maandag 25 oktober 2010

kadootje voor mijn schoonzus en haar vriend
















Ik heb jullie pas al verteld dat we oom en tante gaan worden en dat ik al iets gemaakt had voor hun. Afgelopen weekend heb ik het afgegeven dus nu kan ik het jullie wel laten zien. Het idee is eigenlijk als een lucifersdoosje alleen vergroot met een kaartje aan de bovenzijde. Binnen in heb ik een muziekdoosje gedaan en sokjes. ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
en om maar in de doosjes te blijven hangen. ik laat jullie er deze week nog 1 doosje zien en daar heb ik wel weer een werkbeschrijving bij gemaakt.
Verder ben ik bezig met de laatste dingetjes af te ronden voor a.s. zaterdag want dan is de scrapdag bij mij thuis. Het beloofd een hele leuke dag te worden met vele bekende gezichten. Ik heb er enorm veelzin in
liefs sandra

37 opmerkingen:

  1. Wow wat een schitterend doosje Sandra,daar zullen ze wel heel blij mee zijn.En de inhoud is ook heel leuk 'k ben altijd weg van die lieve muziekdoosjes.
    Ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kadoosje heb je voor ze gemaakt Sandra! Wat zullen ze er blij mee zijn.
    Ook je kaartje hieronder is schitterend.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kadootje heb je gemaakt,erg leuk zo met het venster erin.En een schattige stempel,ik heb die ook moet hem ook maar weer eens gebruiken.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!! Een heel leuk idee! Ze zullen er vast heel blij mee zijn!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sandra, wat een mooi doosje!
    De kleur vind ik ook heel mooi
    Succes met het voor bereiden van je scrapdag ; )

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er super leuk uit !!!
    Wij worden ook weer oom en tante... en wil ook zoiets moois maken om de aanstaande ouders te feliciteren !
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit doosje is echt schitterend! Daar zullen ze vast superblij mee zijn geweest!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super leuk uit zeg.

    Alvast veel plezier met de voorbereidingen voor je scrapdagje........Klinkt alvast leuk!!!

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend doosje meis
    daar zullen ze wel blij mee zijn
    ook met de inhoud natuurlijk
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig doosje zeg.Prachtig papier heb je gebruikt. Leuk stempeltje ook zeg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om zo'n luciferdoosje uit te vergroten en dan een mooie zwangerschapsdoosje te maken! En die giraf...echt een lieverdje!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt
    en ik heb er al heel veel zin in in zaterdag.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whow schitterend en heel origineel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouw schitterend gedaan sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    wat een prachtig doosje dat zullen ze wel mooi vinden!!

    heel erg leuk om cadeau te geven!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kadootje heb je voor je schoonzusje gemaakt, heel leuk!
    Succes zaterdag!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig doosje heb je gemaakt, heel erg leuk.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit weer schattig gemaakt Sandra, lief stempeltje.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra, heel erg mooi en wat een lieve tekst!
    Veel plezier a.s. zaterdag.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra,
    Mooi doosje heb je gemaakt. Het brengt me op een idee... (in mei word ik oma...)
    Groetjes,

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra,wat is tie mooi geworden,vonden ze zeker erg leuk
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hey wauw,
    wat een leuk ideetje!
    ik heb al wel vaak luciferdoosjes gemaakt met sokjes erin.
    maar deze kon ik nog niet.
    heel mooi gemaakt!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat maak jij toch altijd mooie dingen.Ook dit kadoosje vind ik weer hartstikke leuk

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt Sandra, helemaal top.
    Veel plezier Zaterdag.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een prachtig kadoo om te geven en te krijgen. Heel mooi gemaakt Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat super mooi gemaakt, echt een pracht kado !!!

    Alvast veel plezier voor aanstaande zaterdag !!!!!!


    Grtjs Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie en persoonlijke gift.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sandra,

    Wat een geweldig doosje zeg. Je moet er maar weer opkomen. Ben zelf ook weer begonnen de draad op te pakken. Het borrelt zullen we maar zeggen.

    Groeten Miranda
    http://www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowww Sandra,Wat een prachtige doos heb je gemaakt.
    Daar waren ze zeker wel blij mee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer heel leuk, Sandra!
    Enne, ik zou zo graag willen komen zaterdag...
    Alvast veel plezier met z'n allen (hoe veel dames verwacht je eigenlijk?)
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sandra,

    Wauw! Wat een prachtig doosje, mooi gedichtje er op en wat een super leuk stempeltje aan de binnenkant, echt grappig!! Je had het over min muurschildering op mijn blog, dat is een muursticker! Tof, hè?! De sticker bestaat uit allemaal kleinere onderdelen en daar kun je dit mee samenstellen! Ik vind hem zelf helemaal super en plakt geweldig!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Owh wat een prachtig doosje. SCHITTEREND!!

    Groetjes, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig doosje Sandra daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen