dinsdag 20 juli 2010

een magnolia kaartje




ik ben afgelopen weekend begonnen met het afdrukje in kleuren met ja ja een keer de copic markers,( ik moest ze wel ff afstoffen hihi) helaas heeft teun afgelopen weekend erg veel last van krampjes gehad waardoor hij heel veel heeft gehuild dus ik heb uren met hem om mijn arm rond gelopen( nu gelukkig niet meer). Ook nog hebben we kraam visites gehad en nu weer dat warme weer je snap dus denk ik wel dat ik daarom ook niet veel op jullie bloggen heb rond gekeken. ik heb dit kaartje met mijn nieuwe papier gemaakt van tim holtz. Morgen zal ik mijn gekregen kadootjes laten zien. Ik heb nog niet alles binnen maar wel al het meeste.
ooo mijn vingers kriebelen gewoon om weer te freubelen maar helaas vanavond weer bezoek voor teun en morgen gaan we met de kindjes s middags na dippiedoe in best. en s avonds krijgen we nog familie op bezoek.
oo en wat ben ik tot nu toe toch al verwend met jullie mooie creaties mijn kast staat al vol en nu kreeg ik 2 mailtjes dat vandaag nog kaartjes op de bus gaan dus daar wacht ik op en waarschijnlijk heb ik ze donderdag binnen en dan zal ik na 20.00 uur een keuze maken wie de candy heeft gewonnen, zal wel heel moeilijk gaan worden ben ik bang.
ook wacht ik nog op spulletjes voor de candy want ik had me een beetje vergist die online scrapwinkel had namelijk een weekje vakantie en ik had dat over het hoofd gezien. maar komt goed. als het goed is krijg ik het donderdag of vrijdag .
ik wens iedereen nog een hele zonnige dag toe
liefs sandra

32 opmerkingen:

  1. hij is weer supeleuk en schitterend ingekleurd...die kaarten zijn je allemaal gegunt meis en succes met de winnaar zoeken, sta nu niet graag in jou schoenen...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Daar zal de juf van Niek wel heel erg blij mee zijn.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje !!!
    Groetjes Miranda...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heel mooi gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi zeg!

    En succes met uit zoeken aar de winnaar!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,
    Wat een lief kaartje voor de juf,zal ze wel heel mooi vinden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou de juf mag blij zijn met zo'n mooie kaart..
    super sandra..

    en ps de kaart is gepost, dus die zal er morgen wel zijn..

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje voor Niek's juf Sandra!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje , Ik heb mijn
    kaartje vandaag op de bus gedaan dus hoop dat hij op tijd aankomt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Sandra!
    Mooie zachte kleuren weer, super lief!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw dat ziet er heel mooi uit hoor!
    Ik wil na mijn vakantie een keer zien te regelen dat Angelique bij mij een workshop komt geven met copics, mocht je interesse hebben geef maar een gil.
    Oh wat dom nu staat het er net alsof je niet mooi kleurt maar dat bedoel ik echt niet hoor!
    Dacht er aannomdat je bij mij in de buurt (Groesbeek) woont.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi zeg, prachtig papier ook! En het kleuren met copics ben je nog niet verleerd hoor! Nou, fijne verjaardag morgen, ik hoop dat mijn kaartje nog op tijd binnen komt, ik heb hem net aan de tnt-man mee kunnen geven, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Sandra! En een heel fijne dag morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra,

    Een heel mooi kaartje, ik wens je alvast een hele gezellige verjaardag toe.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Sandra,en wat mooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart hoor.....de kleuren zijn ook heel mooi. En hij is prachtig ingekleurd.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje erg mooi papier van tim holz,fijne verjaardag morgen.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje Sandra,Zo mooi ingekleurd deze mooie stempel.
    Prachtig papier en die krul.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje!! Vind het papier van Tim Holtz geweldig.. je hebt het stempeltje ook weer super ingekleurd! een hele fijne verjaardag morgen.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig monochroom kaartje is dit geworden. Veel plezier morgen met je jongens en een fijne verjaardag gewenst!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart sandra, super!

    * Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schitterend kaartje..prachtig
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sandra van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens jullie een hele fijne en gezellige dag.
    En je kaartje voor de juf is schitterend!!

    Groetjes Jannie.

    Ps krijg net een berichtje van je binnen bedankt voor je lieve comments.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schitterend, een prachtige kaart!! Hieperdepieppppp hoera, van harte gefeliicteerd en een hele fijne dag vandaag!! geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wouw schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    succes met dew inaar uit te kiezen hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartelijk gefeliciteerd sandra
    met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag met je gezinnetje
    en je kaart is weer supper mooi geworden zeg !!!
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sandra wens je een Fijne verjaardag geniet ervan te midden van je gezinnetje, en je kaart is weer parchtig geworden.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Sandra, prachtig kaartje! Mooie tinten ook, schitterend papier! Hopelijk gaat het al weer wat beter met Teun, sterkte! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je verjaardag, helaas heb ik niet meegedaan aan je candy, maar via deze weg nog van harte. Je kaartje voor de juf is heel mooi geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart weer Sandra!
    En; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
    Hoop dat je goed verwend bent vandaag! En dat Teun geen last meer heeft van de krampjes.. Da's zo erg bij zo'n kleintje..
    Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen