maandag 4 oktober 2010

kaartje voor marianne







je hebt soms van die weken dat je eigenlijk 48 uur in een dag zou moeten hebben , en bij ons is dat nu aangebroken,
Vorige week heb ik dit kaartje gemaakt voor de stempelafdrukjes op te kunnen sturen naar marianne,
Zij wilde graag afdrukjes hebben van het magnoliaatje die in de herfstblaadjes aan het rollen was, maar ik vind het dan ook leuk om de afdrukjes leuk te verpakken.
Dus heb ik dit kaartje voor haar gemaakt, Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik krijg van vele van jullie via de mail telkens de vraag of ik patroontjes heb van de kaartdoosjes die ik maak maar helaas heb ik dat niet. Ik maak eigenlijk altijd alles uit de losse pols met behulp van de scor pal.
Hopelijk krijg ik vanavond de mogelijkheid om een kaartje te maken. Ben helemaal aan het afkikken. ( hihi) We zijn hier in volle gang wat betreft de bouw van de schuur , vorige week ben ik enkele uurtjes bezig geweest om de dakpannen met de hogedruksreiniger schoon te spuiten maar pfff dat is een hele klus. Gelukkig heeft arno het werk overgenomen.
Ook ben ik enkele avonde bezig geweest met een nieuw tuinontwerp te maken aangezien de oude schuur midden in de tuin stond en we dadelijk een hele ruimte opnieuw in moeten vullen.
Dus de hele tuin moet weer op de schop.

fijne avond allemaal
ik hoop morgen even een reactie achter te kunnen laten op jullie bloggen, maar ik bewonder jullie werk wel telkens heb alleen niet de tijd om te reageren.

37 opmerkingen:

  1. schitterend meis
    ik één woord gezegt
    ik moet vanavond aan de kaart, mijn vriendin komt langs en dan gaan we samen een condoleance kaart maken, voor onze knutsel mien
    ik ben benieuwd als je tuin af is
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,je envelopje is prachtig en er is niets fijner dan het druk hebben met leuke dingen TOCH.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super hoor! Heel leuk verpakt en je papier is yummie.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje en envelopje en we snappen dat jet het erg druk hebt hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer prachtig uit Sandra, op deze manier is elke post die je zo ontvangt geweldig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad dat zou ik ook weleens willen, het ziet er superleuk uit wat he gemaakt hebt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kadootje hoor! Ziet er geweldig uit!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een onwijs mooie romantische kaart Sandra!
    fijne maandag avond
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow dit is een prachtig mapje om kado te geven of te krijgen, heel veel succes met de schuur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi,alles ziet er zo netjes uit!!Mooi werk!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart, en natuurlijk is het leuker om zo weg te geven en om te krijgen.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw prachtig Sandra!!!

    En je vorige creaties ook!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een kunstwerkje weer!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra,
    Ontzettend leuk om in deze vorm iets te versturen.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Sandra! Super om zo stempelafdrukjes te ontvangen. Geweldig gemaakt. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw,hij is prachtig,supermooi hoor
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende vlop voor de afdrukjes Sandra!
    En succes met alles buitenshuis.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk dit envelopkaartje!
    Succes in al de drukte!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart zeg met dat envelopje voor afdrukjes erop. Mooi papier heb je ook weer gebruikt. Wat leuk dat je een hele nieuwe tuin kunt ontwerpen zeg, het moet natuurlijk nog wel "effe" worden aangelegd, maar daar draaien jullie je hand waarschijnlijk ook niet voor om.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. woww super san, enne doe rustig aan hoor
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sandra,
    Dit is mijn derde poging een reactie te plaatsen (krijg steeds een server uninvalible). Wat ik wil zeggen: Deze leuke kaart neem je toch graag in ontvangst (-: Mooi gemaakt!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supergaaf kaartje weer!
    Heel erg leuk dat kleine envelopje er op!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit een schitterend kaartje geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jee meis wat heb je het toch druk met alles, knap van je hoe je het elke keer allemaal weer doet! Je creatie is weer helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er weer gelikt uit!! Schitterend Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo druk en toch van die mooie creaties afleveren, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai Sandra, Nogmaals heel erg bedankt voor de leuke afdrukjes die je me in deze geweldig mooie kadokaart hebt toegestuurd! In het echt is tie nog mooier en hij staat dan ook te pronken in mijn kamer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is hij toch weer schitterend meid!!
    Echt super hoor.
    En hoop snel weer wat meer van je te zien.
    Heb je al zin in de 31e trouwens?

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  30. schitterende envelop heb je gemaakt voor de afdrukjes zeg wowwwwwwwwww
    en succes met de bouw van de schuur ;);)
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sandra,

    Wat een mooie verpakking weer!!! Super, die doosjes van jou! En geweldig dat je er zo'n kunstwerkje van maakt om een afdrukje in te verpakken, super!! En je bent er maar druk mee, zeg, met zo'n schuur! Ik heb even lekker rond zitten kijken wat jij de afgelopen week allemaal hebt gemaakt, schitterend, zeg! Leuk om te zien!
    Fijne dagen en hopelijk lukt het om de 48 uur in een dag te stoppen!!! Lijkt mij ook wel wat, ha ha!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hahahah even checken natuurlijk ;)
    Neej grapje was een typfoutje.
    Goed dat je er op hebt gelet!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jee wat heb je dat weer prachtig gemaakt. Ik hoorde al van Marianne dat ze er super blij mee is!

    lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen