zondag 7 februari 2010

tasje en kaartje voor de scr@pcards challenge-blog

'kaartje volgens de sketch van scrapcard challenge blog

Dit is hij geworden



dit is de sketch



HET VALENTIJNSTASJE
















Het hartje heb ik tussen de wasknijpertje geklemt zodat je op de achterkant van het hartje nog een lieve tekst kunt schrijven


Hé hé we hebben een zeer drukke dag achter de druk van verjaardag tot bezoekje aan schoonouders en daarna weer aan de klus op de zolder,

Pffff en dan ook nog de kids die niet wilde slapen. Ja ja soms zit het mee en soms een beetje tegen. Heb gelukkig nog wel tussen door lekker kunnen freubelen voor de scrapcards challengeblog. ik heb beide challenge's die ze nu hebben lopen gemaakt . Het tasje met als hoofdkleur rood en een kaartje volgens de sketch.
Fijne avond nog. ik ga zo mijn oogjes sluiten want morgen is het weer vroegdag,
Groetjes sandra
p.s


o door mijn tijdgebrek vandaag heb ik wel jullie mooie creatie's bewonderd maar geen reactie achtergelaten dus bij deze erg mooi wat jullie weer hebben gemaakt, super

20 opmerkingen:

  1. Echt een supermooie set zo bij elkaar! Lieve kleuren ook! Echt een crea bea ben je :) Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sandra, echt heel erg mooi. Ik vind vooral het tasje super geworden.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Sandra, Wauw super mooi alle twee!
    Erg leuk ook dat kantje om het hart heen.
    Knap dat je dit toch nog tussendoor hebt weten te maken, hihi! Ik heb vandaag ook een kaartje gemaakt voor het scrapcards challengeblog.
    Weet alleen nog niet hoe het werkt om mee te doen maar dat gaat vast nog lukken. Eerst nog met daglicht een foto maken. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal!!! Prachtige kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties heb je weer
    gemaakt echt toppie. En doe maar
    lekker rustig aan.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een schitterende set is dit zo toppie gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superrrr wat je gemaakt hebt!! tja soms heb je van die dagen die net iets anders lopen als je zou willen... heel herkenbaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sandra,super zeg!!!groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat super schattig. en wat toevallig! ik heb ook zoiets gemaakt in dat hart vorm van valentijn.... nou das apart. haha telepatisch contact gehad met elkaar ofzo :) resultaat zie je later deze week :P

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow prachtig gedaan zeg, ech heel mooi, suces met de challenge.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf dat tasje, kaartje ook weer zo leuk, dat oranje maakt je helemaal vrolijk!

    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het klinkt me bekend in de oren.... drukdruk!!
    Maar ondanks heb je er toch weer iets heel erg leuks van gemaakt Sandra.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er weer mooi uit Sandra!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie creaties weer dame en dat tussen al die drukte en gekte, petje af!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mmoi en leuk wat je hebt gemaakt voor de challenge.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sandra, wat mooi allemaal! Ik vind vooral je hartje met het kantje super, zo op het tasje;) Geeft helemaal niks hoor, als je een keer alleen maar komt kijken, kan me goed voorstellen dat jet het heel druk hebt met al die 'mannen' in huis;)
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je weer een boel leuke dingen gemaakt!!
    bedankt voor je leuke reactie op onze blog!!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen