vrijdag 26 februari 2010

een kaartje voor angelique











helemaal vergeten te plaatsen
angelique geeft een candy weg en ze had er een hele leuke opdracht aan verbonden. Maak een kaartje stuur die naar naar haar . Mijn kaartje heeft ze al ontvangen dus nu kan ik hem plaatsen
het kaartje wat ik heb gemaakt is een zogenaamt gordijnkaartje. Als het kaartje gesloten is dan is de tekst bedekt en als je hem open maakt dan schuiven de paneeltjes voor de tekst weg.
Morgen ga ik na haar toe voor een workshop copics ben heel benieuwd ik heb er ontzettend veel zin in.
vandaag word het een spannende de dag want vanmiddag wordt mama geopereert. Ik ben er gisteravond met de oudste 2 boys nog even geweest om mijn kaartje en tasje met chocolaatjes te brengen en ook rens had een mooi kaartje gemaakt, ze had erg veel pijn en ik hoop zo dat ze na deze operatie een keer door het leven kan zonder al die pijn. Ik weet niet beter dan dat ze dat heeft dus heel spannend allemaal.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
fijn weekend alvast
liefs sandra

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje zeg echt heel leuk zo, succes met de candy en vee plezier met de workshop. En sterkte voor je moeder hoop dat alls goed komt.

    fijne dag louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,wat een mooie kaart!!
    Doe je moeder maar heel veel sterkte van mij wensen enne jullie natuurlijk ook.
    Heel veel plezier morgen.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes vandaag, we zullen duimen voor je moeder! Schattig kaartje weer! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en wel een heel werk zeker knap hoor. Veel leerzaamhaid en vooral gezelligheid morgen op de copics workshop, en het allerbeste voor je moeder toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!
    Sterkte met je moeder, dat ze weer snel mag herstellen!

    Groetjes marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is gelukttttttttttttt..helemaal goed meis en zeer goed geslaagd! liefs en beterschap aan mams...peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooohh je kaart is zo super!!! echt de meeste pikken hem er tussen uit om goed te bekijken, en zo'n leuke reacties!! verheug me helemaal op morgen hoor, je in het echt te ontmoeten, gezellig! Succes gewenst met je moeder, ik hoop dat het slaagt en ze zonder pijn verder kan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt al weer zo´n ontzettend leuk model gebruikt voor je kaartje!! Het ziet er heel gaaf uit!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb hem in het echie mogen bewonderen bij Liek vond hem schitterend en super origineel, en ik weet uit ervaring dat je het super leuk zult vinden bij haar, en wat spannend voor je moeder en jullie, hopelijk gaat alles goed en komt ze echt van de pijn af, heel veel sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super kaart zeg ,is dat moeilijk om te maken ?? veel beterschap voor je moeder ,en heel veel plezier morgen fijn weekend groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Sandra!
    Ook de perfecte kleuren allemaal!
    Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
    En sterkte met je moeder, hoop zo voor jullie dat de pijn weg is !

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sandra
    suer leuk kaartje;)
    heel veel sterkte met ej moeder;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Veel plezier morgen, het is zo leuk en gezellig bij Angelique. Ik ga in maart weer een keer.
    Sterkte met je moeder.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi San, wat een leuke kaart heb je gemaakt, lief afdrukje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo sandra.
    wat een mooie kaarten zeg heel erg appart.
    mijn complimenten. groetjes Antonia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart weer! Hoe kom je toch op die leuke ideetjes! Ik hoop dat je mams snel opgeknapt is! liefs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk en schattig kaartje!
    ik wil je ook nog heel veel sterkte met je moeder wensen en hopen dat ze geen pijn meer heeft na de operatie!
    verder wilde ik je nog vragen wat je van de bloemenspray vind.
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kaartje en beterschap
    met je moeder. Veel plezier morgen maar dat
    gaat zeker lukken want het is er erg gezellig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb je kaartje in mijn handen gehad bij Angelique en wat een prachtig kaartje Sandra!!
    Ik hoop dat alles goed is gegaan met je moeder d'r operatie?
    Hoop dat ze nu van de pijn af is Sterkte!
    Heel veel plezier bij Angelique vandaag.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje is het geworden Sandra, echt heel erg leuk.
    Heel veel plezier vandaag bij Angelique.
    En natuurlijk beterschap met je moeder, ik hoop dat de operatie meegevallen is.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Sandra, wat een super origineel kaartje, echt heel leuk! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad bij Angelique maar dat zal vast wel, hihi! Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder gewenst... Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sandra

    Ik vond het vandaag ook erg gezellig bij de workshop. En in het echie is het ook een hele mooie kaart en als ik zo dat Youtube filmpje zie dan beginnen mijn handen weer te jeuken (om op de computer zoiets digitaal uit te werken.)

    Ik hoop dat het goed gaat met je moeder.
    Groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen