woensdag 10 februari 2010

een criss cross kaartje met iets extra's








heb het vandaag heel rustig aan moeten doen omdat we gister onverwachts de verloskundige moesten bellen door een kleine tegenvaller, De kids hebben de middag bij een vriendje en de andere bij mijn zus doorgebracht. heb een uurtje of 3 volgehouden voor de tv maar goed ik ben geen persoon die stil kan zitten dus ik dacht achter mijn bureautje is ook rustig aan doen en heerlijk ff mijn gedachten niet bij het gebeuren van gister zijn.
Ik heb een criss cross kaartje gemaakt met een extra inhoud.
De peettante van arno is volgende week jarig dus ik dacht vast iets voor haar te maken en dit is het resultaat. wil nog een kadopasje kopen van het kruidvat .
het papier is van prima marketing blooming retro. de bloem heb ik gemaakt met de retropons bij Ge-we staat de uitleg hiervoor hoe je deze kunt maken.
fijne avond allemaal
liefs sandra


8 opmerkingen:

  1. He Sandra,Je kaartje is beeldig,mare doe je wel een beetje rustig aan.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sandra!

    Gaat het nu wel weer goed?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave creas weer en die roos is mooi had je er nu een kleintje in gedaan, heel leuk en doe rustig aan he beetje relaxen kaartjes maken groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel appart kaartje, leuk zeg
    doe je wel rustig aan met die kleine in je buik...! Beetje aan jezelf denken he

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sandra, je kaartjes zijn heel mooi. Ik hoop dat alles goed met je gaat?

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtig kaartje geworden. Doe het rustig aan he en veel sterkte.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en prachtige creatie heb je weer gemaakt maar wel rustig aan doen hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Sandra, Wow wat een prachtig kaartje is dit geworden! Leuk papier ook! Fijn dat het al weer wat beter met je gaat. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen