donderdag 22 juli 2010

Candy is gesloten


ja ja ook mijn verjaardag zit erweer aan te komen over een kleine 3 weekjes,
op 21 juli word ik 29 jaar en na aanleiding van mijn verjaardag wil ik 2 kadootjes weg gaan geven, maar daar moet je wel iets voor doen,

* wordt volger of je bent het al
*Zet de candy op je blog in je sitebar
* laat een berichtje achter zodat ik kan zien dat je mee doet,

Nu ik de smaak te pakken heb gekregen met het mogen ontvangen van jullie prachtige kaartjes voor de geboorte van teun,
* wil ik graag dat jullie voor mij een mooie verjaardags kaart maakt en/of creatie. ( is niet verplicht natuurlijk maar wel heel leuk als je mee doet)
Op 21 sluit ik de candy om 20.00 en op 22 juli maakt ik 2winnaars bekend nadat ik keuze heb gemaakt uit jullie prachtige inzendingen,

voor mijn adres kun je me mailen.
sandra.rovers@hotmail.com

scol na beneden voor nieuwe creaties ,dit bericht blijft boven aan staan tot 22 juli

48 opmerkingen:

  1. ik doe mee natuurlijk altijd leuk toch kaartjes ontvangen ,heb je adres al xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, is dat even heel erg toevallig, ook ik ben 21 juli jarig alleen uhmm word ik geen 29 hihi. Super gave candy zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Sandra! Ik doe mee!
    Heb ik meteen weer een goed excuus om met het warme weer een kaartje te maken ;-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra

    Wat leuk dat je twee kadootjes gaat weggeven als je jarig bent, nou ik ben gek op kadootjes dus doe
    lekker mee.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey wat leuk, ook bijna jarig! Ik op 16 juli ;)Misschien vind je het ook leuk om aan mijn Candy mee te doen ;)
    Ik doe graag mee met jou candy!!
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, feestelijke tijden voor jou dus! Ik heb je candy op m'n blog staan. Nu nog aan de knutsel...
    Fijn weekend!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief gebaar meis
    ik doe graag mee, ik ga alles meteen in orde maken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee, tuurlijk doe ik ook mee
    zal je candy even bij mij op het blog plaatsen..
    volger ben ik al hihih.
    je adres heb ik al.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sandra,
    heb de candy op mijn blog gezet hoor! Wil ook wel een gokje wagen!
    Heb je adres nog, dus dat komt nu van pas voor de verjaardagskaart!! ;-)
    Hoop volgende week eens een mooie kaart voor je te maken, maar het zijn echt tropische temperaturen zeg, pffff, mij te warm vandaag! We zitten hier lekker bij de ventilator. Kids zitten dan binnen, dan in het bad achter.
    zo nog ff de nieuwe fiets halen voor Sanne d'r verjaardag en dan morgen feest vieren hier!!! (hoop alleen dat het ietsje minder warm is).
    Fijn weekend!! groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi San, hardstikke leuk je verjaardagscandy, ik stuur je natuurlijk een kaart en zet je candy op mijn blog, spannenddddddddddd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sandra
    vind het altijd leuk een toffe candy
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf :D ik doe graag mee :D ik heb je even een mailtje gestuurd! je candy staat in mn sidebar en volger ben ik al een tijdje ;)

    http://4.bp.blogspot.com/_Z9smEgJRCE4/TC2mEECYPOI/AAAAAAAABe4/8lJ3thwoJ1c/s400/happybirthdaytome.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,

    Super!!! Wat leuk! Ik doe natuurlijk mee, heb je adres net gekregen, dus dat gaat helemaal goed komen! Leuk dat je dit doet! Ik heb gisteren de 50 volgers gehaald, helemaal super, en geef daar ook een candy voor weg. Doe je mee? Fijne dag!! Zijn je mannen ook oranjefans? Dan hebben ze groot feest, hi hi!!
    Pim is even bij zijn ouders, lekker in de tuin, wat koeler voor hem. Gelukkig gaat het steeds ietsje beter, lief dat je er naar vraagt! Woensdag gaan we weer naar het ziekenhuis, hopelijk dan het gips er af. Hij heeft oranje gips, dus zou nog even mogen blijven zitten, hi hi!! Fijne avond!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Candy ik wil graag een gokje wagen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra natuurlijk doe ik mee met deze candy en je adres heb ik al ivm met peetjes verjaardagenblog. Hoe gaat het met kleine Teun, alles goed en hoe vinden de boys het weer een broertje erbij?

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee..een candy voor je verjaardag! Ik doe graag mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra,

    Ik doe graag mee met je eerste candy hoor!
    Maar de tweede weet ik nog niet....ik zie altijd zoveel mooie andere werkjes dat ik toch geen kans maak,en weet wat voor prachtige kaarten jezelf maakt.Daarbij heb ik al sinds die hitte niks meer geknutseld,de kaart voor Teun is het laatste wat ik gemaakt heb,ik heb er geen zin in met deze hitte,wel en poging gewaagd maar was gauw klaar; het lukte niet om er echt zin in te krijgen,dus staan mijn distress inkten weer onaangeroerd op de tafel op me te wachten op betere tijden....
    Ik heb natuurlijk wel een link op mijn blog :Stempelientje gezet.
    Groetjes van Stempelientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo sandra. leuk hoor. natuurlijk doe ik mee. ik heb t al op mijn blog gezet. zo nu en dan kijk ik ff want ik heb niet veel tijd.
    ik hoop dat je mijn kaart hebt ontvangen groetjes Antonia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk ik doe graag mee.
    Je hebt er alweer zin in, gaat alles goed met jou en Teun??

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben graag volger geworden van je blog want je maakt schitterende creaties zeg. Je candy neem ik helaas niet mee maar wel wil ik je alvast van harte feliciteren.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pas 29, en al 4 kleine ventjes en één grote niet te vergeten! Wat super leuk zeg. Nou, ik hoop mee te gaan doen, mits ik er tijd voor krijg in de vakantie, het is hier een hele drukte met alle 6 de kids thuis hoor! Je adres heb ik natuurlijk nog van de kleine Teun, gaat alles goed, hij moet wel meteen goed tegen de hitte bestand zijn zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk Sandra, ik ben twee dagen later jarig maar ik wordt wel iets ouder hii.
    Maar ik doe graag mee.


    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey,

    Tuurlijk doe ik mee, en je adres moet ik volgens mij nog ergens hebben liggen.
    Leuk dat je een candy weggeeft voor je verjaardag, en ja, daar kan ik wel een leuk kaartje voor maken om mee kans te hebben.

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sandra

    Als ik tijd krijg, ben namelijk op vakantie
    Stuur ik jou natuurlijk ook een verjaardags kaartje
    Je adres heb ik al !!
    Oja super candy !!
    Ga hem nu snel in mijn side-bar zetten
    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sandra,

    Wat leuk dat je een Candy weggeeft, uiteraard wil ik daar graag aan mee doen.
    Hoe gaat het met de kleine Teun, groeit hij al lekker en ben jezelf ook weer helemaal in je doen en laten? Je zal het vast lekker druk hebben met de jongens.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wilde eerst mijn kaartje af hebben en dat is ondanks de warmte gelukt,dus nu staat je candy in mijn sidebar .Erg leuk idee om een kaartje te versturen voor je verjaardag en zo een candy er aanvast te koppelen.

    Fijne dag nog,gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat je een candy weggeeft.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sandra,

    Ik waag graag een gokje. Ik zal een mooie kaart voor je freubelen.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe graag mee. een sidebar heb ik niet, maar je staat bij mn berichten. mag vast ook wel he?
    enne....alvast gefeliciteerd!!!

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeej meid

    Ook ik doe heel graag mee met je verjaardagscandy.
    Gaaf zeg!
    Enne...je adres heb ik al hoor, dus komt snel een kaartje jou kant op.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga morgen als het niet te warm word is lekker knutselen. Een verjaardagskaart is altijd leuk om te maken. Lekker vrolijk!

    Ik mail je nog even voor je adres als hij klaar is!

    Groetjes!
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk dat je een candy weggeeft.
    Volger was ik al. De candy staat ook in mn sidebar!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi sandra
    ik doe ook mee hoor en het kaartje is naar je onderweg :D en de candy staat op me blog
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh leuk! ik ga ook mijn best doen. ik hoop dat ik het red. want moet nu elke avond leren. heb over 3 weken examen. en dat is echt pittig. maar ik doe mijn best :)

    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sandra,

    Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover!
    Wat een leuke kereltjes heb je overigens!
    Ik doe graag mee met je candy en ben ook volger van je geworden!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi, heb me aangemeld als volger en wil graag meedoen hoor.

    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Sandra, ik wil wel een gokje wagen.
    Mailtje is onderweg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. I wish you a happy birthday!!!!!

    Nice way to celebrate...

    Hope you have a wonderful party.

    Ardilla
    http://ardillatrabajadora.multiply.com/links/item/131/Happy_Birthday_candy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Great candy I posted it in my sidebar and I am a follower Happy Birthday

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wij doen ook graag mee , hoe gaat het met de kleine Teun alles goed?

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik zou graag mee doen! ik mail nog even voor je adres!

    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hai Sandra, Wat leuk dat je je verjaardag met ons samen wilt vieren door een candy weg te geven! Ik ga nog snel aan de slag hoor met een kaartje voor je! Ik doe graag mee hoor, Leuk! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Goede morgen Sandra.
    Vandaag is het jou verjaardag, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van met iedereen die je lief is.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Sandra, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag.

    Gr. Karin en Didy!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. sandra
    gefeliciteerd meis
    ik wens je een geweldige dag vandaag
    geniet ervan met je familie meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sandra!!! Geniet er lekker van!


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen