donderdag 7 oktober 2010

kaartje voor martine en een award







Hoi allemaal ook ik heb denk ik even te kampen met een dipje,


Morgen is martine( madeliefjuh) jarig en ik wilde heel graag een kaartje maken voor haar maar waar ik normaal bewijze 2 uurtjes over zou doen ben ik nu een hele volle dag mee bezig geweest. Dit komt mede door gebrek aan inspiratie en ook heb ik best veel last van mijn polsen waardoor alles veel langer duurt en dat ik ook vaker pauzes in moet lassen. Maar goed ik had 3 verplichte dingen op het programma staan en die heb ik beetje bij beetje toch afgekregen.
Zoals jullie kunnen begrijpen is het nu niet gemakkelijk voor mij om echt te bloggen want dan weet ik gewoon dat ik het daarna echt moet bezuren dus ik hou me even rustig zodat mijn polsen kunnen rusten en ik de pijn niet ga verergeren.
Morgenavond gaat de nieuwe challenge weer van start bij e.h.i.challengeblog dus mijn bijdrage zien jullie dan wel verschijnen

deze award heb ik van caroline heel erg bedankt hiervoor.
Ik wil hem aan al mijn trouwe blogbezoekers geven want jullie verdienen hem allemaal.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,wat naar van je polsen,al met al is het toch een leuk kaartje geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sandra, je kaartje ziet er prachtig uit hoor en dat nog wel met een dipje!! Ik denk heel herkenbaar hoor, heb ik heel regelmatig last van...mijn hoofd zit wel vol ideeen maar er komt niets uit mijn handen en dan ga ik maar weer bloggen en dan is het zo weer laat en heb ik nog niets gedaan...ik ben trouwens altijd wel een dag met een kaart bezig hoor, haha! Doe maar even rustig aan met je polsen, forceer maar niets! Enne bedankt dat ik het patroon van de koffiekan over mag nemen van je, leuk!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    een heel leuk kaartje!!

    wat vervelend van je polsen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is toch een prachtig en schattig kaartje geworden hoor, en dat dipje hebben we allemaal denk ik wel eens, en doe je rustig aan met je polsen, veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sandra,

    Ondanks dat je er veel moeite mee had, vind ik het een superkaart geworden voor Martine, helemaal in haar stijl ook, qua kleuren en de leuke swirls, vind ze vast helemaal super!!
    Veel succes met je polsen, hopelijk voelt dat snel weer beter!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sandra,
    Niet fijn om te horen dat je je niet zo goed voelt, heb je vaker last van jouw polsen? Ik wens je beterschap toe!!
    Jouw kaartje is echt weer super, leuk die drie delen! Martine zal er blij mee zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt daar
    zal ze zeker heel blij mee zijn, En wat naar
    dat je polsen zeer doen sterkte ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig kaartje,byzonder mooi!
    En gefeliciteerd met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje. Naar van je polsen. Heb je daar meer last van? Sterkte ermee.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie kaart Sandra daar is ze vast blij mee..
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een supermooie kaart en gefeliciteerd met je award,rustig aan met je polsen
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een super leuke kaart geworden. Doe rustig aan met je polsen! Sterkte.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    rustig aan met je polsen;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Sandra!
    En sterkte met je polsen..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra

    Mooi kaartje! Frustrerend he je wilt wel maar het lukt niet of als je het wel doet heb je later meer last. Ik heb een afwijking aan beide schouders dus elke dag pijn de ene dag erger dan de ander dus moet ook alles met mate doen en dat is heeeeeeeeeeeee lastig.

    Jij zeker met je 4 kids.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat vervelend van je polsen meis
    ik hoop dat het snel beter gaat met je
    je kaart is een beautyyyyyyyyyyyyyyy meis
    daar zal martine heel blij mee zijn
    gefeliciteerd met je award meis
    ik heb van de week ook zo'n award ontvangen, hihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind je kaart voor martine super mooi hoor, ene je bent een echt bezig bijtje he, wel ff rustig aan hoor denk aan jezelf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! En je hebt de laatste tijd nog veel meer moois gepost! Ik heb helaas niet altijd tijd om te reageren maar kom regelmatig kijken hoor! Rustig aan met je polsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart heb je gemaakt
    rustig aan he sandra denk ook aan jezelf
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi san, en hou je goed he doe rustig aan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje zeg, en gefeliciteerd met je award!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen