zondag 31 oktober 2010

Goede morgen allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes over de scrapdag gister,
Ik had jullie nog de foto's beloofd van het tasje wat we gister heb gemaakt.
Nou dit is mijn uitwerking ervan geworden.
Afgelopen week ben ik nog extra op en neer gereden na angelique voor het papier wat ik heb gebruikt.












ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en mochten jullie ook een keertje willen komen dan kun je me altijd mailen.
Want er zullen zoiezo meerdere dagen volgen,
Liefs sandra



41 opmerkingen:

  1. Prachtig hey, wat ziet dat er schitterend uit! jammer dat ik er niet bij kon zijn maar wie weet een volgende keer! Je hebt het papier super gebruikt hoor hihi;)
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend tasje ook zo mooi in deze kleuren. Super!
    groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi tasje en wat een mooie kleuren kan je het patroon ergens kopen of zo grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldig mooi tasje. En het papier is ook zo prachtig.
    Fijne zondag van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gaaf uit zeg!!! jammer dat je zo ver weg woont anders had ik wel een keertje langs gekomen :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sjongen zeg! wat super gaaf! jammer dat ik er niet ij kon zijn!
    maar geweldig mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tasje is dit, zal gezellig zijn geweest.

    Fijne Zondag en groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterend tasje sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi zeg!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW hij is echt super gaaf geworden.
    ik heb hem ergens anders op een blog ook al eens gezien. En had hem opgeslagen in mijn to do list. maar die van jou is helemaal gaaf. Ik wil hem maken voor mijn kerstengel. dus komt helemaal goed met een extra voorbeeldje van jou

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel gaaf geworden Sandra! Je hebt hem nog aardig snel af kunnen maken.
    Fijne zondag!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij is prachtig geworden Sandra....ik heb je een mailtje gestuurd....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,hij is super geworden
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is echt prachtig mooi!!
    Je hebt de handigheid er natuurlijk ook al in :p
    Ik ga dalijk ook nog even aan de mijne werken en hopen dat ik hem nog zo krijg als ik wil ;)
    en anders heb ik het patroon nog.. ga dalijk de andere patronen ook nog even uitprinten en kan ik daar ook lekker mee aan de slag!!

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf tasje!! Mooie kleuren.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk tasje!Mooi modelletje en leuk papier gebruikt.

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtiggggggggggggggggg heel mooi gemaakt zz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,
    Dit is werkelijke een heel mooi doosje/tasje!!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jammer dat het zo ver weg is voor mij
    ik had graag zo'n mooi mandje gemaakt
    je uitwerking is schitterend het papier wat is hebt gebruikt is geweldig
    een fijne zondag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk tasje! Heb je daar een patroon van? Lijkt me erg leuk om te maken. Deze ziet er prachtig uit. Fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra
    Wat een mooi tasje, superleuk!
    Zucht....woonde je maar wat dichterbij, en had ik maar meer tijd....
    Het tasje is zo gaaf!
    Fijn weekend!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje zeg, wat geweldig!! Dat ziet er wel heel gaaf uit!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhh wat een gaaf tasje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een super leuk tasje, leuk dat je zo'n fijne dag heb gehad!
    fijne zondag
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhh wowwww Sandra,Dit is echt schitterend gemaakt meis.
    Zo mooi papier en details.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, ziet er geweldig leuk uit!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat ontzettend mooi!!! zonde om er iets in de toen!
    Veel freubelplezier!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat heb je hem nog mee afgewerkt zeg
    Hij is helemaal super!
    En inderdaad, het was gistere echt een TE gekke dag.
    Wanneer doen we het over?
    hahaha
    Lijkt me erg leuk!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Sandra, wat is tie leuk geworden, ik had hem gisteren al bijna af gezien maar nu zo opgepimpt is tie nog mooier!! Ben vanmorgen ook nog even met die van mij verder gegaan, alle vakjes zitten er nu op nu nog pimpen en dat vind ik dus altijd het lastigste..Nogmaals bedankt voor de super leuke, gezellige en leerzame dag en hopelijk zeker tot een volgende keer!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi sandra,
    wat heb je een gaaf tasje gemaakt zeg, echt geweldig.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat mooi sandra
    en ja het is afgezaagd
    maar heb je er een patroontje van?
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk tasje heb je gemaakt. Ook leuk met al die opzetvakjes. Fijne avond. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi sandra

    hij is erg mooi geworden!!

    ik moet met die van mij nog verder,dat probeer ik deze week af te krijgen!!

    nog erg bedankt voor de gezellige dag!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauuuw Sandra hij is schitterend nu hij helemaal af is en ook ik wil je bedanken voor de SUPER gezellige dag en hopelijk tot een volgende keer.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kleuren heb je voor deze super leuke tas gebruikt!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat prachtig geworden, fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Sandra,

    Wat een super leuk project hebben jullie gemaakt, ziet er erg mooi uit en heel gezellig die foto's van zaterdag! Ik vond het erg jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn, maar wie weet komt er nog een dagje! ;-) Leuke foto's! En gezellig groepje zo, denk ik! De bruiloft die ik had was ook gezellig, maar was er eigenlijk stiekem toch wel graag bij geweest... Nou ja, leuk om via jouw blog toch nog mee te kunnen genieten!! Super georganiseerd!!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is je creatie supermooi Sandra!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat ziet er erg mooi uit zeg! Ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik ben volger geworden wat gezelig zon scrap dag groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen