zondag 14 februari 2010

Thanks



Dit kaartje heb ik gemaakt na aanleiding van de nieuwe sketch van Create4 fun
het afdrukje weer ingekleurd met mijn vertrouwde copic's de bloem heb ik zelf gemaakt dmv een retro bloemen pons. (uitleg staat bij ge-we op de blog.)
En dames is bij jullie ook al de carnaval vreugde losgebarsten hier in het dorp wel. ik zelf sla dit jaar over maar jullie snappen denk ik wel waarom. mijn ouders zijn zo lief om de oudste 2 jongens morgen en overmorgen mee te nemen na de carnavals kindermiddag. De jongste heeft er toch nog niets aan is nog geen anderhalf dus volgend jaar is vroeg genoeg om heb daarmee natoe te nemen,
fijne zondag nog
liefs sandra

24 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en ik vind die digi-stempel echt heel gaaf! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Sandra, lieve afbeelding en mooie kleurtjes. Geen carnaval hier in Barendrecht, wel bij mijn ouders in het zuiden maar ik sla lekker over, veeeel te koud!
    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem erg leuk! leuk afdrukje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje zeg :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje en zo'n leuke
    stempel en mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje, op die prachtige kaart, en ook zo lekker vrolijk is die, en nee mijn zien ze ook niet met carnaval weet wel wat ik liever doe haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die bloem is in 1 woord geweldig,super kleuren en het totaal plaatje zo ls gewoonlijk super leuk...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt nav de sketch!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Sandra, deze vind ik echt heel mooi. Leuke stempel en supermooi ingekleurd. Het is trouwens een leuke sketch! Enne nee, geen carnaval hier in NH!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sandra, je kaartje is heel mooi geworden. Lef stempeltje ook.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg lief kaartje Sandra, hele leuke stempel. Wij vieren hier geen carnaval, dat doen wij met kermis (in de zomer)
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sandra
    ik kwam toevallig op je blog terecht dus ben even rond gaan kijken en wat maak jij een schitterende creaties zeg echt super
    heb em gelijk als je volger aangeklikt
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje heb je gemaakt en wat een schattige stempeltje heb je gebruikt,succes met de challenge.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra,wat een lief kaartje en je bloem is prachtig.
    Nog een fijne avond.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart hoor! en nee hier ook geen carnaval... moet er zelfs niet aan denken... althans niet meer hhii

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart is prachtig geworden Sandra,ik vind de zachte kleuren die je gebruikt hebt helemaal super,en de sketch is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief kaartje weer San!
    En hier doen ze niks aan de carnaval dus valt weinig te hossen hier...

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi sandra,
    wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt!
    liefs ,
    annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, en mooie stempel.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra, ik was even wat aan het rondsnuffelen op diverse blogs en zo kwam ik ook hier terecht. Wat maak je leuke dingen!! Ook je laatste kaart is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Sandra. En ik vind het echt super dat je telkens weer een reactie achterlaat op mijn blogje. Dat is echt top!!!! Nou ik ga er weer vandoor. Ik ga misschien nog even wat in elkaar frutselen.

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen