maandag 12 juli 2010

een kado envelopje
















hoi allemaal,

Nou vanmorgen is volgens mij de aller eerste keer in 3 jaar sinds rens en niek op school zitten dat ik ze niet optijd in de klas had.
Altijd heb ik de kinderen stipt om 10 over acht klaar staan om na school te lopen en nu waren ze pas 10 voor negen in de klas, nu vragen jullie je eigen natuurlijk af hoe kan dat dan nou ja ik denk dat de nacht een beetje opgebroken was, en vanmorgen toen teun gevoed moest worden was het iets voor 7 dus ondertussen was mijn wekker gegaan en ik heb hem uitgezet omdat ik toch al wakker was maar nu ben ik met teun in mijn armen tijdens het voeden gewoon weer in slaap gevallen. tje kan gebeuren maar ik werd dus pas iets voor half 9 wakker. dus snel teun in de kinderwagen gelegd. de andere boys uit bed getrommeld snel wassen en aangekleed en helaas met een lege maag na school gegaan. tjonge wat een toestand hé zo zie je maar weer voor alles is een 1ste keer.
Oja vergeet bijna het envelopje,
papier heb ik gebruikt uit het vintage blokje van de action en het afdrukje heb ik met distress ingekleurd. als inhoud heb ik nu even theezakjes gedaan maar kan natuurlijk ook iets anders in , een zakje nespresso of een kadopasje, ligt er natuurlijk aan wie ik het ga geven
fijne dag allemaal ik mag vanmiddag met teun voor de 1ste x na het consultatiebureau en ik ben benieuwd of hij is gegroeid maar dat zal wel
liefs sandra

25 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,petje af voor je hoor,het lijkt me best een druk bestaan zo met 4 knulletjes om je heen,en dan kan zoiets wel eens gebeuren.
    He wat een leuk envelopje is het geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtig en origineel vlopje, en tja wat wil je met dit hete weer slaap je al slechter, en dan kun je met een lekkere koele nacht ff wat slaap inhalen toch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan de gene die hem kadoo krijg zal er best blij mee zijn neem ik aan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke envelop.
    Dat je er al weer tijd voor hebt, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh schaam je diep!!! hahahaha Neeeej hoor.
    Hahahah
    Kan iedereen overkomen.
    En dat zullen ze op school vast niet te erg hebben gevonden.

    En je envelopje is heeeel mooi geworden zeg!
    Super!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh,wat mooi!!!wij hebben al vakantie,dat heb jij ook nodig geloof ik!!En kan een keer gebeuren he,je hebt t druk zat!
    Je kaart is weer super mooi!!
    Fijne dag verder,Jolanda
    (enne je kan beter te laat zijn met brengen dan met halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kan gebeuren Sandra,ik zie je al leggen,met Teun aan je borst aan jij slapen,Ha,Ha.
    Teun kon wel drinken al die tyd.
    Je envelop is prachtig gemaakt,lief die stempel,en dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. eens moet de eerste keer zijn toch en daar zal school echt niet moeilijk over doen. Je vlop is superleuk gemaakt en voor zoveel doeleinden te gebruiken...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend doosje sandra
    erg leuk gedaan
    en mischien wordt het nu wel echt tijd voor de zomervakantie bij jullie;) voor alles moet een eerste keer zijn hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kado envelop leuk zo ook met thee erin.Jullie hadden het gewoon nodig even wat langer slapen, gelukkig is het voor jullie ook ibjna vakantie.

    Gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend vlopje meis
    alles gebeurt wel eens een keer, je hebt het nog snel gedaan om ze op school te krijgen, je zal het wel nodig gehad hebben, hihihi
    dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha Sandra,
    wat een prachtig envelopje! Heel erg leuk!
    Enne... dat verslapen, ach... dat kan iedereen een x gebeuren hoor! haha, t'is bijna vakantie voor jullie he, dus je zal ook wel hard aan je rust toe zijn ;-) Hou je taai!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra!

    Zo te lezen en je blij als het vakantie is haha.Geeft toch niks joh, kan iedereen gebeuren.

    Wat een supergave creatie heb je gemaakt. Echt heel schattig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi het kan toch een keer gebeuren hhihi
    en iderdaad voor alles moet er een eerste keer zijn..
    maar wat een mooie cadeau envelop heb je gemaakt.
    superrrrr.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Sandra, prachtig je kadoenvelop! wat een mooie vlinder heb je er op zitten, super! Niet zo gek hoor als je je een keer verslaapt, hihi! Gebeurt iedereen wel eens hoor, heerlijk toch zo met de kleine Teun in je armen, tja die vond het natuurlijk allemaal wel best, zo lekker bij mama liggen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Trek het je niet aan dat je een keertje te laat bent op school ... bij velen is dat de routine van elke dag.

    Je envlop kaart is prachtig !!! die swirl en vlinder heb je die met een pons of die gemaakt, die zijn echt schitterend.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tja kan gebeuren hoor, vind het al erg knap hoe je alles voor elkaar krijgt!! En het einde van het schooljaar dus ze doen toch niet heel erg veel meer. je vloppie is super zeg, wat een kei gaaf modelletje weer! Ik ben benieuwd hoeveel dat kleine manneke van jullie gegroeid is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. kan me best voorstellen dat je met de kleine in je armen inslaap ben gevallen je heb het erg druk en dan maak je nog van die leuke dingen petje af voor sandra lieve groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi sandra,maar de volgende keer geen lege maag ,te laat ben je toch al.dan maken 10minuten ook niks meer uit.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De gebroken nachten en het warme weer braken je ff op.. Afijn, ze zijn nog op school gekomen.
    Een schitterend vloppie is het Sandra.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Take it easy, een keertje te laat is OK, zeker als je het zo druk hebt! Mooie envelop heb je gemaakt! Succes bij het consultatiebureau:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk zeg :D ik heb inmiddels je kaartje gehad voor de blogcandy super mooi dankjewel :D hij staat al op de kast :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Sandra,

    Allereerst super bedankt voor de erg leuke post die ik vandaag kreeg! Wat een ontzettende mooie kaart, heel leuk met dat labeltje er in gestoken en een erg lieve tekst er op. Wat kleur je dat super mooi in, zeg, dat zie je altijd al wel op je blog, maar in het echt toch nog beter! Knap werk, hoor! Mijn kaart voor jou gaat ook vandaag op de post, ha ha, zo sturen we elkaar onze creaties toe, super!!
    Deze envelop die je hebt gemaakt is ook erg mooi! Super, die vlinder en erg leuk om iemand zo een cadeautje te geven, heel leuk!
    Ach, de boys zullen toch wel bijna vakantie hebben, toch? Het wordt je vast vergeven en lijkt me een hele klus, om zo met vier kids aan de slag te moeten 's morgens! Knap, hoor!
    Fijne avond en lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het knap dat het pas de 1e keer is dat je dat is overkomen. Het zal ook niet meevallen als je elke keer een gebroken nachtrust hebt.
    Je kado-envelopje is heel mooi en zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohh wat een schitterende kado envelop heb je gemaakt zeg wowwwwwwwwwww
    en ach verslapen doen we allemaal wel een keertje toch ;);) ik vind het nog knap van je dat het allemaal maar doet zo hoor :O:O:O maar het word gewoon tijd voor vakantie vind je niet ;);)
    groetjes desirée

    BeantwoordenVerwijderen