zaterdag 30 oktober 2010

een super gezellige dag

Vandaag heb ik een fantastische dag gehad met 8 fantastische dames,
Helaas was peet nog ziek en hebben wij het zonder haar moeten doen maar ze was zo ontzettend lief dat ze wel een kaartje had gestuurd, Heel erg bedankt peet.
We hebben allemaal het zelfde tasje gemaakt maar iedereen met zijn eigen papier dus het zijn stuk voor stuk unieke stukken.
Ik moet alleen nog foto's maken van het tasje en dan laat ik die aan jullie zien.
Hier het hele cluppie bij elkaar,

Ook had ik voor de dames een kleinigheidje gemaakt,
Nou dames
ontzettend bedankt voor deze geweldige dag , die zeker voor herhaling vatbaar is.
Ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk hebben gehad.
fijn weekend nog allemaal
liefs sandra

29 opmerkingen:

  1. Hoi wat ziet het er gezellig uit zeg. Heerlijk zo met elkaar gezellig freubelen. Je kadootjes zijn ook erg leuk geworden.
    Fijn weekend nog!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, met al die dames bij elkaar, en wat heb je een leuke en lekkere give-away gemaakt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sandra,
    wat een leuke foto's het ziet er super gezellig uit en mooi presentje heb je gemaakt voor de dames
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zeg meis!
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Misschien de volgende keer!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er gezellig uit! Mooi die doosjes.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sandra,
    En of ik het naar me zin heb gehad! De creatie die je voor ons bedacht had was echt super leuk! Ga hem thuis nog afmaken en dan komt tie zeker op mijn blog. Nogmaals bedankt voor de zeer geslaagde dag en het leuke kadootje dat je voor ons gemaakt had, erg lief! Tot een volgende keer! Fijn weekend! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen was het een super gezellige dag. Je hebt een leuk aardigheidje voor de dames gemaakt Sandra. 'k Ben benieuwd naar je tasje.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er super gezellig uit meis
    ik ben al aggie wat het resultaat is geworden
    lieve bedankjes heb je de meiden gegeven
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja, Sandra, de gezelligheid straalt ervan af! Leuk clubje zo te zien (-:
    Waar heb je je je mannen naartoe gestuurd? Je had je handen vol aan het knutselen, denk ik.
    Wat een lieve verrassing heb je voor de dames gemaakt, waren ze vast heel blij mee.
    Jammer van de afstand, had er graag bij willen zijn...
    Fijn weekend! Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Sandra,Wat heb jij een gezellige dag gehad meis.
    En wat heb je aardigheidje mooi gemaakt,prachtig papier heb je er voor gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat ziet er super gezellig uit!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was echt een super leuke dag Sandra.
    En wat was het allemaal super verzorgt.
    Bedankt hiervoor.
    Het was zeker voor herhaling vatbaar.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat het zo gezellig is geweest
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat ziet er heerlijk gezellig uit!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, dat ziet er inderdaad gezellig uit Sandra! Fijn dat het zo'n geslaagde dag was. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal hebben gemaakt. Fijn weekend nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heb eens even over je blog gesnuffeld, wat heb je een boel moois gemaakt zeg.
    en deze kadootjes wauwie die zijn echt super, gaaf papier heb je gekozen
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra,
    Dat ziet er gezellig uit..........ik ben ook zeer benieuwd naar de resultaten.
    Je hebt leuke presentjes gemaakt.
    Fijn weekend nog.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ziet er heel gezellig uit, ben heel benieuwd naar je resultaat. En wat een leuke verrassing had je voor iedereen gemaakt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er waanzinnig gezellig uit. Helemaal toppie.

    Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er wel heel gezellig uit! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
    Ben benieuwd naar jullie creaties!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er gezellig uit Sandra zo al die dames bij elkaar.
    En je doosje is heel leuk zeg die je voor de dames heb gemaakt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat ziet er supergezellig uit...ik had de plaats van Peet best op willen vullen...ben benieuwd naar de tasjes...en wat een gave cadeautjes heb je voor de meiden gemaakt...fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi sandra

    het was een hele gezellige dag en een heel leuk tasje om te maken!!
    het is zeker voor herhaling vatbaar!!

    en het was allemaal super verzorgt,hartstikke bedankt ook nog voor het leuke cadeautje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er gezellig uit Sandra!!En mooie kadootjes hebben jullie gemaakt.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sandra!

    Het was echt heel leuk gisteren! Het tasje is ook zo leuk om te maken, ik heb hem bijna af.
    Je hebt de dag heel goed verzorgd en het cadeautje vond ik super lief (en lekker!).
    Voor een volgende keer houd ik me zeker aanbevolen!!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er erg gezellig uit Sandra!
    En dat doosje Merci dat je voor iedereen hebt gemaakt, Super! Een heel leuk modelletje trouwens, is dat geknipt of uit gesneden?

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een gezellige dag zeg zal dat zijn geweest, leuk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een en al gezelligheid wat de foto"s uitstraalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ziet dit er allemaal gezellig uit! Jammer dat ik niet echt in de buurt woon... Ik zie zoveel mooie dingen op je blog staan de laatste tijd...en je hebt een prijs gewonnen, super! En ook: beterschap want ik las dat je de griep hebt. Goed weekend, Inge

    BeantwoordenVerwijderen