maandag 13 september 2010

ik ben getikt, hoe lees snel dit bericht

ik ben getikt door miranda, en het is nu de bedoeling om over mij zelf te vertellen aan de hand van de volgende vragen,
1 :noem 4 dingen die je in je tas hebt zitten:
* mijn portomonee met heel mijn hebben en houden er in behalve het belangrijkste ( veel geld)
* Opvouwbare boodschappentasjes want ik heb een hekel aan plastic tasjes
* oogdruppels Vooral nodig in het hooikoortsseizoen
* mijn telefoon want zonder ga ik de deur niet uit

2:noem 4 dingen die je nog niet hebt gedaan maar wat je nog wel altijd zou willen doen:
*in een vliegtuig stappen na een warm oort,( nog nooit gevlogen)
*karten ( ik heb het lef ernog niet voor gehad)
* na eurodisney gaan met de kids
* ?

3:Noem 4 favoriete dingen in je slaapkamer

* Mijn bed want die kunnen we natuurlijk niet missen
* de tv ik moet altijd even zappen voor ik ga slapen
* Gordijnen want de rolluik is kapot
* de foto's van mijn kinderen

4: noem 4 dingen die je nu heel erg leuk vind

* genieten van de kindjes
* freubelen ik probeer elk vrij momentje daar aan te besteden
* bloggen dat is gewoon verslavend
* de bouw van de nieuwe schuur

5:noem 4 dingen die jullie nog niet van mij weten

* ik best wel pietje precies ben
* ik s morgens wel eens een ochtend humeur heb
* ik niet tegen rommel kan .
* ik mijn stijkwas een week opspaar en dan uren aan het strijken ben

6:noem 4 dingen uit je bureau la
* dat is gemakkelijk want ik heb geen bureau la
ik heb wel een lade kastje en daar zitten alleen maar freubel spulletjes in


zo nu weten jullie nog meer van me , Ik mag nu 4 personen tikken en ik tik de volgende mensen.
Lijkt me wel heel leuk als jullie dit ook door sturen

jeanet
ida
angelique ( anlou)
judith

3 opmerkingen:

  1. hihihhihi wat leuk dat ik ben getikt meis, (dat ben ik al een tijdje :):):):))
    ik doe hier zeker aan mee hoor
    ik moet alleen vandaag erg veel doen
    dus ik hoop vanavond er klaar mee te zijn
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, die van die was opsparen is heel erg herkenbaar!!!
    Van harte trouwens met Stan (als ik het goed zeg). Fijne dag hoor!! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sandra,

    Leuk om te lezen! Ik heb ook altijd een opvouw-rugzakje in m'n tas zitten, super handig en beter voor het milieu, top! En ben ook gek op opruimen, hi hi! Leuk om zo wat meer over jou te lezen!

    Liefs en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen