zaterdag 16 oktober 2010

ik ben er weer.







Nou na een korte afwezigheid ben ik er weer hoor,
Ik heb in de loop van de week dit kaartje beetje met beetje gemaakt . Verder ben ik gister nog na Angelique geweest en daar hebben we weer een super leuke en gezellige dag gehad . Het kaartendoosje is nog niet klaar wat ik gister gemaakt heb bij haar maar ik ben er druk mee bezig om hem af te maken. Maar goed net eerst met rens na het voetbalveld geweest en nu even freubeltijd. ik hoop dat ik vandaag of morgen nog even langs jullie bloggen kan komen maar eerst ga ik lekker freubelen daarna boodschapjes doen en vanavond met een vriendin stappen en ik moet even kijken hoe ik me morgen voel.( Hoop dat het geen latertje wordt maar ik ben er bang voor Hihi)
fijn weekend allemaal
liefs sandra

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje! Leuk!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je weer
    gemaakt Sandra en vanavond heel veel
    plezier met het stappen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sandra, echt heel erg mooi.
    Hoe gaat het met je kleintjes? Bij ons gaat het supergoed, ze is een erg zoet meisje, echt genieten hihi.
    Heel veel plezier vanavond.

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooie kaart meis
    doe je rustig aan met je polsen
    veel plezier vanavond
    ik ben benieuwd naar het doosje als het af is
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje in deze kleurtjes, en veel plezier vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra,
    Prachtige kaart!!! Ben benieuwd naar je doosje.
    Veel plezier vanavond, geniet ervan.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,hij is prachtig,en een gezellige avond
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Sandra.
    Veel plezier vanavond,groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje zeg! Veel plezier vanavond.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje Sandra....ik heb toevallig zelf ook laatst dit stempeltje gebruikt....veel plezier bij het stappen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er heel lief uit, leuk met die tekst papier xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    prachtig kaartje en een heel leuk stepeltje!!

    veel plezier met stappen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind vooral het plaatje en het papier erg goed bij elkaar passen. Leuke kleuren! Fijn weekend!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi papier heb je gebruikt voor dit kaartje. Waarvan is dat als ik vragen mag?
    Echt een superleuk kaartje en het stempeltje heb je weer heel mooi ingekleurd!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt. Welk papier heb je gebruikt? Veel plezier vanavond! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Sandra! Leuk geheel zo met dat papier en dat stempeltje. Past perfect bijelkaar. De bloemen zijn ook heel mooi geworden. Heel veel plezier vanavond met stappen! Lekker is dat af en toe even weg :-) Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk kaartje Sandra! Wat een mooie bloemen party.
    Heel veel plezier vanavond!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi Sandra! Wat super gedaan met dat papier met krantenprint.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk je kaart Sandra alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk kaartje Sandra en schitterende bloemen heb je gemaakt.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Sandra, super leuk kaartje! Erg mooi deze kleur! De bloemen zijn ook schitterend! Een gezellige avond gewenst! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Sandra,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje Sandra. Je bloemen zijn zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend, een hele mooie stijl! veel pelzier vanavond hey, zal inderdaad wel een latertje worden. Ik vond het gisteren ook ozo gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Das weer een schitterende kaart Sandra!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wouw schitterende kaart sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sandra
    Wat een mooi en warm kaartje.
    Alles past precies bij elkaar.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel mooi gemaakt sandra
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtig kaartje Sandra
    heel romantisch
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sandra,

    Wauw!!! Deze is super!!! Wat een mooi papier voor hierbij, helemaal in krantensfeer, geweldig leuk. Het 'kant' vind ik ook super mooi, leuk spul is dat! Erg mooi gemaakt, Sandra, en mooi gekleurd.
    Hoop dat alles goed met je is!

    Fijne dag!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is de 1e keer dat ik op je blog kom (via via natuurlijk), en dit is echt een geweldige kaart: ik heb de stempel zelf ook en vind 'm erg leuk. Echt mijn smaak dit kaartje, je maakt trouwens sowieso prachtige kaarten Sandra. Ben meteen volger geworden!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hallo sandra
    ik heb je blog bekeken wat grandioos goed van jou zeg .
    je mag trots zijn op jezelf met deze supper mooie creatie's die je gemaakt hebt
    gr marianveenbrink

    BeantwoordenVerwijderen