vrijdag 30 juli 2010

kaartje voor een hoop inspiratie challenge blog








de nieuwe challenge bij een hoop inspiratie challenge blog is weer begonnen en dit keer is het weer een sketch, en dit is mijn bijdragen geworden. afdrukje heb ik van christa gekregen en het papier wat ik heb gebruikt is uit de tim holtz paper block. verder heb ik de kaart afgewerkt met de perlen-pen en stickels,en weer de distresser gebruikt.
morgen zal ik het opkikkerkaartje laten zien van mijn schoonvader,
Ook ben ik minder actief de komende 2 weekjes want arno heeft vandaag vakantie gekregen dus we hebben verschillende dingen in de planning staan. ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

21 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,
    Wat een snoepie, prachtig.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is super leuk geworden zeg, mooi zo met die pearlen pen, zag ze wel eens in de winkel liggen maar ..wat moest ik er mee? Nu weet ik het zeker...hebben natuurlijk :-) Jullie ook een gezellig weekend en vakantie..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,hij is weer erg mooi geworden,nou een fijne vakantie en ik ga en zondag ,lekker 3 weekjes er tussen uit.
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,wat een mooi zoet kaartje.Super!!!
    Ik wens jullie hele fijne dagen toe,en dat jullie maar mooi weer hebben!!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje, prachtig hoor, en ook voor jullie fijne vakantie en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje sandra.
    Ik ga ook kijken voor zo'n pen, het ziet er super uit.
    Geniet van de vakantie, met al je mannen.
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje weer Sandra, lief al dat rose! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en ja ze zijn super die parel pennen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje weer Sandra, zo schattig en heel mooi!
    Fijne vakantie, geniet ervan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje heb je weer gemaakt! Geniet lekker van jullie vakantie!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sandra, je kaartje ziet er weer super uit! Ik ben ook aan het experimenteren met de Perlen pen, best lastig nog hoor, ik zie dat jij het rechtstreeks op het papier doet, mmm misschien moet ik dat ook eens proberen. Geniet van jullie vakantie! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje en iok wens je
    een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker
    van

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi sandra, ik kan eindelijk weer reacties achter laten..
    had gisteren toch een problemen met mijn blog.pfffffffff zeg, maar goed ik vind je kaart prachtig..
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje Sandra! En een hele fijne vakantie!!
    Groetejs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk en lief kaartje Sandra.
    Wens jullie een hele fijne vakantie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat is dit een liefie! de kleurtjes zijn heerlijk zacht en de het afdrukje past er precies bij! geniet lekker van jullie vrije tijd samen met je gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vreselijk schattige stempel! Je kaartje is echt super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen