woensdag 14 juli 2010

mijn kaartje voor marie-claire











Hoi allemaal gisteravond kreeg ik van marie-claire een mailtje dat ze mijn kaartje had ontvangen dus nu kan ik hem aan jullie laten zien.
Marie-claire is deze week jarig de 16 de en na aanleiding daarvan gaat ze een hele mooie stempelset weggeven, en daar wil ik natuurlijk ook een gokje voor wagen.
Ik heb weer een magnoliatje gebruikt want ze zijn ook zo ontzettend leuk, heb het kaartje niet te druk gemaakt maar ik vind het zo net mooi in vehouding,
verder zullen er deze week nog meer kaartjes voorbij komen voor de andere verjaardagscandy's.
Ook heb ik in de tussentijd al enkele kaartjes ontvangen voor mij eigen verjaardagscandy echt hele mooie creatie's komen er binnen super, volgende week woensdag ben ik jarig dus als je nog zin hebt om mee te doen
en het laatste wat ik nog wilde vertellen is dat we al 4 inzendingen binnen hebben gehad op de een hoop inspiratie challenge blog echt heel erg leuk en als jullie nog zin hebben om mee te doen dat kan tot vrijdagmiddag 3 uur. succes allemaal
verder wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe,

24 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart, stijlvol ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,wat een lieverd is het weer geworden,en vaak is minder mooier toch!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig heb je deze kaart voor haar gemaakt! Zo schitterend hoe je het magnoliaatje weer ingekleurd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje Sandra! De tag met congratulations vind ik ook echt te gek net als de swirls en de bloem, echt mooi gedaan!
    De kleurtjes zijn ook zo mooi, zo rustig. Echt een prachtig kaartje.
    Fijne dag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart erg leuk idee zo met de tag erachter gemaakt.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het je al laten weten, maar ik wil je nogmaals bedanken voor deze Super mooie kaart, hij is ook zo mooi in gekleurd, super!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi,wat een mooi bloemetje en wat ziet het er mooi uit!!En je stempel is super mooi ingekleurd!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,

    Mooi kaartje, leuke kleurtjes.
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kaart sandra, ik denk dat ze hem heel mooi vindt ook..

    ps ben blij dat jij mijn kaart binnen hebt gekregen.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kleuren combinatie heb je gebruikt voor deze kaart en de afdruk ook weer supers ingekleurd..Geniet van de woensdag Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Sandra! Mooi ingekleurd en mooie kleuren heb je geb ruikt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt sandra en geweldig stempeltje heb je gebruikt
    groetjes en fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje heb je gemaakt!! Je hebt de stempel weer erg mooi ingekleurd xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook deze ziet er weer super leuke gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wouw schitterend kaatrje heb je gemaakt sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw dat is weer een prachtige kaart
    leuk gedaan met die label
    en het afdrukje heb je schitterend gekleurd
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,

    Wat is hij mooi geworden! Het label is heel bijzonder, zeg, mooi gemaakt!! Ik heb Marie-Claire ook een kaart gestuurd en ze zei al dat het moeilijk kiezen zal worden en dat zie ik ook wel ;-)
    Erg mooi gekleurd weer, zeg! Mooi papier gebruik je daar ook voor, is dat aquarelpapier? Dat werkt heel mooi, zeg! Bijzonder weer!
    Fijne dag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtkaart en super mooi ingekleurd !!

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi sandra
    ik ken dat ik heb ook een verslaving aan magnolia
    ik kan ze ook niet laten liggen
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Sandra,zo lief die stempel,prachtig ingekleurd.
    Mooi details.
    Daar was ze zeker blij mee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige kaart Sandra, heel mooi gemaakt!
    En de stempel is ook echt een schatje.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje Sandra, zo lief!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Sandra, Wow wat een beauty weer! Heb eens even goed naar het inkleuren gekeken, wat heb je die beentjes/knietjes mooi gekleurd!! Super! Wilde ook nog even zeggen dat ik de foto's van je zoontjes erg leuk vind zo in je sidebar! Kan je trots op zijn! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen