zaterdag 4 september 2010

alleen voor jou label kaart








even een laat berichtje, ben vandaag erg druk geweest met van alles en nog wat, ( kaartjes maken , boodschappen, keukentje timmeren en schilderen )
net onder de douche gesprongen en teuntje gevoed, en nu snel nog mijn werk even laten zien,
het papier is van de action, en heb ik bewerkt met distress inkt vintage photo en een sponsje van tim holtz ,
de stempels heb ik vorige week op de beurs gekocht,
Verder heb ik verschillende dingen gemaakt wat ik helaas nog niet kan plaatsen dus hou mijn blog maar goed in de gaten.
met mijn keukentje gaat het goed, heb vandaag de achterwand gemaakt moet hem alleen nog vast schroeven maar dan moet man lief even helpen en dan nog aflakken knopjes erop plaatsen enz. en tja onze stan kan sinds kort bij de deurklinken en voor ik het wist stond hij in de schuur en toen ik hem ging zoeken was hij er al mee aan het spelen, dus hij is er erg blij mee . Dus helaas geen verrassende blik op zijn verjaardag zelf , maar wel een gelukkig kind en daar doe je het toch voor.
want een glimlach bij een kind op het gezicht dan gaat mijn hart ook schijnen. Maar toch moet hij wachten tot zijn verjaardag voordat hij in de kamer komt te staan.

fijne zondag morgen ( de laatste dag van onze vakantie)

liefs sandra

40 opmerkingen:

  1. Wat een leuke labelkaart! hij is weer schitterend. En ook erg mooi ingekleurd

    groetjes, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou na zo'n drukke dag heb je toch nog een super mooie creatie weten te maken.
    Heel mooi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend weer Sandra,zo lief is ze Tilda,mooi ingekleurd.
    En wat heb je weer mooi papier.

    Weltrusten.
    Gezellige zondag.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,

    leuke kaart en model !
    Al goed te weten dat zoonlief het bijna afgewerkt , ook al weet te waarderen hihi.
    En nderdaad, kind gelukkig, mama ook hé!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sandra, Wat een Beauty weer! En wat leuk dat Stan zo blij is met zijn kado!! Heerlijk toch! Groetjes en fijne zondag! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Sandra.
    En ach, je weet nu alvast dat Stan er erg blij mee is. Dan maak je het met nog meer plezier af.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey sandra je bent weer lekker bezig geweest vandaag dan.
    Je labelkaartje is super!
    Geweldig dat Stan het kado leuk vond.
    Tja hier van het zelfde morgen de laatste vakantiedag.
    Fijne Zondag!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke labelkaart is dit
    doeiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige labelkaart mooi hoor met dit papier en wat is dit een schattige tilda.

    Fijne zondag nog.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke kaart. mooie kleuren combo. stempel is ook super. geniet vandaag lekker van je laatste vakantie dag en jammer dat de verrassing van het keukentje eraf is. Maar de glimlach van een kind maakt dat allemaal weer goed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig hoor, ik heb die stempes ook, en ze liggen klaar om gebruikt te worden op mijn volgende kaart, fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,wat een schattig afdrukje is dit toch,en je hebt hem mooi bewerkt.
    Leuk toch dat Stan er zo blij mee is.
    Nog een fijne laatste vakantie dag.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtig kaartje, hele mooie kleuren!
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra,heeeeel mooi,echt een schatje!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een ontzettend leuke label kaart is dat zeg!
    Leuk papier heeft de action hè! En voor een leuke prijs ook!
    Fijne zondag
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaartje!
    Geniet van je laatste vakantiedagje!

    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sandra!
    Erg leuk idee met dat labeltje er zo in!
    En wat een superschattig stempeltje is het!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige labelkaart. Prachtig ingekleurd weer. Mooi papier ook.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwwww wat een mooie kaart en zo mooi ingekleurt super hoor

    fijne dag liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hihihihi nu zie ik het al helemaal voor me
    wat een lekker bijdehand ventje heb je toch
    wel leuk dat hij er al mee stond te spelen
    daar doe je het toch voor
    ik zie idd dat je met hetzelfde papier bent bezich geweest meis
    je label kaart is een beauty
    geniet van je laatste vakantie dag
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het altijd een feest om je creaties te bekijken, wat een geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt. Super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi hoi,
    wat een mooi kaartje weer!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat prachtig weer Sandra. Ben benieuwd naar je keukentje.
    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sandra,
    Weer een prachtig kaartje! Succes met alles.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig en schattig kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuk kaartje, prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat mooi ingekleurd! Echt een hele leuke kaart!
    Geniet van de laatste vakantiedag!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is ie leuk, het stempeltje is ook echt weer zo'n toppertje.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart en wat een mooie stempel zeg smul smul. Jammer dat hij al ontdekt heeft maar hij viel in ieder geval in de smaak.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuk label kaartje
    en mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  31. schitterend kaartje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi! Vooral het blauw met zachtbruin :) Veel succes met de eerste schooldag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Sandra,
    Oh, wat een mooie kaart. Leuke stempels! En zo lief ingekleurd. Daar heb ik mij nog steeds niet aan gewaagd.
    Wat vind ik het toch jammer dat ik niet bij het samen scrappen kan zijn! Dan zou ik je leren kennen (-: en een keertje met Derwent potloden kunnen werken, of met inkt inkleuren of wat dan ook mogelijk is...
    Ik heb trouwens bewondering voor jouw bedrijvigheid. Je gezin, je huishouden, je hobby, je prachtige creaties: TOP! SUPER! LEUK! hoe je dat allemaal doet!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi kaartje en een super leuk stempeltje !
    Morgen weer naar school, kan je na gaan bij ons gaat week 4 al in !
    Groetjes Miranda Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sandra!

    Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt! En het afdrukje heb je prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk kaartje weer zeg, en wat een schattig stempeltje waar je je tekst in hebt gestempeld, waar is die van? Oja, je vroeg naar die voetjes van mij, dat is inderdaad een stempeltje. Nou, je zoon zal vanmiddag wel heel trots uit school komen met een eerste woordje wat hij heeft leren schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen