer om gastdesigner te zijn! En je kaartje is ook prachtig geworden dus kan me goed voorstellen dat ze je gevraagd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. bedankt voor je kaart
    hij is erg mooi geworden...
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart Sandra,zo lief deze stempel,mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk nieuws Gefeliciteerd.
    Je kaartje is prachtig geworden.
    Heb ook even je berichtje terug gelezen over je scrapdag.
    Wat een heel leuk idee maar ben bang dat het net te ver is voor mij.
    Maar wie weet als het me een te leuk plan lijkt dat ik me alsnog aanmeld.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Sandra

    Bedankt voor je kaartje hoor, in het echt hij heel mooi!!!!
    Hier gaat het op zich wel weer....we proberen het "gewone" leventje weer op te pakken...

    Lieve groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  35. super mooie kaart meis en wat heb je weer een mooie stempelafdrukdoosje gemaakt ik vind het echtSUPERRR, die voor jouw is nu goed gedroogt dusss die komt in je eigen verzenddoosje weer terug ,we doen aan recyclen , vond het handig beter dan in een enveloppie, nou ben benieuwd wat jij van de mijne vind, mag deze alleen later plaatsen op mn blog want erzit een doodle design afdrukje op, hoop dat je het leuk gaat vinden , vrijdag heb je die wel binnen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk om gast designer te zijn Sandra! Gefeliciteerd en succes.
    Je kaartje is schitterend.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. What a wonderful gorgeous card - great to have you as GDT member at Crafty Creations - Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met GDT-schap! Je kaart is echt super mooi, wat een schatje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte!Super leuk voor je. Je kaart is prachtig!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow, this is stunning!! So happy to have you on the team with us at Crafty Creations as our September GD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wouw schitterende kaart sandra
    echt ge-wel-dig
    en gefeliciteerd met je gast dt schap
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie kaart Sandra! Wat is die gaaf die tag stempel, ben blij dat ik 'm ook gekocht heb ; )
    Leuk dat je gevraagd bent als gast disigner bent, succes!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd,dat is heel leuk nieuws en wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. this is absolutely beautiful! You make the loveliest cards!

    BeantwoordenVerwijderen