vrijdag 17 september 2010

kado tasje








hoi allemaal ,

dit is het projectje waar ik jullie van de week al over heb verteld.
Gisteravond toch nog even afgemaakt,
Ik had vorige week bij angelique een tom holtz die gekocht ( je kunt er 2 verschillende randen mee maken)en dus ik was wat uit aan het proberen en opeens kwam ik op dit idee om er een tasje mee te maken.
Een vriendin van me was in aug jarig maar door alle drukte ben ik er nog niet aan toe gekomen om op verjaardagsbezoek te gaan. Maar hoop het zo goed te kunnen maken. De bloemen die erop zitten heb ik met een crealies die gemaakt van koffiefilterzakjes en met glimmermist bewerkt als de bloem nog nat is zet ik de heettool erop en dan krult hij heel mooi om,
In het grote vak heb ik 2 miniatuur producten gestopt en in het vakje aan de achterkant van het tasje heb ik een kadopasje ingedaan.
verder gaat het met mij nu redelijk . Heb de boodschappen bijna allemaal in huis en ik wilde voor de middag de rest in huis halen maar nu kwam ik er gister avond achter dat de kids de hele dag vrij zijn vandaag dus dat moet ik dan maar even opschijven na vanavond.
fijne dag allemaal
groetjes sandra

31 opmerkingen:

  1. leuk tasje sandra
    met die vakjes
    en leuke randjes ook
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is werkelijk een schitterend tasje! Een heel leuk idee ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tasje is het geworden. Succes met de boodschappen en de verjaardag. Beterschap. Hier hebben we ook allemaal keelpijn. Het weer zit ook echt niet mee. Je weet niet meer wat je aan moet.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,wat een schitterend tasje heb je gemaakt,met al die vakjes en mooie randen.
    Super leuk hoor.
    Beterschap en een fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk tasje, je bloemen zijn echt schitterend !!!

    Leuk te horen dat het al wat beter met je gaat, veel plezier dit weekend !!!

    Peggy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig tasje meis
    en die tim holtz mal is gaaf hé (die heb ik ook)
    hihihihihihihhi
    ik hoop dat je snel beter wordt meis
    veel succes vanavond met de rest van de boodschappen doen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een gaaf tasje, prachtig en heel origineel, en wat zijn die bloemen leuk, bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw Sandra wat een schitterend tasje
    nou volgens mij zal ze sit echt super
    mooi vinden.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tasje zeg. Ik heb die Tim Holz rand ook. Leuk idee om hem zo te gebruiken.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gaaf tasje Sandra.
    Mooi papier en een heel leuk modelletje.
    Beterschap en hopelijk heb je toch een fijn weekend

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig tasje,vind die bloemen helemaal top.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,

    Erg leuk tasje! Zal je vriendin ook erg blij mee zijn!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    wow wat een supertasje!!

    heel erg leuk met die vakken,heel erg mooi gemaakt!!

    groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk tasje,leuk idee om kado bon in te doen.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig tasje hebt je gemaakt, Sandra!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi tasje, zo'n Tom Holz die moet ik in de winkel nog eens bekijken, dat ken ik nog niet.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg prachtig hoor, wauw.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuk tasje Sandra!!! En de bloemen met deze stans zo zo leuk hè?
    Morgen een hele fijne verjaardag!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterend tasje sandra mooi papier en heel mooi model
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig tasje, dat is nog eens leuk om weg te geven (of te krijgen)! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is toch ook weer zo mooi! Heb je iets geprobeerd of had je de maten ergens gezien? Werk je trouwens met een score pal of iets dergelijks? Ik ril alles nog met een embossingpen en liniaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wouw schitterend tasje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje Sandra wat heb je er weer wat mooi's van gemaakt!
    Ja die stanzen van Tim Holts zijn errug leuk.
    Veel plezier zondag!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een super mooi tasje Sandra
    erg stijlvol!
    fijne avond
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh wowwww Sandra,wat een schitterend tasje heb je gemaakt.
    Leuk die vakjes,zo mooi papier.
    Mooi zijn die mallen,ik heb ze ook.

    Liefs Riet.
    Beterschap verder,denk ook is aan je eigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gaaf tasje, en je bloem is echt super geworden, ik vind het resultaat echt geweldig.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig tasje heb je weer gemaakt, haha, zoals alles prachtig is wat je maakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow, wat een schitterend tasje, wat ben je toch creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh!! dat heb je geweldig leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen