vrijdag 16 juli 2010

kaartje voor wendy , verjaardagskadootje in bestelling en 3 awards


. wendy geeft een candy weg en dit kaartje heb ik voor haar gemaakt, In mijn sitebar staat een link na haar blog. het afdrukje en de tekst heb ik met 3 d foam weer opgeplakt , magnoliatje weer met de distressinkt en verder heb ik er een label bij gemaakt die je in de rechterzijde achter het afdrukje kunt stoppen


verder heb ik gister even goed online geshopt voor mij verjaardag , oo ik ben zo blij als het goed is krijg ik vandaag al een gedeelte binnen en de rest hopelijk nog voor mijn verjaardag,
Ik heb enkele creatables van marianne design besteld , maar ook ja ja 6 nieuwe magnoliatjes van de nieuwe serie, en natuurlijk nog wat klein frummel spul
Als ik alles binnen heb laat ik het jullie zien,
ook gister heb ik weer hele mooie kaarten mogen ontvangen voor mijn verjaardagscandy. pfff wat zal ik het moeilijk krijgen met kiezen maar goed de boys helpen me mee dus gaat helemaal goed komen,










en ik zag net dat ik van gea deze 3 award heb gekregen , heel erg bedankt gea

26 opmerkingen:

  1. prachtig en chique kaartje is dit, en gefeliciteerd met je awards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Sandra!!
    En gefeliciteerd met je awards!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww meid wat heerlijk dat je ff lekker online hebt geshopt, ik heb ook de nieuwe stempels van magnolia gezien maar... niet besteld goed he? Je kaartje is super geworden, mooi papier met die roos..zal een zware job worden om er de mooiste uit te zoeken..goed weekend Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Leuk met dat labeltje aan de zijkant.
    Ik vind het knap hoe je met 4 "kleine" kinderen toch iedere keer weer van die mooie kaarten kunt maken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw schitterend kaatrje sandra
    erg leuk gedaan
    gefeliciteerd met je welverdiende awards
    en ben egr eniuewd naar je niuewe freubelspul hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sandra wat een leuk kaartje
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart heb je gemaakt sandra
    en succes met het uitzoeken van de kaart van de week hihi zal vast een klus worden meid ;);)
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ERG LEUKE KAART SANDRA...

    GEFELICITEERD MET JE AWARDS.
    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is weer een schitterende kaart meis
    nieuwe hobby spullen!!! veel plezier als je ze binnen hebt meis
    gefeliciteerd met je awards meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd ook.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hé, die heb je weer prachtig ingekleurd zeg! Een hele mooie kaart voor Wendy zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Sandra!
    Dankjewel voor je leuke reactie op de 'mannen-LO'.. Vind het ook prachtig om jouw foto's van al je mannen te zien! Heb ik nog even te gaan, hihi.. Er komt in november weer een kleintje bij in de familie (niet van mij hoor :-). Ben heeeel benieuwd of het een meisje is, of toch weer een jongen...
    Fijne dag! Yvon x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje weer en een schattige stempel ik kon het ook niet laten om een paar magnolia's nieuwe te preordenen.

    Fijn weekend alvast,gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaarjte, heel lief!

    Heerlijk dat je zo geshopt hebt op Internet, is dan echt een feest als het allemaal binnenkomt he.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kaartje Sandra!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje heb je voor Wendy gemaakt heb de mijne net op de bus gedaan, super gefeliciteerd met je Awards!!

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sandra,wat een plaatje!!!!
    Groetjes Heidy
    PS Ben benieuwd naar al de moois...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. (Bijna) niks zo leuk als scrapspulletjes kopen, hihi! Mooie kaart weer, herken ik daar ook weer het mooie Actionpapier?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi sandra
    Wat een leuk kaartje weer, en wat een leuke stempel van magnolia!
    En zo mooi ingekleurd!
    En de nieuwste zijn ook al zo leuk, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh wowww Sandra,Wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooi kaartje en heel veel
    plezier met al je nieuwe spulletjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje Sandra. En ook dat labeltje aan de zijkant is erg leuk. Gefeliciteerd met je awards. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. erg mooie kreatie weer!
    maar ben niet anders van jou gewend.
    &n wat leuk zeg die awards, erg leuk.

    Ik geef trouwens een candy weg, kom dus even kijken.

    * Samantha..*

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat een prachtig kaartje heb je voor Wendy gemaakt!!
    Daar zal ze heeel blij mee zijn!

    Enne...ik stuur morgen je kaartje op, want had nog op iets moeten wachten, vandaar dat het een bijna latertje word. Maar als t goed is komt ie maandag of dinsdag dan aan.
    Precies op tijd!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sandra, Leuke kaart! Prachtig stempeltje en mooi ingekleurd. Ik heb ook van de nieuwe serie al wat besteld! Ze zijn weer zooooo leuk! Kan niet wachten om te beginnen. Gefeliciteerd met je awards. Fijne avond! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je awards en wat een super mooie kaart het is een schatje!!zo mooi!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen