donderdag 29 juli 2010

kaartje voor samantha




Ik had begrepen van samantha dat ze haar kaartje had ontvangen dus dan kan ik hem nu wel plaatsen,
ook zij is bijna jarig en heeft een verjaardags candy( kijk even in de sitebar voor een link na haar blog) Het is een heel roze kaartje geworden ook wel eens leuk om te maken vooral ik hier tussen al mijn mannen, op het jurkje heb ik stickels gedaan om het transparanten van het overgooiertje beter te accentueren, papier van de tim holtz block ( zal nog vaak voorbij komen is zo super)
ben benieuwd wat jullie ervan vinden


ik ben nu bezig met een geboortekaartje ook voor een meisje. Arno zijn neef heeft enkele dagen geleden een dochtertje gekregen Luna, ook ben ik met een opkikkertje bezig voor mijn schoonvader, gister weer uit het ziekenhuis gekomen en hopelijk blijft het nu wel goed gaan is inmiddels 4 x opgenomen geweest in 8 weken tijd,
zijn nieren zijn aan het herstellen maar door de hoge dosering prednison heeft hij in de afgelopen weken een alsvleesklierontsteking, maagontsteking en maagbacterie opgelopen en ook zijn lever en darmen hebben een flinke klap gekregen. Hopelijk gaat een nu wel de goede kant op met deze medicijnen. vanmiddag ga ik met de jongens er even heen want tja zijn kleinkinderen zijn alles .
dus ik ga nog snel aan de slag voor zijn opkikkertje

20 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,wat een mooi kaartje is het geworden,Tja toch iets meisjesachtigs tussen al die mannen.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi dat roze gevoel herken ik wel, hier ook een echt mannenhuishouden :) Mooi kaartje en sterkte met je schoonvader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Sandra! Ja roze, dat is wel leuk, he. Ik heb 4 mannen, 3 zonen dus. Al dragen onze jongens tegenwoordig graag roze shirts en papa's lievelingskleur is roze (-: Mooi kaartje! Sterkte met je schoonvader.
    Een zonnige groet, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat erg voor je schoonvader!sterkte ermee!
    En je kaartje is weer heel mooi mooi met de gedistreste randjes,super.En ik heb van alles wat,maar ik moet zeggen dat ik eerder roze pak dan blauw.Gek eigenlijk,want ik vind het alle 2 mooi!!
    Fijne dag verder,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje Sandra en heel veel sterkte met je schoonvader

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje weer!! Prachtig zeg. Mooi papier ook! Veel sterkte met je schoonvader.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje, prachtig is die, en hopelijk gaat het nu de goede kant op met je schoonvader

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Sandra,lief is ze tilda,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi is je kaart geworden zeg! Echt heel schattig met dat rose!

    Veel sterkte met je schoonvader!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi kaartje en sterkte met je schoonvader
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje, weer heel mooi!
    En wat fijn dat je schoonvader weer thuis is.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf kaartje en nog veel
    sterkte met je schoonvader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje geworden , zo dat is nog wat zeg,(wat kan een mens alles te gelijk krijgen dan) voor je schoonvader wens hem maar veel beterschap toe ,, sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En dat papier is inderdaad super mooi.
    Succes met het maken van je 2 creaties, we zullen ze vast wel voorbij komen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kaart Is het geworden Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaatrje sandra
    erg leuk gedaan
    succes met de andere twee creaties
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een superleuke kaart Sandra!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Sandra, wat een prachtig kaartje! Lieve kleurtjes hoor! Zal Samantha zeker blij mee zijn! Succes met je volgende creaties! Fijn weekend, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He Sandra,

    ik wilde je nog bedanken voor het kaartje.
    vind hem echt super!!

    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen