donderdag 22 juli 2010

ik wacht nog op 1 kaartje

Ik wacht nog op 1 kaartje want die was de postbode vandaag weer vergeten maar goed geduld is een schone zaak. Ik wil jullie even laten zien wat ik weg ga geven.
1ste prijs

2de prijs

de bovenste 2 prijsjes verdeel ik onder de mensen die een heel mooi kaartje hebben gestuurd en de onderste onder alle aangemelde mensen,
Ik hoop dat jullie het een leuke prijs vinden




en deze foto wilde ik even laten zien. is het niet lief onze niek is het geitje de fles aan het geven. deze is verstoten door de moeder en wordt dus zo groot gebracht
. het beestje huppelt mooi achter de kinderen aan helemaal geweldig.



verder zijn we vanmorgen met teun na de kinderarts geweest en helaas moet hij verder onderzocht worden en hopelijk weten we over 2 weken meer ( tegen die tijd zal ik wel zeggen wat er precies aan de hand is maar nu vind ik het nog moeilijk )
nu snel aan de freubel want mijn handen jeuken en mijn nieuwe spulletjes zijn al aan het roepen(HIHI)
fijne avond allemaal
voor ons nog 1 dagje en dan eindelijk VAKANTIE
liefs sandra

13 opmerkingen:

  1. Wat rot he die postbodes :S, wat een super uber gave candy zeg :D:D:D:D

    AAACH en wat een poepie zeg dat geitje! Nou maar te hopen dat je over 2 weken wat weet :(

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superse prijsjes zijn dit, ohhh hoe lief die schattige foto van de kids, en hopelijk is er niets ernstigs aan de hand met Teun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende prijzen meis
    wat en geweldige foto van je kids die het geitje voeren, ik vind het zulke schattige beestjes, vooral als ze klein zijn
    heel veel sterkte met teun meis, we horen vanzelf wel hoe of wat lieverd, neem voor alles de tijd en freubel ze lekker met je nieuwe spullen, geniet van de aankomende vakantie
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,ik hoop dat het niets ernstigs is met Teun,heel veel sterkte ermee!Mooie spullen geef je weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wiehoe!!! dat ziet er gaaf uit! uhm? mis je mijne nog? hij had er wel vandaag kunnen zijn. hoop dat ie nu wel goed aankomt. aan het adres kan het niet liggen ;)

    en wat schattig van de jongens. tja dat geitje ziet hun natuurlijk als de "mama"haha
    nou en even afwachten op teun. sneu hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw.. Beide pakketten zijn erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouwwww Sandra wat een leuk prijzen zeg superrrrr
    daar kan je wel wat mee..
    ben benieuwd wie er gaat winnen..
    en wat een schattige foto zeg, en zo lief je kinderen met het geitje
    super lief
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sandra, wat ga je leuke spulletjes weg geven! Wat lief de kids bij dat geitje ; )
    Ik hoop voor jullie op een goede uitslag voor Teun, zal spannend zijn deze 2 weken!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sandra, Wat een prachtige prijzen heb je samengesteld! Het zal een vrolijke boel bij jou thuis zijn met al die mooie kaartjes! hihi Maak je er weer een foto van om het ons te laten zien! De foto van de jongens is super lief! Leuk hoor dat ze zo op jonge leeftijd gelijk leren omgaan met dieren en het verzorgen ervan.
    Heel veel sterkte met Teun gewenst, hopelijk valt het allemaal mee... Geniet van de vakantie! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowie, wat een super prijzen! Het is toch niet mijn kaartje he, wat je nog mist??? Als het goed is zou er gisteren al moeten zijn, maar je weet maar nooit he, met die TNT! En een schattige foto van de jongens met geitje, dieren zijn toch leuk speelgoed!
    Oh en over Teun, ...sterkte...als je eraan toe bent horen we het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kweet niet wie ik nu schattiger vind....het geitje of die prachtige knullen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw Sandra wat een gave pakketten ga je weggeven echt super hoor, Heel veel sterkte met Teun en ik hoop dat het allemaal meevalt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aller eerst...sterkte met Teun en ik duim voor jullie dat het snel de goede kant op gaat.

    Dan..wat een super lieve foto van de drie boefjes, ja geitjes kunnen ook eenboef zijn.

    En succes met het uitzoeken van een winnaar,geen makkelijke klus maar wie er ook mag winnen..die is een superleuk pakket rijker.

    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen