woensdag 6 oktober 2010

label kerstkaart







hé hé eindelijk gistermiddag aan de freubel gekunnen. Had 2 verplichte dingen op mijn lijstje staan maar helaas kwam er voor die opdrachten niet veel uit mijn vingers dus ben ik met mijn verstand op nul maar aan een kerstkaartje begonnen. Dit keer is het een labelkaartje geworden. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Vanmiddag mag rens na een kinderfeestje toe , dus kan ik met niek heerlijk knutselen en hopelijk krijg ik dan voor de verplichte dingen meer uit mijn vingers dan gisteren.
Verder wil ik ook nog heel graag een kaartje en kadootje maken voor de zus van arno en haar man want zij verwachten hun eerste kindje.
fijne dag allemaal

37 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer prachtig uit Sandra!! Mooi die glitters op die bloem!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en origineel! Super!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh Sandra wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt..... heel leuk zo die bloem!
    Succes met je verplichte creatie's!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super geworden, leuk zo wat je met Kerstsempeltje hebt gedaan.

    Fijne middag,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes, en veel succes met je verplichte nummers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje,prachtig papier.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaartje. Ik vind het stempeltje trouwens superschattig!!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie label kaart hoor, fijne middag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ontzettend leuk weer zeg deze kaart met koetie er op..blijft ook eigenlijk een scheetje dat beessie..suces met de rest liefs Peetvan de schuur..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra,leuk he die koeties,je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt,en ik hoop dat de creativiteit weer terug komt.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige labelkaart Sandra en het papier is zo mooi hé bij mij is het gelukkig ook nog niet op :)
    Ik wens je een fijne knutsel middag.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    een hele mooie labelkaart!!
    ik vind het papier supergaaf!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een schatje Sandra!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje weer Sandra en
    heel veel oplezier vanmiddag mit freubelen
    met Niek

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi labelkaartje!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige labelkaart. Wat een mooi papier.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart zeg!! Ben helemaal gek van die koeties! Succes met freubelen!! Ben vanmiddag ook aan de freubel geweest met m'n dochter, gezellig hoor!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg mooi geworden !!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit kk is een schattig kaartje Sandra. Hoop dat je vanmiddag je verplichte dingetjes hebt kunnen doen.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je label kaart is prachtig meis
    mooie bloem met glitters
    an dat afdrukje is zo schattig
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart is dit Sandra.
    Heel leuk met die label aan de zijkant.
    Prachtig papier echt heel mooi.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend kerstkaatrje sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooi kaartje,echt super!

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie labelkaart heb je gemaakt...
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat schitterend gemaakt Sandra,lief afdrukje,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Sandra, Wat een pracht creatie heb je weer gemaakt en dit afdrukje is wel heel schattig! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. vind hem schitterend,heel mooi idee om zo een kerstkaart te maken
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Sandra,
    Heel mooie kleuren! Ik merk dat ik de traditionele kerstkaartkleuren toch minder mooi vind. Je hebt het weer weten te maken met deze kaart!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een grappig stempeltjes, hopelijk zijn je verplichte creaties gisteren gelukt! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kerstkaart! Vooral die kleurtjes zijn echt super leuk verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen