woensdag 20 oktober 2010

alleen voor jou


hoi allemaal,

Vandaag is een vriendin van me jarig en ik heb dit kaartje na haar toegestuurd. Gister kreeg ik een berichtje dat ze hem heeft ontvangen en ze vond hem erg mooi. Altijd fijn om te horen dat de kaartjes goed aankomen want dat is helaas niet altijd zo dankzij tnt post.
Voor het kaartje heb ik nog wat restpapiertjes gebruikt uit het action vintageblockje.margnoliaatje ingekleurd met de copics maar ik heb geprobeert de distress methode toe te passen en opzich is het redelijk gelukt maar op de foto is het niet zo duidelijk te zien.


Met mijn muur is het trouwens goed gekomen maar wat bleek nu , de verf heeft meer dan 24 uur nodig om op de definitieve kleur te komen. Tja wist ik dat maar na een bezoekje aan de bouwmarkt hadden ze het me even goed uitgelegd.( ben blond hé) .

Sommige hadden de vraag welke kleur is jou muur dan geworden nou ja kijk na de foto dan zie je een deel van het resultaat.
voorheen was de muur donkerbruin ( kleikleur) dus je snapt dat dit een hele omschakeling was maar al met al vind ik het resultaat wel erg leuk en de ruimte kijkt nu nog groter en lekker fris.
fijne woensdag allemaal
liefs sandra

34 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart meis
    die kamer heeft een super kleur gekregen
    jullie zijn wel lekker druk bezig zo elke keer
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Sandra mooie kleuren en papier.
    Je muur heeft een leuk kleurtje zeg.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje is dit, prachtig in die kleurtjes, en die muur is idd een hele verandering

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kamer ziet er super uit! en je kaartje is echt super lief!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart voor je vriendin, en je muur is echt prachtig hele mooie zachte kleur xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Ik merk ook dat de kleuren niet altijd even mooi op de foto over komt, jammer is dat hé!
    Wat een gezellig hoekje zo bij dat schiterende keukentje, lijkt me een hele kleur verandering.

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje prachtig en wat een leuke kleur je kamer zeker lekker fris hou wel van lichte kleuren ik had nog gekeken bij je stempels maar alles wat ik leuk vond was al weg jammerrrrrrrr
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, ik heb maandag zelf ook die blokjes bij de Action gekocht, super mooi papier hè?! Mooi kleurtje op je muur hoor. Ik heb net zelf ook een eigen knutselkamer gekregen. Hij is bijna af en dan komen de foto's op mijn blog. Ben er ook zoooo blij mee. Tot nu toe altijd aan de eettafel gezeten die best groot is, maar dan ook altijd voor (volgens mijn man 'rommel') lag hihihi!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Sandra,wat een plaatje,ja daar zou ik ook blij mee zijn
    Je muur is ook mooi geworden
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartj en je kleur vind
    ik helemaal gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb dit prachtige papier, maar krijg het maar niet voor elkaar er een leuke kaart mee te maken. Dit geeft weer inspiratie!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sandra,
    Mooi kaartje weer. En het kleuren met inkt doe je super!
    Prachtig, jouw keukentje zo. Wat ik ook leuk vind om te zien is het ROZE koffiezetapparaat (-: Toch kleur bij de mannen. Gelukkig zijn onze jongens ook gecharmeerd van roze! (-;
    Fijne dag verder,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en je muur is goed gelukt!!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie creatie's heb je onlangs weer gemaakt !en je muur is mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje en ook een hele mooie kleur op je muur.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, en ik kan me voorstellen dat de muur een ware metamorfose is geworden.

    gr,. Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart Sandra!! En je muren worden prachtig zo..lekker licht!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi ik herkende de papiertjes al, maar wat heb jij er een ontzettend mooie kaart van gemaakt zeg!!

    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Sandra. Leuk met dat papieren onderzettertje. Ik heb zelf ook net 2 kaartjes hiermee gemaakt, maar kan ze nog niet laten zien. Je kamer ziet er inderdaad lekker fris uit...leuke kleur!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is een schitterende kaart Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje, en de muur is ook goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sandra
    Wat een mooi kaartje ...kwijl kwijl.
    En de muur ziet er goed uit, niets mis mee.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke kaart hoor , mooie frisse muur ook groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, super hoor.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Sandra, je kaartje ziet er weer top uit! Mooi ingekleurd hoor! Heerlijk he, weer eens een heel ander kleurtje op je muur, leuk hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Sandra,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.
    Je muur is prachtig meis,ben weg van die kleur,beter als bruin vind ik zelf.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super mooi kaartje Sandra. Het papier is echt prachtig. Je muur heeft een hele gave kleur!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaartje en muur zijn prachtig.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sandra,

    Inderdaad lekker fris zo, je muur, denk inderdaad dat het ruimer oogt en het past mooi bij je huidige blogachtergrond, hi hi!
    Wat een mooi papier op jouw kaart, heerlijk vintage sfeertje zo, mooi gemaakt!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supermooi kaartje en je muur ziet er geweldig uit
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart Sandra! En het ziet er mooi uit, gezellig! groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi kaartje is het geworden
    en wat een lekkere frisse kleur op de muur
    je bent lekker bezig

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  33. owwwww tis heel mooi geworden zeg!!!!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schitterende kaart sandra
    echt geweldig
    en de muur ziet er echt leuk uit oogt lekker ruim idd maar kan em voorstellen dta het een hele omschakeling voor je was/is
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen