vrijdag 23 juli 2010

2 theedoosjes

Ik had deze doosjes nog gemaakt voor de andere juf ( heeft er 2)van niek en 1 doosje voor haar stagaire,
heb het niet te druk gemaakt want ik vind het papier heel erg mooi en dat vond ik zonde,







op de deksel heb ik een kant en klare bloem bevestigd en aan de binnenzijde 2 bloemen met de retropons gemaakt,
2 theezakjes erin en natuurlijk iets lekkers erbij 4 kleine chocoladereepjes. ( lang leven de ah)

hoop vandaag wel de tijd te vinden om nog lekker te freubelen , helaas nog steeds geen nieuwe spullen kunnen gebruiken, maar komt goed alles op zijn tijd.
Zo ik ga nog even genieten van mijn vrije ochtend want vanaf 12 uur heb ik 6 wekenlang geen ochtendje meer voor me zelf dus nu is elke minuut kostbaar.
fijne dag allemaal



23 opmerkingen:

  1. hey meiske, je hebt idd heel mooi papier gebruikt en zo met 1 bloem vind ik het ook wel mooi denk mooier dan dat die helemaal vol geplakt zit maar das persoonlijk uiteraard. Ik weet wel als ik naar den bosch ga ik heel veel papier en bloemen in ga slaan. Je hebt er weer superleuke doosjes van gemaakt, ik moet voor volgende week ook nog wat maken en denk dat het zon een soort doosje word, Geniet van je vrije ochtend en een hele fijne vakantie met de kids...Liefs en sterkte met de kleine man..Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog!
    Ik wil je graag volgen.
    Mij ook volgen? kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer ontzettend sweet, echt een cadeautje om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vrije ochtend! Je hebt mooie spullen gekregen voor je verjaardag zeg! En je geeft ook veel moois weg met je candy :)Sterkte met je kleine mannetje... En o ja, MOOIE theedoosjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief dat je dat heb gemaakt voor hun , ik vind ze super ,ene geniet van je vrije ochtend xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra!

    Het doosje is prachtig geworden! En het papier is inderdaad heel mooi!

    En wat een leuke spulletjes geef je weg met je candy zeg!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sandra
    sterkte met teun en je doosje is heel mooi geworden het papier is gewoon af
    groetjes patriica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw prachtig Sandra, hoe maak je dit?

    Liefs Ida
    PS heb je hiervoor de maten?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje hoor!! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou meis je doosje is weer superrrrrrr geworden.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw schitterende doosjes sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mmoi weer,zo leuk om dit te krijgen.lijkt mij!!!
    Fijne dag.
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Sandra,

    Hopelijk heb je lekker van je ochtendje genoten! Ja, vakantie is lekker, maar het is vast wel weer even aanpassen allemaal.... Hopelijk vind je nog wel je momentjes! Dit doosje is helemaal leuk, super verrassing zo, daar zou iedereen blij mee zijn!!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die juffen worden wel verwend zeg! Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra wat een leuk doosje is het geworden. Je hebt gelijk, zulk mooi papier moet je niet te druk beplakken.
    Erg mooi.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke doosjes, en super als geschenkje !!
    Hopelijk heb je op en top van je ochtend genoten en voor de komende weken een fijne vakantie !!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige doosjes Sandra,mooi papier heb je gebruikt.
    Dus nu eindelijk vacantie voor de jongens.
    Voor jou is dat druk,aldoor thuis,maar je hoef niet op de klok tekijken.
    Alles kan en mag.
    Fijne vacantie met je mannen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn echt prachtig geworden, ik denk dat ik ze zelf ook eens ga proberen als je het niet erg vind.
    Hartstikke leuk kadootje, zeker voor thee leuten.

    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ontzettend gaaf zeg ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige en schattige doosjes zijn dit, daar zullen de juffen vast blij mee zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie doosjes Sandra! Helel leuke kadootjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend zijn je doosjes. heb ze nog niet gemaakt maar ga me er wel een keer aan wagen!! fijne vakantie met de kereltjes, is ook wel weer gezellig, en anders samen aan de freubel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke doosjes!!
    Leuk zeg!!
    Ben ook continu aan het proberen, alleen mij lukt het niet!
    Dan ligt het niet kloppende 'doosje' ergens achter in de kamer haha.. Ik blijf proberen..

    Leuke blog!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen