maandag 22 februari 2010

mijn bol buikje


Ik ben met mijn zwangerschap alweer over de helft , wat gaat het toch snel zeg,ik voel me gelukkig weer goed (soms te goed) moet daar mee moet ik ook opletten zodat ik niet gelijk te veel ga doen, ben gister begonnen met de geboorte kaartjes en ik kan er nog niet veel over vertellen alleen dat ik heel veel snijwerk heb en ik veel hoekjes af moest ronden met de hoekpons , Per kaartje maar liefst 10 x een hoekje afronden en dat bij +/- 140 kaartjes . dus je snapt wel dat ik een lamme hand heb van de pons.

hoop vanavond een kaartje te kunnen maken had via het bloghoppen ergens een leuk kaartje gezien nu hoop ik dat ik nog weet hoe 't in elkaar gezet moet worden want ik weet echt niet meer op welke blog ik die gezien heb. ( blond hé)
Zal wel weer een heel gepuzzel worden ben ik bang maar goed ik heb de tijd aan mezelf hoef voor niemand te haasten

fijne avond allemaal

liefs sandra

19 opmerkingen:

  1. Hee Sandra!

    Wat een flinke buik al zeg!

    En ben benieuwd naar je kaartje!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh mied dat gaat al goed he, kan me voorstellen dat je trots op je mooie buik bent xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Sanmdra,wat een mooie buik meid,als ik dat zie dan ....is voor mij verleden tijd,geniet er maar lekker van.
    Succes met je geboorte kaartjes en met het gefreubel van de kaart die je bij het blog hoppen gevonden hebt.
    Fijne avond,groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi buikje hoor Sandra, over de helft alweer. Wat gaat het snel he. Ik ben woensdag uitgerekend, de laatste paar dagen gaan erg langzaam vind ik maar dat komt denk ik omdat ik zo benieuwd ben naar dat kleine wondertje in mijn buik hihi.
    Succes met je kaartjes (ik heb ze lekker besteld hoor, we weten niet wat het wordt, dus dan word het nog lastiger om ze zelf te maken)

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi dat ziet er goed uit!! Fijn dat je je zo goed voelt. En je hebt nog een aardig werkje voor de boeg met al je kaartjes. Veel succes!

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo dat ziet er al lekker rond uit, en idd opletten dat je niet te veel doet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi buikje zeg... fijn dat het weer beter met je gaat!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Sandra,wat heb je een prachtige buik,zo mooi rond en je draag het naar voren of heb ik het mis.
    Occhhhh meis 140 kaartje,als nu aan de laatste bezig bent kan je geen geboortekaartje meer zien.
    Heel veel succes de komende tyd met deze klus.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ppfff wat een klus zo te lezen!! Heel veel succes ermee!! Enne..mooi buikje hoor!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi buikie zeg! En wat een hoop kaartjes moet je maken. Wel leuk dat je ze zelf maakt! Ben benieuwd hoe die eruit ziet, dus ik hoop dat je hem wel plaatst als t zover is. Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het zo goed gaat! En wat leuk dat je de geboortekaartjes zelf maakt! Ik word er wel heel nieuwsgierig van.
    Maar 1400 hoekjes ponsen.... pfoe hé... da's niet niks! Het maakt me wel nog benieuwder...
    Succes met de volgende kaart!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige buik en wat fijn dat het weer zo goed met je gaat..... wat een schattige foto's van je mannen zeg..... ennne succes met je kaarten, knap van je hoor want 140 is best heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie buik heb je, geniet ervan voor je het weet is de kleine er alweer.
    je neemt aardig wat werk op je nek met al de geboortekaartjes.
    lijkt me wel heel leuk om te doen, die van ons kwamen van de drukker ( lekker lui)

    gr simone

    BeantwoordenVerwijderen
  14. rond maar gezond meid...ik ben niet zon fan van zwangere buiken, vond het zelf ook absoluut niet mijn ding dat mijn buik zo rond werd. Ik vond het geweldig om zwanger te zijn, heel apart en bijzonder maar die buik pfff was blij dat die weer weg was. Neemt niet weg dat ik er wel van kan genieten als zwangere mensen zo stralen...en dat doe jij ook en is zo heerlijk om te zien...geniet er nog van meid en tot snel...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOEHOE!!! wat heb je een prachtige buik!! wauwie! hhaa het kriebelt gelijk weer ;)
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het gaat flink vooruit, als ik de foto zie.... nu ja elk op zijn beurt hè ;)
    Nog veel succes met de zwangerschap!
    Groetjes
    Sweetgil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sandra wat een prachtige buik heb je! Als ik dat zo zie dan krijg ik kriebels.....
    Wat leuk dat je zelf kaarten gaat maken, succes ermee. Je laat natuurlijk wel eentje zien als het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow wat heb jij een mooieee buik! Het gaat echt ontzettend snel zeg! heb je je 20 weken echo al gehad en willen jullie dan wel/niet weten wat het is? (hoezo nieuwsgierig ;-))

    Geniet er maar lekker van, want voordat je het weet is het weer zo ver!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Sandra, wees maar trots op je mooie ronde buikje, super hoor! Heel veel succes met het maken van de geboortekaartjes, wat een klus! hihi
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen