donderdag 15 juli 2010

noodweer en kaartje voor patries

hoi allemaal,
pff wat een noodweer gisteravond hé, Ik was met de oudste 3 kids na het ziekenhuis geweest omdat mijn schoonvader helaas weer is opgenomen, en we waren al een half uur later in het ziekenhuis omdat er een ongeluk was gebeurt en er een flinke vertraging van kwam.
maar goed goed en wel daar aangekomen belde mijn schoonzusje op dat het hier in mill al noodweer was , tja in nijmegen was nog niets aan de hand maar mijn gevoel zij dat ik toch na huis moest gaan, dus net 20 minuten daar ben ik alweer na huis gegaan, nou pff je moest het stuur goed vast houden want we reden letterlijk door de bui heen, na een klein stukje gereden te hebben viel het weer mee maar toen zag je pas de ravage wat het weer aan had gedaan. ik ben zig zag over de weg na huis gereden door alle takken en zelfs hele bomen die op de weg lagen.
toen ik thuis kwam heb ik snel mijn schoonvader gebeld zodat ze wisten dat ik thuis was aangekomen en achteraf maar goed ook dat ik niet was blijven wachten want in nijmegen was het noodweer zo erg dat zelfs het ziekenhuis plat lag qua stroom. dus dan had ik ook nooit van het parkeer terrein af kunnen rijden.
Nu lagen de kids gelukkig optijd weer thuis in hun bedje



op 25 juli is patries jarig en dit kaartje heb ik voor haar gemaakt . het papier wat ik weer heb gebruikt komt uit het paperblockje vintage van de action. Ik ben echt helemaal weg van dat papier, afdrukje is natuurlijk weer een magnoliatje ingekleurd met distress inkt. Kantjes van het papier weer bewerkt met de distresser van tim holtz,
Nou mijn verjaardag komt er ook alweer aan en ik mocht van arno zelf mijn kadootje bestellen dus ik ga maar eens even in de webwinkels snuffelen want er staan nog wel dingen op mijn verlanglijstje

36 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, ik zag het gisteravond op het journaal wat een toestand is het geweest. Hier viel het gelukkig mee, we hebben regen en wat onweer gehad. Je kaartje is weer super hoor. Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig, hele mooie zachte kleuren.
    En wat heerlijk dat je op je gevoel afgegaan bent. Nu ben je het ergste noodweer voorgebleven.
    Sterkte met je schoonvader.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Mooi kaartje, en ben blij voor je dat het gisteravond allemaal goed is gegaan. Hier bij ons hebben we alleen een "staart" gehad van het noodweer en nu is het lekker buiten.
    Fijne dag!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een parel van een kaart
    groejtes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Sandra,en gelukkig ben je goed thuis gekomen met het weer van gisteren...als ik het nieuws bekijk is het bij sommige mensen wel anders...
    Leuk kado voor je verjaardag uit zoeken,waren we elke week maar jarig?!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Raar hé, gisteren hebben wij hier helemaal geen noodweer gehad (gelukkig). Wat een toestanden zeg, ik zag het ook op de tv. Dan kun je maar beter lekker met je gezinnetje binnen zitten he? Wat een mooi kaartje weer zeg,ik wist niet dat ze zulk mooi papier hadden bij de action?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! Gelukkig veilig thuis gekomen,Pff tja dat weer toch!
    Ik ben benieuwd wat voor cadeau je gaat kiezen voor je verjaardag!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterend kaartej andra ]erg leuk gedaan
    hier viel het gelukkig mee met het noodweer hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beterschap met je schoonvader meis, ik hoop dat het allemaal mee valt voor hem.
    gelukkig waren jullie op tijd thuis
    je kaartje is schitterend meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje hoor!
    Kun je zien hoe plaatselijk dat noodweer dan is he, hier in Groesbeek hadden we alleen een fikse bui en wat wind maar meer dan wat bladeren en dode takjes is er niet uit de boom gewaaid.
    Wel lag upc er een paar uur uit dus geen tv, telefoon en internet.
    Beterschap met je schoonvader!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Sandra en jeetje ja, het was me wel wat gisteravond! Hier in Terwolde viel het gelukkig mee, heel even een harde windvlaag en wat gerommel in de lucht maar verder weinig aan de hand. De achterhoek heeft het erg slim gehad zo te zien op het nieuws! Het is dan ook inderdaad niks om met je kindjes onderweg te zijn, kan me voorstellen dat je blij was om weer thuis te zijn! Fijne dag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje is dit, en gelukkig dat je veilig thuis bent gekomen, veel plezier met snuffelen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier viel het gelukkig mee,ook wel bomen op de weg en takken maar als ik het in andere plaatsen zie verschrikkelijk,gelukkig is het wel wat koeler.Je hebt weer een leuk kaartje gemaakt,mooi papier.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HOI HOI ERG MOOIE KAART, DAAR IS ZE VAST BLIJ MEE....

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja dat weer doet maar.
    Wat een lief kaartje heb je emaakt.
    Veel plezier met het uitzoeken van je verjaardagscadeau.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een scheetje ,heel mooi hoor,, owww er zijn zoveel mooie nieuwe dingen uitgekomen ,goed surfen op het net voor je kadootjes hihi ben met die van jouw nog bezig hoor tkomt echt voor je verjaardag binnen pffffff wat een werk haha spannend he xxx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkte met je schoonvader, en gelukkig zijn jullie goed thuis gekomen!
    Je kaartje is erg mooi, magnolia's blijven leuk, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,

    Oef, je zat midden in het noodweer, heftig, hoor, maar is dan wel een goede keuze geweest om snel weer te gaan. Wel blij dat het allemaal goed gegaan is! in Amersfoort hebben we alleen maar een staartje gehad, even wel pittig, maar niets vergeleken met bij jou!
    Wat een mooie kaart, erg leuk papier inderdaad! Dat distressen ziet er ook mooi uit, ik heb zelf wel zo'n ding, maar het komt nooit echt heel erg mooi over... toch nog eens proberen! Ha ha!
    Mooi gemaakt weer, Sandra! Daar zal Patries blij mee zijn!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Sandra, fijn te horen dat je weer goed bent thuis gekomen, tja het ging er flink op los he! Gelukkig hadden wij de paarden op tijd binnen voor het begon te stormen en het onweer losbrak. Vind het toch altijd best eng hoor! Maar goed, je kaartje! Ziet er weer super uit! Lieve zachte kleurtjes, echt prachtig! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben je weer actief geweest. Ik heb weinig geblogd omdat ik erg druk was met mijn eigen project. Je kaartjes zijn prachtig. Mooi papier van de Action he, die heb ik ook nog liggen. Ook dat kado envelopje is super en erg leuk om te geven. Dat noodweer was wat he..gelukkig is alles goed gekomen. Sterkte met je schoonvader. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart Sandra!! En gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen. Hier is het alles meegevallen maar op sommige plekken was het noodweer..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig is je kaart zeg! en tjee wat een verhaal, gelukkig hebben wij ook niet echt veel mee gekregen van de storm, in andere delen van het land heeft het ontzettend te keer gegaan las ik. En jaaa nog een week, ik heb mijn kadootje al uitgezocht en heb het zelfs al binnen;) ben jij klaar met snuffelen??

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje, ik moet er nog
    aan beginnen en heel veel sterkte met
    je schoonvader

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja ik zag het op tv dat het jullie kant op zulk noodweer was, hier is het wat dat betreft mee gevallen gelukkig zijn jullie weer goed thuis gekomen.
    Je kaartje is weer prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje en maar goed dt je op tijd thuis was,beterschap voor je schoonvader.
    Er staat iets op mijn blog voor jou.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja het was vreselijk in Nederland Sandra,hier in Zeeland viel het erg mee.
    maar wat we op het nieuws zagen,vreselijk,dat dit hier kan gebeuren.
    Je kaart is schitterend gemaakt,lief je stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieverd je kaartje,erg mooi gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nou,nou wat een weer hè, maar goed dat je naar huis bent gegaan en dat je ook weer veilig thuis bent gekomen!! Bij ons heeft het alleen erg hard geregend maar verder was er niks aan de hand.Nu even over je lieve kaartje die je hebt gemaakt, hij is erg leuk geworden daar zal patries vast blij mee zijn!!

    Veel liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig ben je heeldhuids aangekomen, hier veel het allemaal erg mee wel veel regen.
    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt en sterkte met je schoonvader.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een noodweer sandra! Gelukkig vier het hier in het westen nogal mee. Ik heb toevallig net 2 Action blokjes gekocht,ze zijn erg leuk! Ik blijf je manier van inkleuren erg mooi vinden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gelukkig zijn jullie goed thuisgekomen Sandra! Het ging inderdaad echt tekeer!
    Mooi vintage-kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig dat jullie goed zijn thuisgekomen Sandra! En een mooi vintage-kaartje heb je gemaakt!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Sandra,

    Ik heb nog een vraagje, op wat voor schitterend papier stempel je dit?

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super mooi kaartje weer Sandra, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is heel mooi hoor meis :D hij staat al op de kast :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen