vrijdag 29 oktober 2010

Schip ahoi piraten







hoi allemaal,
Op de valreep heb ik het kaartje toch klaar gekregen voor onze niek. Morgen is het piraten kinderfeestje van zijn vriendje wout , en onze niek heeft zijn piraten outfit al klaar liggen en hij heeft er erg veel zin in.
Ik heb deze stoere piraat ingekleurd met de copics. Het papier had ik pas met de kast opruimen weer voor de dag getoverd en is dus wel erg toepasselijk bij dit thema.
verder wat knopen met scrappersflos erdoorheen.
Zo ik hem al bijna alles klaar gemaakt voor morgen want zo dadelijk gaan we met rens en niek na 't heijderbos ( centerparks) op heerlijk te gaan zwemmen en ik denk niet dat ik na thuiskomst nog de puf heb om iets voor morgen klaar te zetten.(hihi)
Dus dames helaas kan ik jullie bloggen vandaag en morgen niet bezoeken ,Morgen plaats ik mijn kaart voor de nieuwe challenge bij een hoop inspiratie scrapkaartenblog en zondag hoop ik een berichtje te kunnen plaatsen met foto's van de scrapdag morgen .
Fijn weekend allemaal
liefs sandra

25 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Sandra...lekker stoer met die leuke piraat voorop. En het papier vind ik ook erg mooi. Veel plezier in het zwembad.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stoer kaartje!
    Enne.... fijne dag morgen, de workshop! Ik zie de foto's wel verschijnen.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje ,lekker stoere jongens kaart.Heel veel plezier met het zwemmen en een fijn weekend,

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cool kaartje Sandra,en ik hoop dat jullie morgen een reuze gezellige dag hebben
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit stoere kaartje met dat prachtige papier, en veel plezier en succes met al je activiteiten dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi stoer leuk en gaaf, kortom helemaal super.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf zeg en het papier erachter wow,helemaal super!!!
    Fijn weekend.
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere jongenskaart!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend zeg! Leuk je gisteren weer even gezien te hebben. Zou er graag bij hebben willen zijn morgen maar helaas, wie weet een volgende keer!! Alvast heel veel plezier met zwemmen en een gezellige freubeldag morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leukerd, die kaart en ook het matroosje!
    Ik wens Niek een piraten-gaaf feestje bij zijn vriendje en jou veel plezier met de knutselmiddag morgen!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt helemaal leuk Sandra!
    Die zal vast in de smaak vallen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi en stoer kaartje Sandra...veel plezier in het zwembad en morgen een gezellige scrapdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sandra

    een prachtige stoere jongenskaart erg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje en ik heb heel erg veel zin in morgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een gaaf kaartje Sandra het feestje kan beginnen.... ennuh wat leuk dat ik je gisteren aantrof bij Angelique!
    Heel veel succes morgen!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi stoer kaartje,afdrukje ook erg mooi ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk kaartje!stoer,maar toch schattig

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een plaatje om te zien Sandra!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk Sandra! Veel plezier morgen. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart sandra
    erg leuk gedaan
    een heel fijn weekend
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf stoer kaartje Sandra!! En morgen een hele gezellige bep- en freubeldag.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super toffe jongens kaart, en perfect voor een jarige piraat !!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen