maandag 27 september 2010

mijn nieuw stempeltje en een oproepje




goede morgen allemaal,



gisteravond toen we terug kwamen van de verjaardag van papa heb ik dit kaartje gemaakt. Ik kon echt niet langer wachten om dit stempeltje te gebruiken. Het inkleuren is niet helemaal goed gelukt bij lampenlicht maar goed het kan ermee door. Zelf kijken we als kaartenmakers er veel kritischer tegenaan. Ook ben ik met een kaartje aan de slag gegaan voor een vrouw die terminaal is. Angelique heeft een oproepje op haar blog staan. Neem je ook even een kijkje op haar blog. Ik hoop vanavond het kaartje op te kunnen sturen.
fijne maandag allemaal

31 opmerkingen:

  1. wat een schatje op dat prachtige vrolijke kaartje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Sandra! Lekker vrolijk!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en de kleuren
    vind ik geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, lekker vrolijk en wat een onwijs leuke stempel van magnolia! Die wil ik ook. Ik ga op zoek.
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig herfstkaartje! Mooi gekleurd ook xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje mooie kleurtjes heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. allereerst nog gefeliciteerd met je paps!
    Dit kaartje is echt leuk en mooi ingekleurd, lekkere herfstkleuren en dat past wel op dit moment als ik zo naar buiten kijk. 15 aug. gaat me niet lukken ik mag wat nachten extra werken daar mijn collega langdurig ziek is..jammer jammer. Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is weer een beauty meis
    die kleuren en dat afdrukje zijn prachtig
    ik vind het super lief van je dat je een kaartje stuurt meis, en wat geweldig dat je dit op jouw blog zet, toppie meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, heel mooi!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijk kaartje !
    Ik ga door het strijken heen, een kaartje maken voor die oproep die je geplaatst hebt.
    Echt pakkend.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan ]liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met die herfstkleuren en mooi ingekleurd hoor!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jeetje,sandra,hij is wel héél leuk geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk kaartje Sandra! Erg leuk ook dit stempeltje van Magnolia. Prachtige herfst tintjes. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel vrolijk herfstkaartje Sandra!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is inderdaad een hele leuke stempel, en de kleur is toch mooi geworden hoor.

    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieffie,heel mooi met al dat oranje.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel leuk
    mooie kleuren
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Sandra, je kaartje is weer super schattig, het afdrukje is wel zo leuk!!! Zo wordt de herfst een stuk vrolijker... Wat een tegenstrijdigheden dan zo in 1 berichtje... eerst een super leuk kaartje waar je blij van wordt en dan het nare bericht...Ik hoop dat deze mevrouw heel veel kaartjes mag gaan ontvangen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat rrb prachtig kaartje mooie warme kleuren.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuk stempeltje! Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Meid wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt!! Ben niet zo heel trouw geweest met je blog te bezoeken, sorry! Hoop dit weer snel op te pakken! Succes met freubelen! Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig kaartje Sandra!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. superr kaart zeg die voor je vader is ook heel gaaf, je gaat als een speer joh xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Sandra,wat een leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen