woensdag 22 september 2010

mijn kaartje voor crafty creations




Aangezien we ons eigen zo klaar gaan maken om de kleintjes weg te brengen en met de oudste 2 na de efteling te gaan post ik deze kaart nu maar vast, Ik hoop dat dat geen probleem zal zijn
Op woensdag start er altijd een nieuwe challenge bij crafty creations. En ik ben de hele maand september gast designer (helaas zit het erbijna op)
de challenge voor deze week is VALLENDE BLADEREN. Ik vond het best wel een uitdaging vooral omdat ik wist dat ik een magnoliaatje in bestelling heb staan wat in de herfstblaadjes aan het rollen is maar goed ik kreeg een idee en dat heb ik toen uitgewerkt. Ben er zelf niet helemaal tevreden over maar ja dat heb je af en toe. Maar dat komt mede doordat ik gisteravond thuis kwam van de kermis en toen zag dat de postbode s middags de stempeltjes had bezorgt.
Helaas telaat voor mij maar dat kan gebeuren natuurlijk.
Vorig jaar heb ik ooit een zakje met herfstblaadjes bij de xenos gekocht en daar waren de kids toen ijverig mee aan de slag gegaan maar ik heb ik hun knutseltas nog herfstblaadjes gevonden en deze heb ik op mijn kaartje verwerkt. De basis van de kaart heb ik behandeld met glimmermist en distress inkt vintage photo( inkt tool) gebruikt. de tekst is een digi die ik zelf heb gemaakt, een magnoliaatje van de vorige collectie ( bloos had deze nog steeds niet gebruikt)
ik wens iedereen een hele fijne en zonnige dag toe
liefs sandra

27 opmerkingen:

  1. Supermooi en origineel Sandra. Veel plezier in de Efteling vandaag, het weer wordt in ieder geval schitterend!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kwijl kwijl... woh! sandra! dit is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij mag er misschien niet tevreden over zijn, ik vind het kaartje super.
    Met die eikels en blaadjes maak je er echt een herfst kaart van.

    xx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een super origineel kaartje is dit, dat heb je schitterend gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje geworden. veel plezier vandaag.

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi gemaakt Sandra, helemaal in de herfstsfeer. Leuk hoor!
    Ik heb een paar dagen niet kunnen bloggen en zie dat je alweer heel wat mooie creaties hebt gemaakt.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra,
    En daarom vind ik de herfst zo mooi alleen al om de kleuren, een prachtige kaart. Veel plezier vandaag.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een heel orgineel idee meis
    helemaal te gek die uitwerking
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sandra,hij heeft wel wat hoor,vindt hem wel geslaagd.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuuw Sandra wat een schitterende creatie
    heb je gemakt, super hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een schitterende creatie Sandra,echt herfst.
    Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad in de Efteling.
    Jullie hadden in ieder geval schitterend weer.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind hem Super, heel orgineel.


    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal super Sandra! Schitterend!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje! Ook je uitdeel creatie vind ik erg inspirerend, wat leuk dat je er een patroon hebt bijgedaan! Ik kom elke keer al bloghoppend op je blog, ben nu dus maar volger geworden. Lijkt met handig, kan ik elke keer vanzelf zien als je weer zo'n leuke cratie geplaatst hebt!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou laat de bladeren maar vallen hihi, super weer sandra, en hoe was de efteling ? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sandra,

    Wow, wat een prachtige kaart! Héél mooi en zo origineel! Top!!
    Fijn om je als Guest Designer bij Crafty Creations te hebben, dank je wel!!

    Lieve groetjes, Saskia
    (guest designer Crafty Creations)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beautiful card Sandra! It is so unique and creative...love your fall colours...the acorns are such a fabulous embellishment! Great to have you on board with us at CCC! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw schitterend kaartje sandra
    ik vind hem echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sandra,
    Nou ik vind dit wel een bijzondere kaart - heel mooi! Leuk gedaan en weer zo mooi ingekleurd!
    Jullie boffen met het zonnetje vandaag, genieten maar met je mannen!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem hartstikke goed gelukt,prachtige herfstsfeer.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Sandra, mooie kleuren.

    Jullie hebben wel geboft met het weer vandaag.
    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel origineel,prachtig kaartje
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wowwww wat is het een mooie herfst creatie geworden zeg !!!
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen