maandag 6 september 2010

kerstkaartje maar dan anders











weer een berichtje van mij,
heb vanmorgen na mijn kopje thee nog even gefreubeld , het afdrukje had ik van de week al ingekleurd en vandaag had ik het kaartje afgemaakt, toen snel de tafel weer leeg maken voor de middag boterham en vanmiddag maar eerst alle strijk en de vouw gedaan, eten koken daarna ben ik snel met niek na de agh geweest voor de wekelijkse boodschappen
Stan ligt net in bed. Teun heeft zijn buikje ook net vol en rens en niek zijn nog even voor op het veld aan het voetballen dan kids na bed en daarna als beloning aan de freubeltafel met de 1ste uitzending van gtst op de buis( kopje thee erbij met een koekje)
Dit keer heb ik een kerstkaartje maar dan niet in de traditionele kleuren gemaakt. Ik heb dit afdrukje van christa gekregen ( dank je wel meis) en het papier heb ik gebruikt uit het paper blokje van de action.
de tekststempel binnen in komt van het kruidvat (clearstempels)
Zo nu snel de kids na binnen halen wassen tandenpoetsen en dan na bed.
fijne avond allemaal
liefs sandra

39 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje san, mooi papier van de action
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,
    Heb je de stempel van Kruidvat onlangs gekocht? Hier zijn helaas geen knutselspullen meer te verkrijgen bij Kruidvat. Jammer.
    Het kaartje is mooi afgemaakt aan de binnenkant. Leuk die strook!
    Groetjes van Judith
    ps: ook leuk dat je naam in elke foto staat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan deze kleuren!
    De stempel van het kruidvat is ook erg leuk!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart,lief stempeltje,prachtig papier.
    Ik maak ook allerlei kleuren hoor.toevallig de laaste de oude stijl.
    Maar in deze tijd kan echt alles.
    Gezellige avond verder.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, lief kaartje !!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een liefje Sandra heel leuk zo in deze kleur combo.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart meis
    ik heb vandaag toevallig ook dat stempeltje gebruikt van kruidvat, HIHIHIHI, lijkt wel of we afspreken wat we gaan gebruiken :):):)
    jij ook een fijne avond
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sandra,

    Inmiddels is het 8 uur geweest, dus als het goed is, ligt de hele bups nu op bed en ben jij lekker aan het freubelen en gtst aan het kijken, met je thee en koekje! Ha ha! Daar heb je vast ook de hele dag stiekem een beetje naar uit gekeken! Mooi kaartje heb je gemaakt, leuk, die dame als cadeautje!

    Liefs en fijne avond,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kerstkaartje met dit "niet kerstpapier". Prachtig!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt leuk zo zeg en wat een gaaf stempeltje!!.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een drukke dag achter de rug met je mannen. Knap hoor en dan ook nog zo veel freubelen. Je kaart is Super.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooi je nieuwe kaart, geniet lekker van je avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk kaartje sandra
    was toevallig vandaag bij kruidvat
    maar ze hadden helemaal niks meer van hobby spul
    het is hier ook zo weg
    hetzelfde met aktion als hun iets hebben moet je bijwijze voor de deur gaan liggen
    om als eerste iets te kopen
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh mied. wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sandra,

    Heel leuk kaartje met speciale kleuren en papier combinatie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sandra
    Mooie kaart, en wat heb je het afdrukje schitterend ingekleurd!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 't ziet er weer prachtig uit zeg! Vooral die strik heb je heel mooi met schaduw ingekleurd vind ik. Ik zie dat je ook een watermerk op je kaarten heb gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Sandra! Weer eens iets anders dan de standaard kerst kleurtjes! Erg leuk gedaan. Het papier is superschattig (en dat van de action :-) Heb zelf inmiddels ook alle blokjes aangeschaft, helemaal goed! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is wel een heel leuk kerstkaartje!!!
    Heb ook het papier en de stempel dus ik ga aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk en mooi kerstkaartje
    en heb je genoten van gysy en het kopje thee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een geweldig mooi kerstkaartje Sandra. Ik vind je kleurenkeuze prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een supermooi kerstkaartje Sandra!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow Sandra,hij is erg mooi geworden,leuk ppk die kleurtjes.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Is eens iets anders hé dan de traditionele kerstkaart.
    Mooie kleur !

    groetjes Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt de laatste tijd!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart Sandra! Ik hou er wel van de niet traditionele kleuren voor kerst!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi kaartje!

    op mijn blog staat een award voor je klaar
    http://mamasstekkie.blogspot.com/

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterend kerstkaartje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja super kaart niet een traditionele rood groene kaart, ene je weet mn adres voor de kerst he hahaha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sandra,

    Kerstkaartjes hoeven toch echt niet in de standaard rood/groen kleuren!
    Je kaartje is echt heel mooi, helemaal mijn kleurtjes. Toppie!!

    Lieve groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kaartje Sandra! Tegenwoordig zie je kerstkaarten in alle kleuren. Dat is juist leuk!
    De tekststempel vind ik erg mooi.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatje zeg! Ben helemaal weg van de stempel, zo lief...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel mooi en lief kerstkaartje Sandra.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart zeg! Het papier heb ik ook, maar ik had tot op heden geen idee wat ik met dit drukke papiertje moest. Dit geeft weer inspiratie! Leuk!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  35. prachtig is ie je kaartje hou zelf ook niet van de groen rood binnenkort komen er op me bloggie doiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen