donderdag 21 oktober 2010

doosje voor menscardworld en werktekening










met dit kaart doosje wil ik mee doen met de 5de challenge bij menscardworld,
De opdracht is dit keer maak een geboortekaarte voor een jongen en of tweeling,
Ik was helemaal vergeten om dit in mijn berichtje te vermelden door alle drukte met de kids vanmiddag. Toen ik bij de zwemles zat dacht ik ineens heb ik het nu wel of niet in mijn berichtje vermeld maar helaas toen ik thuis kwam was dat niet het geval. Hoop dat ik nu toch nog mee kan doen.


er is hier een ware babyboom in de familie.

Mijn neef en zijn vrouw zijn trotse ouders geworden van hun 2de zoontje,
6 weken tevroeg geboren maar het gaat met beide goed. Ik heb weer een geboorte kaart/doosje gemaakt waar ik pas ook een werkpatroontje van heb geplaatst. Het enigste verschil is dat ik deze vierkant heb gemaakt en het opbergvakje nu aan de andere zijde heb gemaakt.
Het afdrukje is van mo manning en ik heb dit keer weer de distress gebruikt na langetijd. Verder de laatste reststukjes van marianne design. Ook hier heb ik in het vakje weer een rompertje gestopt.

Verder heb ik ook al een kadodoosje gemaakt voor de zus van arno en haar vriend want zij verwachten hun 1ste kindje. Ik heb deze alleen nog niet afgegeven dus laat ik hem later aan jullie zien. Verder ben ik nu een digi aan het inkleuren want onze rens heeft a.s. zaterdag een kinderfeestje en niek volgende week zaterdag. Nu wilde rens ook ineens een piraten kaart geven dus ook voor hem weer aan de slag. Nu heb ik buiten het magnolia piraatje ook 3 hele mooie andere digi's gekregen en rens had zelf een keuze gemaakt, alleen die kaart moet ik nog afmaken.Morgen zal hij wel klaar zijn en dan laat ik jullie die zien.
zo mijn vloer is inmiddels weer opgedroogt na het dweilen en ik ga nu snel de zwemtas en voetbaltas klaar zetten en dan de boys weer halen.

fijne donderdag nog en tot morgen



challenge waar ik aan mee doe is Menscardworld

35 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Sandra!! Erg leuk idee met dat doosje waar je dan een rompertje oid in kan stoppen. Ik heb die werkbeschrijving denk ik gemist...ik ga hem gelijk zoeken.
    Ik vind hem superleuk.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zoveel baby ineens, die tijd ben ik voorbij hoor hiihi, je hebt het er maar druk mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,
    Wat heb je dat mooi gemaakt, super.
    groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,
    Wat heb je dit doosje mooi gemaakt, geweldig.
    groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra Gefeliciteerd met je neefje
    Wat een schattig doosje heb je weer gemaakt
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan hoor, zullen ze vast blij mee zijn!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk sandra
    toppie hoor
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je weer Schitterend gemaakt Sandra,lief die stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Je papier is echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig doosje zeg!Echt heel erg mooi.
    Ik ga even die beschrijving zoeken,want die heb ik de vorige keer vast over het hoofd gezien

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend doosje heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is een super l ief doosje/kaartje geworden meis, je bent er maar druk mee elke keer
    jij ook een fijne donderdag weer
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!! Echt zo leuk om bij jou op je blog te kijken en lezen!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart z\eg super gemaakt, je had wel mee kunnen doen op mijn challenge blog http://menscardsworld.blogspot.com/jammer volgende keer
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook weer een hele mooie creatie, super gedaan.

    xx Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk cadeautje is dit weer! Helemaal toppie, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sandra
    Gefeliciteerd met je neefje.
    Erg leuk dat kaartje met doosje.
    Ik ben zeer benieuwd naar je piratenkaart.
    Ik kon je daar helaas niet mee helpen.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje!
    Wat een leuk idee met zo'n vakje in de kaart!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs leuk modelletje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ie weer lief geworden Sandra! Echt een schattig kaartje/doosje. Leuk idee om zo een rompertje of sokjes te geven! Bedankt voor het idee. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sandra,
    Ook deze is weer heel leuk. Ik zie veel Eline: papier, tekststempel... Daar hou ik ook van (-;
    Groetjes van Judith
    ps: heb je ook de score pal? (die staat op mijn wensenlijstje, lijkt mij zo handig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra, wat een super leuk doosie; die ga ik zeker weten ook een keer maken.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje,wat een leuk idee.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, wat een schattig doosje! Mooie vorm, dit kun jij altijd zo goed! Die stempel is schattig, zeg, zo'n klein mallootje met die broek! Lachen!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend babydoosje, wat mooi papier en O, zo lief stempeltje.
    Succes met de challenge en bedankt voor de bijdrage.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi gedaan! Leuk dat je meedoet aan deze challenge van menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi doosje is het geworden Sandra.
    Bedankt voor de werktekening, ik ga het ook eens proberen.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super schattig doosje Sandra en zo mooi!
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi en schattig doosje. Leuk stempeltje ook!

    Leuk dat je mee doet aan de challenge van menscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gaaaaafffffff , bedankt voor de werkbeschrijving

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wouw schitterend kaart/doosje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor je deelname.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt prachtig gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Menscardworld. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je prijs!!! En wat een schitterend doosje heb je gemaakt, en leuk dat je het patroontje wil delen met ons.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen