woensdag 24 februari 2010

een uitschuifkaartje


voorzijde geopend


achterzijde geopend





de kids waren vanmiddag lekker thuis en wilde graag gaan knutselen dus ik alle spullen tevoorschijn gehaald en we zijn met zijn drietjes heerlijk aan de freubel gegaan, helaas was het voor korte duurt want ze hadden het alle twee binnen 15 min bekeken dus bleef ik alleen over aan de keukentafel. Maar goed niet getreurd want dan kan ik te minste wel door werken( hihi)
Ze zijn nu samen op de vtech computer een spel aan het spelen.
Dit is het kaartje wat ik met bloghoppen ergens had gezien wat ik nog wilde maken.
Ik heb een uitschuif kaartje gemaakt met het papier van october afternoon. Het papierblock is bijna op maar het blijft een geweldige lijn.

ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

en ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie hele lieve reactie's op mijn werk.

liefs sandra

19 opmerkingen:

  1. ik vind hem erg leuk. nog niet eerder gezien. grappig!
    ik ken dat.. elisa ( 3) wil ook altijd knutselen. heeft ze 1 stempeltje ingekleurd.. wilt ze zelf stempelen... en ook na 10 minuten is ze het weer zat... en wel 1 grote bende ;) maar.... jong geleerd is oud gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje ik had hem
    ook nog niet gezien.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow prachtig en super origineel is die

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Sandra, ik heb 'm ook nog nooit eerder gezien. Inderdaad prachtig papier, jammer dat het bijna op is ;-)
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sandra,Hij is leuk geworden,zat het idee nog opgeslagen in je bolletje of ben je nog gaan bloghoppen hihihi
    Ik vindt de kleuren combinatie ook zo mooi.
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een geweldige kaart! Ben weg van het papier en die tekst uit een boek (?), ja daar hou ik van!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super, had ik nog nooit gezien zo'n uitschuifkaartje! Papier is inderdaad heel mooi!
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Sandra,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja super gaaf, ik heb ook een blok vind het soms zonde om er in te snijden ,wat erg he hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He wat leuk! Ik had deze nog nooit gezien! Erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg origineel. Ik heb het papier ook liggen en vindt het zo mooi, durf er bijna niet in te snijden hahah.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh wat een geweldig leuk model heb je gebruikt!! Heb ´m nog niet eerder gezien!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind hem geweldig, mooie kleuren en heel leuk idee. Toevallig dat ik in een hobbyblad uitschuifmallen voor uitschuifkaarten die ik zeker wil hebben. Meis nog onwijs bedankt voor de zeer mooie prijs die je me hebt toegestuurd en die ik vandaag mocht ontvangen, ben verliefd op al die mooie vellen papier. Ik heb er een kaartje van gemaakt, kon gewoon niet wachten en zal hem morgen plaatsen..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Sandra, je kaartje is weer super! Leuk idee zo met dat uitschuiven! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerdje zeg had hem nog niet eerder gezien.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk kaartje!
    Erg origineel!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaartje
    heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje, met hele mooie kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen