woensdag 7 juli 2010

weer een simpel kaartje


hoi allemaal,

ik heb dit kaartje van de week afgemaakt want ik was er al mee begonnen voor de geboorte van ons manneke maar ik had het op een plek weg gelegd en er niet meer aan gedacht. het afdrukje heb ik van desi gekregen . en het ik heb kraft papier gebruikt en het design papier is van tilda. Het kaartje is vrij simpel maar goed hoeft ook niet altijd bewerkelijk te zijn want smaken verschillen, ik afdrukje heb ik met 3d foam erop geplakt voor iets meer diepte,

verder ben ik druk bezig voor de verjaardagen candy's en candy bij wendy ( zie sitebar) maar die kan ik nog niet laten zien want dan is het voor hun geen verassing meer en ik heb de laatste lading geboortetractaties afgemaakt eergister en gister getracteerd op school.

Bij patries is het verschrikkelijke gebeurt haar blog is gehackt nu is haar blog onbereikbaar geworden en ze heeft dus een nieuwe blog aan moeten maken, dit is haar nieuw blog haar oude blog is dus niet meer in de lucht ( my scrapbookingand more.blogspot.com) dus was je volger van haar meld je dan snel opnieuw aan,

Vanmiddag nog het kinderfeestje van niek en daar heb ik gisteravond voor het voetballen nog tasjes gemaakt voor het snoepzakje. maar die laat ik morgen even zien. nu nog maar snel alle spulletjes klaar gaan leggen voor het kinderfeestje want teun gaat voor de eerst keer niet mee en dat vind ik toch wel een beetje moeilijk aangezien ik zelf bostvoeding geef en hij het flesje niet echt interessant vind maar goed we zien wel en anders maar een keertje even op en neer rijden we zitten gelukkig niet heel ver dan van mijn schoonouders vandaan.

Ik ben benieuwd want niek weet niet dat we na het maisdoolhof gaan en ik denk dat hij een gat in de lucht schiet als we het vertellen want hij vind dat helemaal geweldig.

dus al met al een zeer drukke maar wel leuke week.

groetjes sandra

24 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    en heel veel plezier met het feestje van niek
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar wat een schatje is het ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke kaart, superrrr.
    ben nog met je kaart bezig die ik je belooft heb.
    maar hij zal binnen kort in je bus vallen.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sandra,wat een schatje,en nog een fijne dag en zo te lezen gaat dat wel lukken.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, wat een snoepie dit hondje! Schattig kaartje. En zo vind je nog eens iets he, als je het verstopt ;-) Even afmaken en je hebt weer iets om te laten zien!
    Succes met het kinderfeest vanmiddag.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke drukke dag zul je hebben maar wel erg leuk, wens jullie alvast veel plezier. e kaartje vind ik super, erg leuke afdruk heb je gebruikt en simpel... echt niet..Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eenvoudig maar juist daardoor ook prachtig, en veel succes met al je drukke aktieviteiten deze week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Sandra,lief afdrukje,mooi papier.
    Meis wat heb je het druk,een gezellige middag.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Sandra. En heel veel plezier vanmiddag met het kinderfeestje!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje hoor, ik hou van dat simpele, hoop dat jullie een gezellige middag hebben.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super leuke kaart weer. Veel plezier met het feestje!!
    Groetjes Larissa & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het druk-druk-druk maar wel met allemaal leuke dingen, dat scheelt! Veel plezier met het feestje. Je kaartje is juist weer heel rustig...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Sandra en eenvoudig kan ook heel mooi zijn.
    Een fijne ag gewenst.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend schattig stempeltje is dit en mooi kaartje.
    Jee, kan een blog ook al gekraakt worden; dat is balen daar moet je toch niet aan denken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje zeg

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch een heel fijn kaartje !
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superr lieve kaart hoor ,mooi papiertje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kaartje Sandra! Eenvoud kan heel mooi zijn, dat zie je maar weer.
    En jeetje meid, ik vraag me soms echt af hoe jij dat allemaal doet! Zo druk met je gezinnetje en dan ook nog zoveel leuke dingen maken en organiseren, Te gek hoor! Veel plezier met het feestje! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra,

    Wat een leuke kaart, heel erg lief plaatje, zeg! Geweldig! Mooie Nesties vorm heb je er bij gekozen, net ook een zeep bubbel zo, leuk! Ha, lees dat je druk bent met mijn kaartje, spannend!! Ja, er zijn veel kaartjes candy's op het moment, vind ik wel erg leuk, maar ik ben inderdaad ook lekker druk er mee, hi hi!
    Blij dat je het kaartje dat ik jullie stuurde leuk vond, ga hem zo ook even op m'n blog plaatsen. Vond hem leuk om voor je te maken!
    Fijne avond!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra!

    Mooi kaartje is het geworden hoor! Mooi zo rustig.
    Veel plezier met het feestje!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra,
    Mooi kaartje hoor, leuke kleurencombi ook.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ach,wat een schatje!!!!Super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kaartje, het afdrukje is erg lief.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen