dinsdag 26 oktober 2010

Een kerstkaartje in het paars




goede morgen allemaal,

Dit keer toch maar weer een kerstkaartje want de tijd vliegt zo snel voorbij voor je het weet moeten de kaartjes al verstuurd gaan worden. Ik heb dit keer een paars kaartje gemaakt , wel niet de traditionele kleurtjes maar ik vind hem zelf wel heel leuk geworden. Niet te druk gemaakt maar het papier vind ik zelf al zo mooi dat je daar niet al te veel van moet gaan bedekken met frutsels en bloemen, .(Het papier heb ik bij angelique gekocht Scrap &more)
Morgen plaats ik het doosje met werkbeschrijving want dan is mijn schoonmoeder jarig en ik neem aan dat ze dan niet achter haar computer gaat zitten om mijn blog te bekijken,
Verder hebben de kids nu vakantie en ben ik gister met rens en niek lekker wezen zwemmen, heerlijk ff hun alleen de aandacht kunnen geven,
Verder hoop ik dat het vanmiddag droog is want dan wandel ik met de boys lekker na het bos toe ,
Ik ben vandaag een dagje alleen met de kids want arno moest toch 1 dagje werken ondanks zijn week vakantie maar goed soms kom je daar niet onderuit,
fijne dag allemaal
liefs sandra

26 opmerkingen:

  1. wat een schattje zeg! prachtig mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sandra,zo lief deze stempel,en je heb het weer zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.
    Fijne middag in het bos met je jongens.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Sandra! Ook zo prachtig gekleurd!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!
    Mooie kleuren ook.
    En geniet lekker samen van je weekje vakantie.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje zeg,heel lief in deze kleurtjes.
    Mooi ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    vind het wel leuk een paars kerskaartje niet de standaard kerstgroen kerst rood kaartjes
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt het inkleuren supper dag nog een fijne dag met de kids groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoeppie Sandra vind het wel leuk hoor eens een andere kleur kerstkaart.

    Veel plezier in het bos met de kids.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sandra
    Je kaartje is erg lief en de kleuren ook.
    Een schattige stempel.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Sandra, leuke kleurtjes. Ik vind het wel leuk dat je de niet traditionele kleuren hebt gebruikt. Ook leuk dat stempeltje rechtsonderin, geeft wat extra's.
    Veel plezier in het bos (als je gaat) en geniet lekker van de jongens in de vakantie. Wij hebben het net achter de rug. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje sandra, ik hou wel van paars.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een snoepie is het meis
    heel erg mooi weer
    wandel ze lekker en veel plezier
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Sandra,
    wat een hele leuke dingen heb je gemaakt de laatste tijd! Het komt er hier niet altijd van om langs al die bloggen te gaan. Maar hopelijk komen mijn rustige avondjes er weer aan (mijn man is komende 3 avonden weg, dus wie weet).
    Fijne vakantie!!! Het zit er hier helaas al weer op. Geniet van je mannen!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kerstkaart san, veel plezier in het bos
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra,super mooi kaartje en dat paars is mooi zeg!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sandra,

    Wat eenleuk kaartje in het paars,lekker nog genieten van de v akntie. Veel plezier met de jongens in het bos!! lekker rennen en uitwaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schattig kerstkaartje Sandra! En juist leuk om eens geen traditionele kleurtjes te gebruiken..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig is dit in die kleurtjes en met die lieve meid erop

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra,hij is prachtig in deze kleurtjes
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en prachtig kaartje en die kleuren vind
    ik erg mooi voor een kerstkaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi een kerstkaart in deze kleuren! Het doosje hieronder vind ik ook prachtig!

    Groetjes,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al mijn favo kleuren gebruikt, hij is perfect Sandra, superleuk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een mooi kaartje en een leuk stempeltje rechtsonderin!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Sandra! Weer eens wat anders dan de standaard rood en groene kleuren voor een kerstkaart. Super weer! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi

    schitterend kaartje!!

    hele mooie kleur mijn favoriete kleur!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Sandra,

    Ik vind hem wel origineel, zo zonder de traditionele kerstkleuren, dan springt hij er lekker uit tussen alle andere kaarten! Mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen