woensdag 21 juli 2010

mijn verjaardags kadootjes





hoi allemaal
we hebben een hele leuke dag gehad vandaag. wij zijn met ons gezin vanmiddag na dippie doe in best geweest en de kids hebben de hele middag lekker gespeeld,( ze waren wel al heel erg moe voordat we gingen) en toen we tegen 18.00 thuis kwamen lag er me toch een lading kaartjes op de mat, zo echt geweldig mijn kast is gewoon te klein om ze allemaal uit te stallen . wel zag ik op mijn mail dat er nog van enkele mensen een kaartje onderweg zijn dus om hun een eerlijke kans te geven voor de candy wil ik wachten tot ik deze ook binnen heb dus ik hou jullie morgen op de hoogte of het allemaal binnen is en zo niet dan wacht ik nog tot vrijdag en dan maar ik vrijdagavond de winnaar bekend, en onder alle aangemelde geef ik ook een prijsje weg , maar ik doe alles tegelijk dus dames en heer nog even geduld hebben en dan komt het allemaal goed,
liefs sandra

26 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Wauw, wat een super de super cadeautjes!! En wat heerlijk dat je brievenbus zo lekker vol zat vandaag!! Helemaal leuk! Ik hoop dat de andere aangemelde kaartjes wel ook nog aan komen, zou zonde zijn als meneer de postbode ze kwijt is geraakt... Wat ben je lekker verwend en klinkt als een hele gezellige dag!! Ik ben al helemaal benieuwd wat je allemaal met je nieuwe spulletjes gaat maken!! Fijne avond nog!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,wat fijn dat het zo'n gezellige dag is geweest en wat heb je leuke cadeau's gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke spulletjes heb je gemaakt zeg!

    En wat leuk dat je een fijne dag hebt gehad.
    Ben benieuwd naar je berg kaartjes en wie de candy heeft gewonnen ;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik zie dat je een hele gezellige dag hebt gehad
    met je gezin en wat ben je lekker verwend, heel veel plezier ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sandera, Fijn te lezen dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad en Wow wat ben jij verwend zeg! Echt super mooie spulletjes allemaal! Heel veel plezier ermee! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo wat ben jij lekker verwend zeg, hier kun je weer prachtige creaties mee maken, en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.. Jij bent lekker verwend
    Ik wil ook snel jarig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd en wat een mooie kado's...daar ben je vast en zeker blij mee!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was gister ook wel een mooie dag voor ze om lekker te spelen.
    Niet super warm, maar gewoon lekker.
    Mooie spulletjes heb je gekregen, nu kun je helemaal niet meer wachten natuurlijk om te freubelen.

    Greetzz Susanne

    als het goed is heb je mijn kaartje wel al gehad, denk zelfs dinsdag al.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd nog en wat een leuke spulletjes allemaal ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtige spullen heb je gekregen.
    Hier kan je wel weer even mee vooruit.
    Ben benieuwd wat voor moois je er weer mee gaat maken.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zozo je bent lekker verwent zeg :D ben super benieuwd voor de candy spannend hoor

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Sandra, wat een super leuk cadeau's heb je gekregen zeg..
    altijd leuk om hobby spullen te krijgen...
    en we wachten gewoon af tot vrijdag, iedereen moet een eerlijke kans krijgen..
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra,nog gefeliciteerd met je verjaardag,
    Je hebt prachtige cadeautjes uitgezocht,ben benieuwd wat voor moois je daarmee gaat maken.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super geweldige cadeau's heb je gekregen/uitgezocht. Helemaal geweldig. Veel plezier ermee. En wij kunnen er ook van genieten, wat je kan weer prachtige kaarten maken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hi San woww wat een prachtige kadoos heb je gehad en fijn hoor zo een gezellige dag met jullie kids, nog van harte gefeliciteerd meid, en tjee dat je zoveel kaartjes hebt gehad, heel leuk allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen! Dippie doe is erg leuk, hij zit hier ook bij ons in het dorp. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw sandra
    wat een super gafe spullen heb je gekregen zeg
    echt super
    ben erg benieuwd wat vor moois je er weer van gat maken hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie kado's heb je gehad. De spellbinders zien er fantastisch uit.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi sandra
    wat ben je lekker verwend meis
    fijn dat je z'n geweldige dag hebt gehad
    succes vrijdag met uitkiezen, ik heb op diverse blog's gezien wie wat heeft verstuurd
    spannend, hihihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat ben jij lekker verwend zeg! Ik vind bijna alles hartstikke leuk zeg. Ben benieuwd wat je er weer allemaal voor leuks mee gaat maken. Dippie Doe, da's leuk daar he, en zeker voor de leeftijd van jullie kids. Wij zijn er ook wel eens geweest. Nou, ik ben benieuwd naar al je verjaardagskaartjes, ga je er nog een foto van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sandra,
    Dank je voor je mail. Wat heb je toch leuke cadeautjes gekregen!! Het kriebelt vast om ermee aan de slag te gaan. Wacht in spanning af, wat je gaat creëren (-:
    Ik zag dat ik nog geen volger ben, dacht toch, dat ik al lang op je lijstje zou staan... Nu dan. Ik voeg me toe aan je indrukwekkende lijst van 200+ (-:
    Fijn weekend alvast,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ben je lekker verwend zeg!! Maak er maar mooie kaartjes van. Wij gaan morgenochtend vertrekken, dus van kaartjes maken zal weinig komen de komende weken. Moet eigenlijk ook nog 2 kaartjes voor de vaders maken, miss komt dat vanavond laat nog en anders moeten ze het maar met een andere kaartje doen.
    Fijne vakantie iig!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh wowww Sandra,wat een prachtige spulletjes heb je gehad.
    Jij kan weer vooruit zeg.
    Veel knutsel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat ben je verwend met cadeautjes en leuk te lezen dat je een fijne dag hebt gehad.
    spannend hoor!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauww Wat ben je verwend Sandra, prachtige hobby spulletje supers.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen