zaterdag 10 juli 2010

mijn 1ste dt kaartje voor ehi challenge blog

hoi allemaal
gisteravond is de nieuwe challenge begonnen bij een hoop inspiratie challenge blog
vorige week ben ik gevraagt om in het dt-team te komen en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen , dit is de eerst sketch waar mee ik aan de slag mog gaan,
de challenge begint elke vrijdag avond om 21.00 uur en deze duurt dan een week,
je kunt tot volgende week vrijdag 15.00 uur je kaartje inzenden. Ik hoop dat jullie allemaal mee doen ondanks het warme weer maar het is een simpele sketch dus ik hoop je kaartje op de challenge blog terug te zien,

wij zijn gisteravond trouwens met de oudste 3 kids lekker pannekoeken gaan eten om onze trouwdag te vieren en onze kleine stan had gewoon zijn eigen pannekoek helemaal op en nog een halve van rens, Ik wist niet dat hij pannekoeken zo ontzettend lekker vond. Wat een genieten om hem zo te zien smullen
fijn weekend allemaal ik ga zo maar eerst boodschappen doen nu het weer nog niet zijn hoogte punt heeft bereikt,
groetjes sandra

29 opmerkingen:

  1. hoi sandra
    ik had je kaart al gezien, op een hoop inspiratie challenge blog hij is erg mooi geworden.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Collega

    Ik cvind het een schitterend kaartje en nu maar hopen dat er weer veel mee gaan doen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje Sandra!! En gefeliciteerd met je DT!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje, leuke sketch ook!
    Ik ga proberen mee te doen ; )

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je nieuwe positie als dt'er
    je kaartje is een plaatje meis
    shop ze lekker, het is hier al niet uit te houden, een fijne zaterdag
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtkaart !!!!!!!!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt in die koele blauwe kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi zeg,ik had m ook al gezien maar zo'n kaart wil ik wel 10x bekijken!!!
    Heel mooi!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart. Dat blauw is zo mooi.
    Gefeliciteerd met je DT
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Sandra,vind die stempel echt heel mooi,prachtig papier.
    Nog gefeliciteerd met jullie huwelijks dag.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nogmaals gefeliciteerd met je trouwdag! leuk dat jullie naar een pannekoekhuis zijn geweest, ben ik ook altijd heel erg gek op! ik vind je kaartje schitterend, de kleuren passen prachtig bij elkaar!

    hier is alles helemaal goed! de kleine en de buik groeien beide helemaal op schema dus niks te klagen!

    liefs en nog een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje Sandra, zo schattig en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. proficiat met je DT en je hebt er maar meteen een prachtig kaartje voor gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijn weekend nog,

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superkaart weer,en dat inkleuren van jou is om te watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend kaatrej sandra
    erg leuk gedaan
    en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra!

    Prachtig kaartje hoor! Heel mooi gemaakt weer!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,het is een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Sandra! Heel lief dat stempeltje en mooie kleurtjes ook. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi kaartje heb je gemaakt
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Sandra,
    hoe ist? Kun je je draai vinden?? Dat zal haast wel met al die kaartjes die je aan het maken bent. Wat een leuke creaties. Ik kom er niet zo toe met die weer en de vakantie van de kids, maar goed, zo af en toe probeer ik het.
    Ga ook nog proberen een kaartje voor je verjaardag te maken en wil meedoen aan de challenge van een hoop inspiratie challenge blog. Wil ook al de kaartjes klaar maken voordat we op vakantie gaan. Drukke week dus nog. Veel freubel-plezier hoor!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart. En je nieuwe blog lo is ook geweldig.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schattig kaartje Sandra!! En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Gezellig om met elkaar pannenkoeken te wezen eten.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is so sweet Sandra!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een een lief kaartje Sandra,en gefeliciteerd met het DT en jullie huwelijksdag.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey meis,

    Er staat een verassing voor je op mn blog!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sandra,

    Ik zag hem net al voorbij komen op het challenge blog! Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal leuk geworden!
    Wat een leuke profielfoto heb je ook er op staan, super vrolijk!
    Fijne dag, Sandra! Vanavond met je mannen voetbal kijken?
    Spannend, he?!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super zeg, wat heb je een schitterende 1e DT-kaart gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen