maandag 8 februari 2010

een kaartje roze en aqua


Ik had vanmiddag dit afdrukje al ingekleurd en het papier had ik ook al klaar liggen.
Net na het eten mijn eettafel weer opgeruimt om plek te maken voor mijn freubel spulletjes.
Ik was erg verbaast want niek maar ook stan waren beide zo moe dat ze om kwart over 6 al in bed lagen en voor half 7 het al helemaal stil was. Arno heeft onze Rens net maar na boven gebracht en in zijn bedje gelegd. heerlijk is dat die rust om je heen. had ik wel ff nodig want heb de hele nacht met stan op mijn arm gezeten omdat hij weer tandjes aan het krijgen is. Om 6 uur vanmorgen had arno mij afgelost zodat ik toch nog een krap uurtje kon slapen , helemaal brak toen ik er toch uit moest maar goed die andere 2 moesten na school. Half 8 vanmorgen sliep stan eindelijk tot vanmiddag half 2 . Daarna hem maar snel kleren aan gedaan en mijn rondje boodschappen weer gedaan. door het verkeerde ritme was ik vanmiddag ook nog te laat bij school , maar ik had geluk de boys kwamen allebei 5 min, uit hun klas. al met al toch nog op tijd.
Ik ga zo nog ff freubelen en dan onder een heerlijke douche en lekker vroeg na bed.
fijne avond allemaal
liefs sandra

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,Je kaartje is schattig,En gelijk heb je ,lekker betijds naar bed na zo een nachtje,
    Ik ga zo lekker mijn hobby uitoefenen namelijk bowlen.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend lief kaartje weer Sandra! vind de kleurtjes super! Snap best dat die kids en jij helemaal uitgeput zijn na zo een nacht! veel freubelplezier nog en slaap lekker straks!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Wat een schattig kaartje weer en die stempel wat een cutie, ik hou d'r van...

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap hoor, zwanger, te weinig slaap, huishouden runnen en dan ook nog tijd voor een leuk kaartje te maken, Top!!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje prachtig in die kleurtjes, enne rust lekker uit en voor straks welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan ik me voorstellen dat je na zo'n nacht brak bent, knap van je dat je toch nog zo'n prachtig kaartje hebt gemaakt, wat een enig stempeltje en wat heb je het mooi ingekleurd.

    Sterkte voor vannacht.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Sandra, kruip lekker vroeg in bed..! Knap dat je tussen alle bedrijven door toch nog deze mooie kaart hebt gemaakt. Leuke stempel! Is die van de greeting farm?
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje en ik hoop voor jou
    dat je vannacht weer lekker kan doorslapen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen