dinsdag 12 oktober 2010

een simpel kaartje en oproep kinderkankerfonds






hoi allemaal,

Tja ik kon het toch niet laten om een kaartje te maken. Aangezien ik 2 weken geleden een hele boel afdrukjes al in had gekleurd hoefde ik niet zo veel meer te doen om een kaartje in elkaar te flatsen. Een rustig en simpel kaartje is het dit keer geworden want niet iedereen vind een druk kaartje mooi.

A.s vrijdag ga ik bij angelique weer een workshop volgen dus jullie snappen dat ik nog even rustig aan blijf doen.( als mijn dat gaat lukken)
en verder zag ik 2 weken geleden een oproepje op het blog van Christa met de vraag om een kaartje te maken voor het kinder kankerfonds en ik vind het zo'n goed initiatief . Maar toen ik eenmaal aan de gang was heb ik er niet 1 gemaakt maar 6. Ik heb ze zo neutraal mogelijk proberen te houden. Ik heb ze 1,5 week geleden al opgestuurd en zijn al aan gekomen op het postadres hier in nederland. Neem snel een kijkje op haar blog het duurt nog tot 22 nov. En je mag gebruik maken van de digi die ik ook op de kaarten heb gebruikt die speciaal hiervoor ontworpen is.

fijne dag allemaal en dank jullie wel voor de lieve berichtjes die jullie telkens achter laten


liefs sandra

24 opmerkingen:

  1. prachtige kaartjes sandra mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes Sandra, en ook voor een prachtig doel
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Sandra, mooi papier en kleuren. Leuke profielfoto ook!
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sandra,

    Leuke kaart! Wat een grappige stempel, zeg, zo lekker met van dat oude wax aan het knoeien, heel leuk. Je Kika kaartjes zijn ook mooi. Ik gebruik eigenlijk nooit digistempels, dus ik heb neutrale kaartjes gemaakt. Bijzondere actie. Fijne dag vandaag!!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je gemaakt, die voor het vriendinnetje van Niek is ook een Super mooi kaartje!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes, en wat een goed initiatief is dat waar je die andere prachtige kaartjes voor hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje!! Mooi hoor al die andere die je hebt gemaakt!! x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sandra, je kaartjes stralen warmte uit ! En nog wel 6 super is dat.
    Bedankt alvast en ook bedankt om het te vermelden op je blog.
    Ik ondervind dat mensen het er toch moeilijk mee hebben met het onderwerp en daardoor minder vlug reageren op de oproep.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Sandra,leuk die stempel,je papier is ook super.
    Je andere kaarten zijn ook heel mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Sandra. En de andere 6 zijn ook mooi en voor een goed doel.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Sandra en en mooi doel!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,wat een mooi en rustig kaartje,super!!
    En wat een goed intiatief!super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartjes Sandra,en wat een mooi doel.
    Ik hoop dat het lekker gaat met je pols als je je workshop gaat doen
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zwe zijn prachtige meis
    ik ga even bij christa kijken om mee te doen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Sandra lief kleurtje.
    De andere kaarten zijn ook heel mooi voor het goede doel.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creaties heb je weer
    gemaakt en veel plezier vrijdag bij Angelique
    ik ga donderdag naar haar toe

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaatren sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja je hebt gelijk niet iedereen houd van een "druk" kaartje, ze zijn allemaal erg leuk.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaartjes heb je weer gemaakt sandra
    en zeker voor dit doel !!!
    fijne dag verder groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeej meid

    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
    En inderdaad, voor een goed doel!!
    Daar zullen ze zeker blij mee zijn.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creaties, ondanks je zere polsen. Goed dat je dit voor het goede doel, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gemaakt Sandra!
    Je kikakaarten vind ik ook erg leuk geworden.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen