vrijdag 17 september 2010

challenge 17 bij E.H.I challenge blog
















het is weer vrijdag en de nieuwe challenge bij E.H.I. challenge blog is van start gegaan.
dit keer heeft ida weer een prachtige sketch gemaakt en ik heb er een baby boy kaartje van gemaakt, afgelopen week hadden we 11 inzendingen dus dat gaan de goede kant op. Doen jullie nu weer gezellig mee. Ik ben benieuwd na jullie creaties

je kunt je kaart inzenden tot 21.00uur donderdagavond. Neem ook snel een kijkje bij de anderde dt-leden
Nu over het kaartje zelf, Het is hier op het moment een ware baby boom. heb inmiddels nog een kaartje afgemaakt voor mijn nicht en haar vriend die afgelopen week hun dochtertje in de armen hebben mogen sluiten. Moet alleen nog een rompertje kopen om mee te sturen.
Ook in dit kaartje heb ik een vakje gemaakt om een rompertje erin te stoppen. Ik ben heel benieuwd na jullie mening.

Morgen een drukke dag ivm de 3 dubbele verjaardag dus ben pas zondag weer op mijn blog te vinden
fijn weekend allemaal

32 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt,enneh ik heb zo'n zelfde dag bij mij thuis,oke ééntjeminder dan hihi.
    Nog gefeliciteerd.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje Sandra en wat leuk dat je er nog een rompertje bij kan doen.
    Ik vind het een super leuk kado kaartje.
    Wens je een hele gezellige dag vandaag.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je super veel plezier en mag hopen dat het droog blijft zeg! Je doosje is weer schitterend, wat een leuk model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Sandra! Heel leuk dat er nog een rompertje in kan.
    Veel succes met het vieren van alle verjaardagen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eeen mooie creaties heb je de laatste tijd gemaakt helemaal schitterend .
    En een hele fijne dag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heel lief kaartje en gaaf zeg het model zo,ga ik zeker onthouden,heb algauw ook zo'n kaart nodig,dus een idéé.
    Leuk stempel ook.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dit stempeltje vind ik altijd zo leuk voor een jongetje, lekker stoer. Wat leuk gedaan zo dat er ook nog iets in kan! Fijn feest vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje heb je gemaakt en heel veel plezier met deze 3 dubbel verjaardags dag geniet er lekker van
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend meis
    veel plezier met het vieren van de verjaardagen van je kids
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer geweldig uit Sandra! Helemaal super meid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje sandra
    echt geweldig
    heel veel plezier vandaag met de verjaardaen van je 3 boys
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat een schitterend doosje heb je
    met de sketch gemaakt en veel succes vandaag en ik hoop dat het droog blijft

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk zo,n doosje Sandra altijd een groot succes.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig en heel origineel is dit doosje, veel succes vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Sandra. Het keukentje is ook prachtig geworden. Veel succes vandaag.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig, en wat leuk dat er ruimte is voor een kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk kadoosje
    en leuk stempeltje
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is schitterend, leuke stempel heb je ook gebruikt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er weer super uit.
    Waar haal je de inspiratie toch steeds vandaan, moet nog super veel oefenen om zulke creaties te maken.

    xxx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra,

    Wat een schattig doosje, Meerit was ook heel blij met haar KADOOTJE want dat was het wel zo mooi.Die zal nog hee;l lang op mde kast staan.Bedankt

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wat een schatje!!Wat heb je het weer prachtig gemaakt Sandra! Ik zou eigenlijk ook zoiets moeten maken,mijn vriendin moet nog 6 weken en krijgt een jongetje....ik vind dit wel een heel leuk afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat schitterend gemaakt Sandra,super die stempel,mooi ingekleurd zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje/doosje supermooi gemaakt
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat heb je weer een prachtig doosje gemaakt zeg!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een heel erg leuk kaartje
    of liever gezegt geboorte doosje
    heel erg leuk gedaan

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi doosje, super leuk idee om er een rompertje in te doen!
    En nu een beetje aan het bij komen van de drukte?
    Fijne dag!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi doosjes, ik vind die stempel altijd zo schattig, en de vlaggetjes :) Leuke dag gehad gister?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Sandra,

    Wat een schatje, deze stempel! Leuk gemaakt! Succes met de drukte en vandaag hopelijk weer wat meer relaxed!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhhhhhhhhhhhh, ben er stil van. Prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen