zondag 10 oktober 2010

kaartje voor het vriendinnetje van niek







hoi allemaal,
zo ik heb redelijk goed rust kunnen nemen maar helaas heb ik nog best veel last van mijn pols.
Gister hadden rens en niek een kinderfeestje . Niek zijn vriendinnetje was jarig en haar broer is rens zijn vriendje dus mochten ze beide mee. Maar daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij.
2 weken geleden had ik de afdrukjes al ingekleurd dus dat scheelde enorm veel voor me . Het papier en het stempeltje had ik gewonnen met de candy van durvina.
Er hele maal lief het stempeltje en het papier. Gister heb ik samen met arno de tuin onderhanden genomen. Altans ik heb gezegd welke planten ik nog wilde bewaren en heeft hij even allemaal bij elkaar gezet. De rest doen we weg.Wij wonen nu 3,5 jaar in dit huis en toen hadden we 1 groot bos als achtertuin. toen hadden we ik denk 40 dennenbomen gekapt . 1 boom was zelf zo dik dat arno en ik samen de armen er net omheen konden slaan. Dus je snapt dat we toen al erg veel werk hebben gehad om de tuin helemaal opnieuw aan te plant en nu moet het helaas weer. De oude varkensstal( onze oude schuur) stond letterlijk midden in de tuin heel onlogisch dus nu zijn we met de nieuwe schuur al een heel eind op weg . door dat de oude schuur gesloopt gaat worden in de loop van de weken moeten we dat deel van de tuin opnieuw aanplanten maar ja dan is de tuin niet meer inverhouding dus alles maar opnieuw.
we hebben het grootst gedeelte nu helemaal kaal( nou ja arno en de boys hebben het sjouw werk gedaan).
Verder gisteravond nog met de fam. van arno uiteten geweest en vandaag ben ik met mijn vriendin na de beurs in arnhem geweest en ik heb alleen nieuw cardstock gekocht, 1 stempeltje en alvast een sint kadootje voor niek. Enkele bekende gezichten nog gezien. Echt heel leuk om mensen in het echt te ontmoeten.
Ook werd ik blij verrast met nog 2 awards die ik van maris en jolanda heb ontvangen. heel erg bedankt hiervoor. ik waardeer het enorm.

ZO weer een druk en vermoeiend weekend achter de rug dus ik ga zo lekker in een warm bad en daarna duik ik mijn bedje in.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,wat een lief kaartje is het geworden,tja en die tuin weet wat,bij ons past er dan geen bos in maar voor Rotterdamse begrippen is hij echt heel groot,en bij ons is de vijver verplaats dus dan moet ook alles opnieuw.
    Nou sorry voor het geratel.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten sandra
    erg leuk gedaan.
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Sandra Heel leuk hoor en beterschap met de pols.
    Ik heb het zelf ook gehad,ben geopereerd en nooit geen last meer.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke meidenkaarten,mooi gemaakt met vrolijk papier.
    Beterschap met je polsen is een lastig iets.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en dat met zere polsen, ik doe het je niet na. Wat knap van je dat je "niet" zoveel hebt uitgegeven op de beurs, was het moeilijk hihi..Liefs en succes met alles Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart Sandra, mooi papier ook.
    en betrschap meis.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje meis
    en dat afdrukje is so schattig
    succes met de tuin verder, wat een karwei als ik dat zo lees, ik heb lekker geen tuin dus ook geen onderhoud, LOL
    je hebt weer een lekker weekend gehad hé meis
    de nieuwe week is weer begonnen en dan heb ik vanmiddag meteen een begravenis, bahhhhh
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverds zeg en gefeliciteerd met je award

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    hee sterkte met je polsen geen pretje.

    Mooie kaart zeg echt een schatje.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben weer terug van vakantie en zie weer een heleboel leuke kaartjes staan. Je bent weer erg productief geweest de laatste tijd.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dit is echt een meidenkaat! Heel erg mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattige meiden kaartjes zijn dit, en pfff wat een werk als ik dat zo lees, veel succes ermee en ook met je polsen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is weer supers sandra
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww Sandra,Wat heb je de laatste tyd schitterende kaarten gemaakt.
    Prachtige stempels en papier.Mooi ingekleurd.
    Sorry ik las dat je zoveel pijn heb aan je pols,wat erg zeg voor je,met zo druk gezin.
    Hoop dat het gauw wat minder word.
    Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb,had zelf heel wat aan me hoofd.
    Veel sterkte hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en leuke meisjeskaarten Sandra.Super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve kaartjes heb je voor het vriendinnetje van de jongens gemaakt Sandra!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen