zaterdag 24 juli 2010

een nieuwe challenge bij ehi challenge blog

het is weer tijd voor de nieuwe challenge bij een hoop inspiratie challenge blog.
dit keer is de opdracht iets te maken alles behalve een kaart,
dus dat kunnen doosjes zijn, mapjes etc,
ik heb er voor gekozen om een hoedje te maken. ooit ergens met het bloghoppen gezien maar helaas had ik er geen beschrijving van dus zelf maar aan de slag gegaan en dit is het geworden. ik heb hem zo gemaakt dat je er wel iets in op kunt bergen, ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik hoop dat jullie gezellig mee komen doen met de challenge










23 opmerkingen:

  1. Wauw!!
    Wat een mooi hoedje heb je gemaakt!!
    Echt prachtig! En het papier is ook al zooo mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig zeg ! wow wat mooi ! Fijn weekend. GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf papier heb je gebruitk en je hoed is ook super geworden...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk idee, je moet er maar op komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrrr mooi, geweldig papier en heel leuk idee ga ik zeker iets mee doen.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en super origineel is dit leuke hoedje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sandra!
    daar ben ik weer een keer!ik was lange tijd afwezig daarom wilde ik je nog even feliciteren!!en ik vind het hoedje echt heel mooi!
    ben trouwens ook weer begonnen met kaarten maken!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is heel orgineel, en leuk dat je er een kleinigheidje in kunt doen.

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw wat is dit schitterend ik vind
    het echt een toppie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Sandra,en erg leuk gevonden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die is leuk zeg! Zo romantisch en er kan zelfs ook nog een verrassing in. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hoedje! Wauw, wat leuk, zeg! En nog met een verrassing er in ook nog, hi hi, hou wel van dat soort hoedjes! ;-)
    Mooi gemaakt, Sandra, en nu gaat lekker je vakantie beginnen, toch? Heeeeel veel plezier!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,

    Je hebt een prachtige hoed gemaakt, een ontzettend leuk idee!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer heel mooi!!!!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw schitterend hoedje sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kei leuk idee om een hoedje te maken, ziet er mooi uit!
    Lekker hé vakantie!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat geweldig Sandra,schitterend gemaakt zeg.
    Prachtig papier,mooi kant en bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk een hoedje. Ik ga het zeker ook een keer proberen. En wat een prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een super mooie creatie gemaakt, heel origineel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee Sandra!
    En je hebt het supermooi uitgewerkt!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat een gave hoed is dit zeg! Prachtige uitwerking van de challenge.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen