maandag 18 oktober 2010

mijn resultaat van de workshop














Hoi allemaal,

Zo ik heb een heel leuk maar druk weekend achter de rug, Een geweldige zaterdagavond en nacht gehad. Zondag ochtend kwam ik brak uit mijn bed maar toch maar optijd alles inorde gemaakt en met de kids nog wat gaan doen, ook nog na de bouwmarkt en tuincentrum geweest. s avonds kreeg ik het in mijn hoofd om maar direct mijn muur te schilderen in de speelhoek waar we s middags verf voor hadden gehaald,

Tja ik moet er zelf nog ff aan wennen maar manlief en de kids vinden het super.
Maar goed hier boven de foto's van mijn doosje die ik bij angelique heb gemaakt afgelopen vrijdag. Ik heb er zaterdag nog lekker aangewerkt en vandaag verder afgemaakt,
Ik vind het een geweldig leuk model en erg leuk om te maken,
En angelique bedankt voor een super leuke dag
liefs sandra

44 opmerkingen:

  1. wat een super gaaf doosje heb je gemaakt
    een workshop waar je wel even zoet mee bent geweest, maar het resultaat is dan ook geweldig. Gaaf hoor

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super uit sandra, leuk papier ook heel schattig groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,
    Ontzettend mooi!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige projecten Sandra, erg mooi gedaan! XX Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf doosje zeg met inhoud.
    Nu ben ik ook wel benieuwd naar die kleur op de muur...

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,wat een leuke creatie,dit is echt super
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Sandra! Dat ziet er zeer professioneel uit, zeg! Super mooi gekleurd en een heel geweldige set zo! Mooi!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig ziet dit er uit zeg! Leuk ook het model van de kaartjes en zo'n lief doosje erbij! Erg gaaf. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf is dit doosje he, heb hem in de paars tinten gemaakt, maar in deze vrolijke kleurtjes is die ook prachtig, toppie gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi

    wat ziet het er super mooi uit!!

    heel erg mooi gemaakt en gekleurd!!

    ik vind het heel erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi sandra, jee wat heb je er een schitterend projekt van gemaakt, en al helemaal af hey! super! fijn dat je een lekker weekend hebt gehad, welke kleur heb je de muur gegeven dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachitg!!! schitterende kleuren en super ingekleurd
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sandra,
    Gaat het weer met je polsen? Je doosje met kaartjes is heel leuk geworden!!
    Groetjes van Judith
    ps: wat heb je toch een indrukwekkend aantal volgers (-: Super

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dit ziet er prachtig uit zeg, ik moet nog effe wachten voor ik naar Angelique mag, maar ik heb er nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat een super mooi doosje hb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg he, als je handen jeuken om aan de slag te gaan en zekers als je de verf al in huis hebt. Stil zitten is denk ik niets voor jou. Je kaart/doos is super leuk en het papier wat je hebt gebruikt is ook weer onwijs ...ik word hebberig hihi...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra, ik heb echt bewondering voor je hoor, je hebt het altijd zo druk en je kan blijkbaar overal tijd vandaan toveren. Hoe doe je dat? Je hebt weer prachtige dingen gemaakt, super, mooie kleurcombinaties!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind het zo mooiiiiiiiii super gedaan

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat is super mooi geworden meis
    mijn complimenten hoor
    dus je handen tintelden al en kon je het niet laten om te gaan verven, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een supergaaf doosje Sandra, helemaal toppie.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig project. SUPER!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Druk bezig geweest, en het ziet er allemaal mooi uit.

    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is echt een top creatie in alle opzichten.
    Een groot compliment,waauuuw.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh dit is echt onwijs gaaf Sandra!! Echt een toppertje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat ziet er weer super uit!prachtig gedaan

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ziet er prachtig uit hoop datje het patroon weer op je blog plaatst grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woww dat ziet er weer prachtig uit Sandra!! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet dat er superleuk uit !!!
    Echt heel knap, ook je vorige kaart is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi.

    Peggy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sandra, wat een leuke en mooie dingen heb je gemaakt bij de workshop, en je kaart onder dit bericht is ook weer een toppertje.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sandra,
    Je doosje en de kaarten zijn prachtig geworden! Ik moet het laatste stempelafdrukje nog inkleuren en dan ben ik ook zo ver! Vond het echt een heel leuke dag en erg gezellig! Zeker voor herhaling vatbar!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi Sandra!!!

    Ziet er echt helemaal super uit!!
    wanneer ga je de workshop zelf geven??
    dan reserveer ik gelijk een plaatsje!!


    liefs winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sandra een schitterend creatie en wat een mooi papier.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh wowww Sandra,Wat is dit schitterend gemaakt,leuke stempels,zo mooi weer ingekleurd.
    Meis wat een mooi papier en details.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt echt ontzettend mooi

    gr. samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. GEWELDIG!!!
    Super mooi gemaakt!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo wat mooi gemaakt zeg! Echt super!
    Het papier is ook zo schattig!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hai Sandra, wat een pracht creatie heb je er weer van gemaakt! Super afgewerkt ook! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een heerlijke, vrolijke kleuren, zeker met dit herfstige weer!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw Sandra, wat gaaf! Je hebt ook zo'n mooi papier gebruikt, helemaal TOP!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  40. schitterend doosje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen